Tak okradali Polaków

Data: 2012-05-29 17:58:01
Autor: u2
Tak okradali Polaków
.... i nadal okradajÄ… :

http://pietkun.nowyekran.pl/post/63687,tak-okradali-polakow

Wiecie ile pieniędzy dostali w sumie zagraniczni doradcy za wskazanie,
komu sprzedawać polskie firmy? 4,5 mld dolarów! Tak wyglądało wejście
Polski do wolnego rynku. O czasach grabieży opowiada Dariusz Grabowski.

Tym razem do rozmowy o polskiej gospodarce zaprosiłem Dariusza
Grabowskiego. EkonomistÄ™, polityka, nauczyciela akademickiego i blogera
Nowego Ekranu – w czasach transformacji ustrojowej doradcę Regionu
Mazowsze Solidarności. W przeciwieństwie do prof. Witolda Kieżuna, z
którym rozmowę opublikowaliśmy 10 dni temu, był na miejscu w Polsce i
widział transformację od środka. Pisał krytyczne opinie dotyczące tzw.
Programu Balcerowicza. Nie on jeden – bo wbrew temu, co sądziłem
środowisko polskich ekonomistów miało alternatywny plan i pracowało nad
tym, żeby polska gospodarka była wolnorynkowa, ale żeby koszty
transformacji nie rzuciły nas na kolana.
- Haniebna była rola mediów– mówi dr Dariusz Grabowski. - Dramat tamtych
czasów polegał na tym, że Polacy przez lata praktycznie przez ponad
dekadę, żyli w gospodarce niedoborów. W związku z tym bardzo łatwo było
powiedzieć ludziom, że wszystko co będzie się różniło od poprzedniego
systemu będzie lepsze. Ale trzeba było zbudować fundament zdrowej
gospodarki a taki nie powstał. Do Polski dotarli główni rozgrywający
Soros i Sachs. Dalej poszło błyskawicznie. W grudniu Balcerowicz ogłasza
swój program, posłowie jak manekiny są za. I hasło nie ma alternatywy –
to było hasło powtarzane w mediach non-stop. Tymczasem alternatywa była.
Nie ja jeden protestowałem. W opozycji był m.in. Ryszard Bugaj, ale on
był marginalizowany, bezradny.
W całym tym zamieszaniu chodziło o to, żeby wybić Polakom z głowy że
mogą zostać właścicielami swojego majątku. Stąd system zadłużania
przedsiębiorstw, które później zostały na pniu wyprzedane. Tylko na
doradców w czasie przełomu wydaliśmy 4,5 mld dolarów.

- Nazywaliśmy tych doradców bandami Marriota, bo wszystkie te analizy
tam powstawały – mówi Dariusz Grabowski. - Oczywiście nie mieliby racji
bytu, gdyby nie pomoc i wsparcie polskich polityków. Ci ludzie są
dzisiaj na świeczniku – to m. in. Janusz Lewandowski, Jerzy Buzek.
Czy możliwe są jeszcze zmiany? Odwrócenie tego, co stało się z polską
gospodarkÄ…?

Zapraszam do uważnego obejrzenia rozmowy z Dariuszem Grabowskim:

http://nowyekran.tv/index.php?page=videos&section=view&vid_id=100231

Data: 2012-05-29 16:43:52
Autor: Observatore
Tak okradali Polaków
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a): (...)

...i znowu prawda pomieszana z klamstwem:)

Pan Dariusz Grabowski na nowymekranie.pl udziela wywiadu osobie zatrudnionej przez byle prosowieckie sluzby WSI:)

Pawel Pietkun pisal/ pisze dla portalu wsiokow  Pro Milito  prowadzonym przez stowarzyszenie SOWA:))

Pisalem o tym i podalem linki jako dowod dla kogo ten gosc pracuje.

Pan Dariusz Grabowski, jesli dostanie sie do wladzy, jestem pewien, ze bardzo
szybko zacznie robic tak, jak obecna grupa rzadzaca Polska. SCIEMA dla naiwnych frajerow:))

Krytykowac kazdy potrafi, ale jakos trudno sprecycowac co nalezy konkretnie zrobic, tak jak np. zrobil to Orban na Wegrzech i zaczal skutecznie realizowac.

