Tak naprawde to bylo "Panowie spiewany - niech jerker pojedzie"

Data: 2009-07-17 10:51:05
Autor: Me
Tak naprawde to bylo "Panowie spiewany - niech jerker pojedzie"

 oryginalny post - CIA TYLKO MIALO NADZIEJE ZE TO COS INNEGO PLACI.

"CIA mieknie bo to w koncu dobra zabawa. A moze dostana przepis za
frajer.

A propos my robimy nalo games przed posejami FBI, bo oni lubia choco
duzo lepiej niz eulogie "god can't kill her".( To w rocznice, jakos im
sie udalo
wcianac te czokolader (hackerzy tutaj maja slowo )w nozdrza na dole
wilkiego
miata Washington ty razem

BYLAM ZAATAKOWANA W YWCA W NEWARK 15 SIERPNIA 2009
A FGBI MIALO TAKA WLASNIE REAKCJE. WSYSCY KLAMALI;
ZORIENTOWALAM SIE W 3 DNI DOPIERO ZE BYLAM NIEZYWA
KOMPLETNIE ( ale pomniewaz doswiadcznei w wieku paru lat
pozwolilo nie odzyc po kilku godzinach, mozg ma swoj plan; ja tez
 wzmocniliam naturalny rytm mozgu w duzej panice kiedy
przygotowywano atak. przedmiotem sa pieniadze a nie zabijanie
dla sekurity. Bushland i am Bush prowadzili napad na mnie tej nocy.
NARAZIE GROZA ZE NIE ZAPLACA.

  ja cxa;ly czas pracuje wiec placa za prace mi sie nalezy ale nie
przejdzie dopoki
Corzone ( Wiking ) nie ustapi w NJ, chyba ze FBI ma fund dla swoich i
innyvch ofiar.
Szpiesza sie powoli.

wracamy do recepty na Ch jerker:

  ( ktokolwik byl na satelicie musi rzec ze smiechu).

A teraz przepis taki ktorego nie rozumie CIA. Aby zrobic "choco
jerker" wybieramy do zabawy takie
instrumenty, ktore juz dzialay w polu magnetycznym, albo
partykularnym
innym. Po czym
organizujemy je w przeciagu tychze samych. Robimy herbatke ale
cieniutka i malutko
w plastikowych butelkach o fikusnych ksztaltach tylko ( to sa nalo
zasady -
zwiekszaja powierzchnie i szanse wymiany czastek i innych).

      ( zapytajcie tych nowszych inzynierow w razie czego).

A co w buteleczkach - rekomendacje na lawender i rumianek albo lipe
( my uwielbiamy lipe) .

 ( SA PRZEKLAMANIA SPELLINGOWE)

Ale nono decyduje teraz - w ten sposob: rozgladamy sie w sklepie co
powykrecalo
sobie buteleczki bez innego powod\u jak nalo intervention. One sa
dobre.

I to jest to! Gotowe ( buteleczki i nalewki tylko). Potrzebna jest
naturaly malenki kawalek mydla ( w plynie
ale twarde jeszce lepsze, nie a sprawy - chodzi o naturalnosc) i
oliwa
z oliwek ( ale ta najciensza  to samo :
nalo swiat wzywa) .
Wszystko ma byc malutkie, z wyjatkiem pojemnosci pola, bo to nalo
swiat dziala szybciej jak malo ( zasada tez)

                          ( nerwy puszczaj hakerom)

Czekolada: nie musi byc najlepsza; musi byc w malych torebkach, jak
te
snikersy.  dwa lub trzy rodzaje. i tez malutko w buteleczke mleka
czekoladowego.
( ja zostawilam mleko czekoladowe w ogrodzie aby naciagalo sie nalo
sytuacja ze tak powiem -   taka butelka zaczyna robic pol
przewodnictwo
 i przekazuje wiele razy  przez "skore" ..czekolade   raczej niz
mleko,
ale tez moze dojsc do tego ze tylko woda zostanie i
kawalelk czekolady.

Manipulujemy tak aby robila tylko dobry zapach, tylko dobry musujacy
napuj, ktory pachnie
i jesli wydzieli czekolade utwardzona - tylko taka podstawowa ( jak
mam to wyjasnic - zapytajcie inzynierow).

Jak juz butelk zrobi hustawke pol-przewodnictwa 2-3 razy - mamy ja.

Teraz stawiamy ja na czekoladowym barze, ktory powinie w tymn samym
czsie polaryzowac drugi bar czekoladowy
- mozna z nimi spac na wypadek gdyby pole bylo naradiowane, bo beda w
ten sposob wyciagac zla
radiacje z naszych cial. ( skracam argument). Chodzi o spolaryzowanie
czekolady tak dobrze jak ja to robie.
Mozna inaczej tez byle byla spolaryzowane miedzy dwona zamknietymi
barami.

Na ktorym barze stawiamy choko jerker? Oczywisvie na tym ,ktory
puchnie a nie jest plaski po napadzie
radiaktywnym albo innych zaburzeniach pola magneto- geo-nulklernego.
Taki jerker potrzebuje radioaktywny
punkt, ktory zrobi sam jesli te powyzesze zabawki beda w jego
zasiegu.
Bedzie nozszczepial swiatlo
( poniewaz po ataku swiatlo zmienia spektrum, prosze patrzec na
czysta
plastikowa butelke pod slonce
i zobaczyc co ona kolekcjonuje  ( juz czuje zapach choco-jerker, a
wy?) Po czy wymyslec
tak aby jerker nie zabraklo tego odcienia,  ktore pole wyrzuca. To
sie
nie stanie jesli
slonce bedzie tak namolne jak u nas dzisiaj.

Powodzenia. Moze inzynierowie zaspiewaja cos jak jerker pojedzie.

Czekam! "

KONIEC RECEPTY

ZAPANOWAL TERROR JAK "JERKER" ZROBIL DUZO ROBOTE, A PIESN
W DWA TYGODNIE DZALALA JAK CORRIDA

WCIAZ PRZSZKADZAJA - NIE DA SIE LEPIEJ ZORGANIZAOWAC TEKSTU.

ORYGINALNY JERKER  USWIECIL ROCZNIECE ZABICIA  MNIE PRZEZ TYCH
MORONOW .

Tak naprawde to bylo "Panowie spiewany - niech jerker pojedzie"