Tak powinny pracować nasze służby w czasie zimy!

Data: 2012-01-14 00:00:56
Autor: Kris_Poland
Tak powinny pracować nasze służby w czasie zimy!

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f1033db$0$1209$65785112news.neostrada.pl...
Mimo sporej warstwy śniegu - odśnieżone do czarnego asfaltu! :-)

http://wpodrozy.wp.pl/title,Japonia-niezwykla-trasa-Tateyama-Kurobe,gid,14164217,img,14164323,page,5,galeria.html

stare
pozatym widac ze opadow nie bylo dosc dlugo
jezdnia jest totalnie sucha
myslisze ze pucuja je suszarkami giga watowymi ?:)

ja wiem za JP ma budzet kolosalny i polekneli by pl jak muche w nosie
ale az tak rozrzutni to pewnie nie sa

Tak powinny pracować nasze służby w czasie zimy!