[Citibank - KK] Tak piekne, ze az nieprawdziwe?

Data: 2012-12-21 11:34:21
Autor: Michal Jankowski
[Citibank - KK] Tak piekne, ze az nieprawdziwe?
Zwolnienie z opłaty dla każdego, który pomarudzi, to citek chyba
zawsze miał?

  MJ

Data: 2012-12-21 04:40:56
Autor: marimach77
[Citibank - KK] Tak piekne, ze az nieprawdziwe?
Jak się pomarudzi i postraszy rezygnacją z KK to CITEK przeważnie dawał KK za free  na zawsze. Też tak miałem, ale to dawno. Ostatnio jak chciałem zrezygnować nawet z tej darmowej KK to zaproponowali mi przez 2 miesiące po 100 zł na miesiąć na konto karty. Wziąłem bez zastanowienia. Jak minął 3 miesiąć to zadzwoniłem i zapytałem, czy mogą mi ten stówkowy bonus jeszcze przedłużyć ale teraz CITI pozostał nieugięty, nie dali się namówić, kartę zostawiłem na razie, jest za free to na półce może poleżeć.

[Citibank - KK] Tak piekne, ze az nieprawdziwe?