Tak pogardza Polakami?

Data: 2019-05-28 20:41:26
Autor: Pajdak
Tak pogardza Polakami?
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qcjbti$t6c$1gioia.aioe.org...
Tak pogardza Polakami? Zawadzka: "PiS wygrało wśród rolników i bezrobotnych". Internauci: "A KE wśród kryminalistów"

Kto tu kimPOgardza? Bo ja tobą całkowicie! ;-)))

Uwiąż sobie sznurem cegłe do szyi i wskocz do dołu kloacznego!

Swiat będzie szczęśliwszy.

No jak. POdoba się sukinsynu?

--
Pajdak

Data: 2019-05-29 13:30:35
Autor: Lord Donald
Tak pogardza Polakami?
W dniu 28.05.2019 o 20:41, Pajdak pisze:
[...]

Widzisz srajdaku, raczej Mareczku do swojej Stalowej Woli nie wrócisz już, bo ziomale ciebie zutylizują w dole z wapnem, tak kochają takie szwabskie dziwki jak ty co u fryca za kilka centów handlują polakami sprzedając ich do niewolniczej pracy. Utłuką ciebie starą ziebowatą gnidę, tak ciebie kochają, a ty masz się za bohatera cwaniaczka, jakbyś diabła za rogi złapał wyjeżdżając w niewolę do fryca. Plując na kraj, obrażasz wszystkich sąsiadów, raczej miłego powrotu ci nie zaproponują jak fryc wykopie twoje wyeksploatowane ścierwo.

Data: 2019-05-30 06:00:54
Autor: Pajdak
Tak ldont@dojcze.de pogardza Polakami
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qclqgq$d5$1gioia.aioe.org...
[...]

Widzisz srajdaku,

Srajdaka to ty masz w kalesonach! ;-))

raczej Mareczku

??? ;-))

do swojej Stalowej Woli

??? ;-)))

nie wrócisz już,

??? ;-))

bo ziomale ciebie zutylizują w dole z wapnem,

Obyś ty tak skończył obelśna kanalio! ;-)))

tak kochają takie szwabskie dziwki

Szwabskie dziwki to ty masz w swojej blokowej klitce Mareczku ;-)))

jak ty co u fryca za kilka centów

Szparagi! Zbierajce szparagi! ;-))

handlują polakami

POlakami chamie, a nie "polakami".

sprzedając ich do niewolniczej pracy.

Szparagi! Zbierajcie szparagi! ;-)))

Utłuką ciebie starą ziebowatą gnidę,

Obyś ty tak skończył obelśna "ziebowata gnido"! ;-)))

tak ciebie kochają,

Kak swoju mashinu! ;-))

a ty masz się za bohatera cwaniaczka,

No! ;-)))

jakbyś diabła za rogi złapał wyjeżdżając w niewolę do fryca.

Ile razy ci mam tłumaczyć że mieszkamw UK? Niemce ci na mózg padły? ;-)))

Plując na kraj,

Nic z tego "ziebowata gnido"! Psycholu POdszywaczu.

obrażasz wszystkich sąsiadów,

Masz jakiegoś sąsiąda który z tobą rozmawia? ;-)))

raczej miłego powrotu ci nie zaproponują

Raczej ;-)))

Szparagi! Zbierajcie szparagi! lordzik sie martwi! ;-)))

jak fryc wykopie twoje wyeksploatowane ścierwo.

Obyś ty tak skończył obelśna "ziebowata gnido"! ;-)))

No i jak dziadzia, podoba się? ;-))

Nie odstawiaj tabletek, plis! I

Szparagi, zbieraj szparagi! ;-))))

--