Tak powstawało imperium Jarosława Kaczyńskiego

Data: 2017-05-29 14:39:47
Autor: prezydent San Escobar
Tak powstawało imperium Jarosława Kaczyńskiego
PiS: Pieniądze i Spółki. Tak powstawało imperium Jarosława Kaczyńskiego [I
część cyklu]

PiS nie zajmuje się tylko polityką. Działacze i przyjaciele partii szykują też
projekt 190-metrowego wieżowca w Warszawie za pół miliarda złotych, wynajmują
liczne nieruchomości, przymierzają się do budowy domków jednorodzinnych na
Podlasiu i obracają setkami tysięcy złotych.

Żadna inna partia w Polsce nie obrosła tak spółkami, biznesami i fundacjami.
Nikt nie ma takiego finansowego zaplecza, które pozwoli przetrwać w trudnych
czasach. Jak się to zaczęło? Jarosław Kaczyński mówił kiedyś: "Gdybyśmy
przyjęli założenia czysto moralne, tobyśmy nigdy niczego nie mieli".

http://wyborcza.pl/7,75248,21877793,pis-pieniadze-i-spolki-tak-powstawalo-imperium-i-czesc-cyklu.html

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-29 16:42:48
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:di5oictqkjbs7jqdm0qq1ce6phi2lf825n4ax.com...
[...]

.

I na tym polega technika: "łapaj złodzieja". HGW miała rację, że się na nich wypięła.

CL

Data: 2017-05-30 09:28:34
Autor: Lepudruk

--

To wszystko kłamstwa i pomówienia! JarosławPolskęZbaw nie ma nic oprócz
długów do spłacenia!  Pożycza nawet na karmę dla kotki. Jakie to imperium?

--
Lepudruk

Tak powstawało imperium Jarosława Kaczyńskiego