Tak poprawiaja bezpieczenstwo

Data: 2013-01-10 15:15:34
Autor: terjan
Tak poprawiaja bezpieczenstwo

Szerokosci przy powrocie z pracy :)

mam stary samochód nic nie warty ale na chodzie, a co jakbym tak z piskiem zahamował, full wsteczny i rozpłaszczył ten cały ich przodzik z "głowicą" ? następnie wysiadł i "o przepraszam nie zauważyłem"  ?

Data: 2013-01-10 16:53:14
Autor: J.F
Użytkownik "terjan"  napisał w wiadomości
[...]

No co - twoj ubezpieczyciel poniesie wymierna szkode.
A oni zalowac sobie nie beda - rozpisza sie szeroko w stratach, i zyskaja czesci zamienne.

Chyba ze wszystko sie nagra na kamere i bedzie chuliganskie zniszczenie mienia znacznej wartosci, a nie "nie zauwazylem".
Ubezpieczyciel sie wypnie, a komornik bedzie sciagal z wieziennej pensji.

Co innego jakbys tak mial kamaza na litewskich numerach - choc doradzalbym raczej bialoruskiego :-)

Albo dronami ich, z powietrza :-)

J.

Data: 2013-01-10 18:06:35
Autor: megrims
[...]