Tak okradali Polaków

Data: 2012-05-29 16:43:52
Autor: Observatore
Tak okradali Polaków
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): (...)

...i znowu prawda pomieszana z klamstwem:)

Pan Dariusz Grabowski na nowymekranie.pl udziela wywiadu osobie zatrudnionej przez byle prosowieckie sluzby WSI:)

Pawel Pietkun pisal/ pisze dla portalu wsiokow  Pro Milito  prowadzonym przez stowarzyszenie SOWA:))

Pisalem o tym i podalem linki jako dowod dla kogo ten gosc pracuje.

Pan Dariusz Grabowski, jesli dostanie sie do wladzy, jestem pewien, ze bardzo
szybko zacznie robic tak, jak obecna grupa rzadzaca Polska. SCIEMA dla naiwnych frajerow:))

Krytykowac kazdy potrafi, ale jakos trudno sprecycowac co nalezy konkretnie zrobic, tak jak np. zrobil to Orban na Wegrzech i zaczal skutecznie realizowac.

Wystapienie tego pana D. Grabowskiego na nowymekranie i jego przeszlosc, kompletnie go dyskredytuje.

 Kolejny cwaniaczek, kandydat do wsiowego zlobu.

A tutaj wklejam ciekawa informacje o przeszlosci pana D. Grabowskiego. Kon by sie usmial,. Wsiowy patriota od siedmu bolesci:))

*LIBERTAS
dokąd zmierza ruch *Libertas*?

oddajmy głos *gapolli*

WSI idzie po władzę

W tle stowarzyszenia Libertas, które 16 stycznia złożyło w sądzie wniosek o rejestrację, są - jak ustaliła GP - byli szefowie WSI i osoby związane z handlem bronią.

 Firmują Libertas politycy prawicowi, m.in. eurodeputowani: Sylwester Chruszcz i Dariusz Grabowski, byli działacze LPR.

Mogą być listkiem figowym dla oficerów WSI, którzy po zwycięstwie nowej partii sprawowaliby faktyczną władzę nad gospodarką i finansami w kraju.

Libertas ma być polskim oddziałem partii irlandzkiego milionera Declana Ganleya. Ugrupowanie to działa w wielu krajach UE, kwestionując działania Wspólnoty, w tym m.in. negując traktat lizboński. Czy Ganley wie, jak trafiają niektórzy członkowie do jego ugrupowania w Polsce?

- Wykorzystując niezadowolenie elektoratu PO z rządów tej partii i części elektoratu zawiedzionego działalnością PiS, niektórzy wojskowi o rodowodzie z WSI ze Stowarzyszenia Pro Milito mogą przejąć w Polsce władzę i kontrolę nad gospodarką. Wśród polityków mówi się, że gdy Libertas rozwinie skrzydła, do tego ugrupowania przejdą dwaj czołowi politycy PO - jeden, o którym pisano, że jest blisko związany z WSI, drugi - zaprzyjaźniony z byłym szefem wojskówki  mówi GP osoba związana ze służbami specjalnymi.  Być może jest to *spisek* byłych oficerów WSI, a być może wariant mający na celu utrzymanie ciągłości władzy, przygotowywany przez polityków partii, które są beneficjentami III RP, na czas gdy wśród elektoratu przeważą nastroje narodowo-niepodległościowe - dodaje.

Pro Milito zostało zarejestrowane 10 marca 2008 r. Ma ono poważne ambicje polityczne. Komendantem głównym stowarzyszenia został gen. Tadeusz Wilecki, absolwent Akademii Sztabu Generalnego Związku Sowieckiego. (gen. Tadeusz Wilecki - to patron nowegoekranu.pl !!)

W najwyższych władzach znaleźli się m.in. gen. Marek Dukaczewski - były szef WSI, szkolony w GRU, płk Jan Oczkowski &#8211; b. szef Biura Bezpieczeństwa Wewnętrznego WSI.

http://libertasinfo.blogspot.ca/2009/01/znowu-narobili-w-spodnie.html

Data: 2012-05-29 18:49:06
Autor: Rafał
Tak okradali Polaków
Dnia Tue, 29 May 2012 16:43:52 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): (...)

..i znowu prawda pomieszana z klamstwem:)

Tu masz prawdę, która cię wyzwoli:
http://niss26an50.wordpress.com/tag/wilhelm-swiatkowski/

Data: 2012-05-29 19:04:14
Autor: u2
Tak okradali Polaków
W dniu 2012-05-29 18:43,  Observatore pisze:
Krytykowac kazdy potrafi, ale jakos trudno sprecycowac co nalezy konkretnie zrobic, tak jak np. zrobil to Orban na Wegrzech i zaczal skutecznie realizowac.

Dziwny jestes, konkrety sa podane, ale trzeba umiec myslec samodzielnie.

Data: 2012-05-29 17:13:50
Autor: Observatore
Tak okradali Polaków
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Dziwny jestes, konkrety sa podane, ale trzeba umiec myslec samodzielnie.
 to sie naucz wreszcie myslec samodzielnie, a nie bredz jedno i to samo w kolo
Macieju. Konkrety sa wazne. Jak z tego wyjsc, tak jak wlasnie zrobil to Orban.
Na Wegrzech agentura prosowiecka nie byla tak liczna jak w Polsce i Wegrzy nie
 bylitak potrzebni sowieckiej Rosji w rozgrywkach z Zachodnia Europa,jak Polska,

Data: 2012-05-29 21:22:08
Autor: u2
Tak okradali Polaków
W dniu 2012-05-29 19:13,  Observatore pisze:
[...]

PRL byl tylko korytarzem dla sowietow, ktory chetnie by poswiecili
Polakow w wojnie atomowej. O tym komunikowal jankesom plk Kuklinski.

A czy Orban wyprowadzi Wegry z kryzysu ? Oby tak, do tego jednak jeszcze
dluga droga. Sorosy i Goldman Sachsy czyhaja na kazde jego potkniecie.

Data: 2012-05-29 19:58:23
Autor: Observatore
Tak okradali Polaków
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
PRL byl tylko korytarzem dla sowietow, ktory chetnie by poswiecili
Polakow w wojnie atomowej. O tym komunikowal jankesom plk Kuklinski.

..a teraz Polska jest dla nich *wycieraczk*:)

A czy Orban wyprowadzi Wegry z kryzysu ? Oby tak, do tego jednak jeszcze
dluga droga. Sorosy i Goldman Sachsy czyhaja na kazde jego potkniecie.

Orban juz zaczal, a Polska bedzie dopiero musiala zaczac. Soros nie ma nic do
powiedzenie w tej prawie, a z bankierami mozna sie dogadac.
Pisalem juz, ze chyba zbyt doslownie bierzesz felietony p. Michalkiewicza.
To sa tylko felietony czyli dosc personalne interpretacje FAKTOW.

Przeczytaj dokladnie i ze zrozumieniem ten tekst i nie brdz dzieciaku wiecej:)

http://www.panstwo.net/2196-nowa-geopolityka

Data: 2012-05-29 23:46:21
Autor: u2
Tak okradali Polaków
W dniu 2012-05-29 21:58,  Observatore pisze:
PRL byl tylko korytarzem dla sowietow, ktory chetnie by poswiecili
Polakow w wojnie atomowej. O tym komunikowal jankesom plk Kuklinski.
.a teraz Polska jest dla nich *wycieraczk*:)

Jak innych traktujesz tak inni ciebie traktuja. To jest problem obecnej
wladzy PO-PSL.

Pozyjemy zobaczymy.

Tak okradali Polaków