Wystapienie tego pana D. Grabowskiego na nowymekranie i jego przeszlosc, kompletnie go dyskredytuje.

 Kolejny cwaniaczek, kandydat do wsiowego zlobu.

A tutaj wklejam ciekawa informacje o przeszlosci pana D. Grabowskiego. Kon by sie usmial,. Wsiowy patriota od siedmu bolesci:))

*LIBERTAS
dok±d zmierza ruch *Libertas*?

oddajmy g³os *gapolli*

WSI idzie po w³adzê

W tle stowarzyszenia Libertas, które 16 stycznia z³o¿y³o w s±dzie wniosek o rejestracjê, s± - jak ustali³a GP - byli szefowie WSI i osoby zwi±zane z handlem broni±.

 Firmuj± Libertas politycy prawicowi, m.in. eurodeputowani: Sylwester Chruszcz i Dariusz Grabowski, byli dzia³acze LPR.

Mog± byæ listkiem figowym dla oficerów WSI, którzy po zwyciêstwie nowej partii sprawowaliby faktyczn± w³adzê nad gospodark± i finansami w kraju.

Libertas ma byæ polskim oddzia³em partii irlandzkiego milionera Declana Ganleya. Ugrupowanie to dzia³a w wielu krajach UE, kwestionuj±c dzia³ania Wspólnoty, w tym m.in. neguj±c traktat lizboñski. Czy Ganley wie, jak trafiaj± niektórzy cz³onkowie do jego ugrupowania w Polsce?

- Wykorzystuj±c niezadowolenie elektoratu PO z rz±dów tej partii i czê¶ci elektoratu zawiedzionego dzia³alno¶ci± PiS, niektórzy wojskowi o rodowodzie z WSI ze Stowarzyszenia Pro Milito mog± przej±æ w Polsce w³adzê i kontrolê nad gospodark±. W¶ród polityków mówi siê, ¿e gdy Libertas rozwinie skrzyd³a, do tego ugrupowania przejd± dwaj czo³owi politycy PO - jeden, o którym pisano, ¿e jest blisko zwi±zany z WSI, drugi - zaprzyja¼niony z by³ym szefem wojskówki  mówi GP osoba zwi±zana ze s³u¿bami specjalnymi.  Byæ mo¿e jest to *spisek* by³ych oficerów WSI, a byæ mo¿e wariant maj±cy na celu utrzymanie ci±g³o¶ci w³adzy, przygotowywany przez polityków partii, które s± beneficjentami III RP, na czas gdy w¶ród elektoratu przewa¿± nastroje narodowo-niepodleg³o¶ciowe - dodaje.

Pro Milito zosta³o zarejestrowane 10 marca 2008 r. Ma ono powa¿ne ambicje polityczne. Komendantem g³ównym stowarzyszenia zosta³ gen. Tadeusz Wilecki, absolwent Akademii Sztabu Generalnego Zwi±zku Sowieckiego. (gen. Tadeusz Wilecki - to patron nowegoekranu.pl !!)

W najwy¿szych w³adzach znale¼li siê m.in. gen. Marek Dukaczewski - by³y szef WSI, szkolony w GRU, p³k Jan Oczkowski &#8211; b. szef Biura Bezpieczeñstwa Wewnêtrznego WSI.

http://libertasinfo.blogspot.ca/2009/01/znowu-narobili-w-spodnie.html

Data: 2012-05-29 18:49:06
Autor: Rafa³
Tak okradali Polaków
Dnia Tue, 29 May 2012 16:43:52 +0000 (UTC), Observatore napisa³(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a): (...)

..i znowu prawda pomieszana z klamstwem:)

Tu masz prawdê, która ciê wyzwoli:
http://niss26an50.wordpress.com/tag/wilhelm-swiatkowski/

Data: 2012-05-29 19:04:14
Autor: u2
Tak okradali Polaków
W dniu 2012-05-29 18:43,  Observatore pisze:
Krytykowac kazdy potrafi, ale jakos trudno sprecycowac co nalezy konkretnie zrobic, tak jak np. zrobil to Orban na Wegrzech i zaczal skutecznie realizowac.

Dziwny jestes, konkrety sa podane, ale trzeba umiec myslec samodzielnie.

Data: 2012-05-29 17:13:50
Autor: Observatore
Tak okradali Polaków
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
> [...]

Dziwny jestes, konkrety sa podane, ale trzeba umiec myslec samodzielnie.
 to sie naucz wreszcie myslec samodzielnie, a nie bredz jedno i to samo w kolo
Macieju. Konkrety sa wazne. Jak z tego wyjsc, tak jak wlasnie zrobil to Orban.
Na Wegrzech agentura prosowiecka nie byla tak liczna jak w Polsce i Wegrzy nie
 bylitak potrzebni sowieckiej Rosji w rozgrywkach z Zachodnia Europa,jak Polska,

Data: 2012-05-29 21:22:08
Autor: u2
Tak okradali Polaków
W dniu 2012-05-29 19:13,  Observatore pisze:
[...]

PRL byl tylko korytarzem dla sowietow, ktory chetnie by poswiecili
Polakow w wojnie atomowej. O tym komunikowal jankesom plk Kuklinski.

A czy Orban wyprowadzi Wegry z kryzysu ? Oby tak, do tego jednak jeszcze
dluga droga. Sorosy i Goldman Sachsy czyhaja na kazde jego potkniecie.

Data: 2012-05-29 19:58:23
Autor: Observatore
Tak okradali Polaków
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
PRL byl tylko korytarzem dla sowietow, ktory chetnie by poswiecili
Polakow w wojnie atomowej. O tym komunikowal jankesom plk Kuklinski.

..a teraz Polska jest dla nich *wycieraczk*:)

A czy Orban wyprowadzi Wegry z kryzysu ? Oby tak, do tego jednak jeszcze
dluga droga. Sorosy i Goldman Sachsy czyhaja na kazde jego potkniecie.

Orban juz zaczal, a Polska bedzie dopiero musiala zaczac. Soros nie ma nic do
powiedzenie w tej prawie, a z bankierami mozna sie dogadac.
Pisalem juz, ze chyba zbyt doslownie bierzesz felietony p. Michalkiewicza.
To sa tylko felietony czyli dosc personalne interpretacje FAKTOW.

Przeczytaj dokladnie i ze zrozumieniem ten tekst i nie brdz dzieciaku wiecej:)

http://www.panstwo.net/2196-nowa-geopolityka

Data: 2012-05-29 23:46:21
Autor: u2
Tak okradali Polaków
W dniu 2012-05-29 21:58,  Observatore pisze:
PRL byl tylko korytarzem dla sowietow, ktory chetnie by poswiecili
Polakow w wojnie atomowej. O tym komunikowal jankesom plk Kuklinski.
.a teraz Polska jest dla nich *wycieraczk*:)

Jak innych traktujesz tak inni ciebie traktuja. To jest problem obecnej
wladzy PO-PSL.

Pozyjemy zobaczymy.

Data: 2012-05-29 18:06:38
Autor: Rafa³
Tak okradali Polaków
Dnia Tue, 29 May 2012 17:58:01 +0200, u2 napisa³(a):

... i nadal okradaj± :

http://pietkun.nowyekran.pl/post/63687,tak-okradali-polakow

Widzisz durny kmiocie! Da³e¶ siê okra¶æ! I to za czasów rz±dów Kaczyñskich!
Do kogo te pretensje palancie?

Data: 2012-05-29 19:06:56
Autor: gringo
Tak okradali Polaków

Użytkownik "u2"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4fc4f20c$0$26690$65785112@news.neostrada.pl...

Data: 2012-05-29 19:10:03
Autor: u2
Tak okradali Polaków
W dniu 2012-05-29 19:06, gringo pisze:
¦wiêta prawda. Ju¿ okr±g³y stó³, to by³a grabie¿ narodu polskiego.

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

Najpierw bylo oglupianie Polakow przez jerezela i kisiaka.

Tak okradali Polaków