Tak "pozbawiają życia" (Wrocławscy) policjanci

Data: 2017-05-20 22:38:25
Autor: A. Filip
Tak "pozbawiają życia" (Wrocławscy) policjanci
http://news.google.com/news/story?ncl=dAhPsbIh_TrgoOMs3VnUXioQSvtJM&ned=pl_pl&topic=h

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/wroclaw-policja-torturowala-igora-stachowiaka-na-komisariacie/p5d6k1g
Szokujące fakty w sprawie śmierci Igora Stachowiaka na wrocławskim
komisariacie przy ulicy Trzmeskiej w maju ubiegłego roku! Reporterzy
,,Superwizjera" TVN dotarli do nagrań pokazujących jak policjanci
znęcają się nad 25-latkiem. Zatrzymany miał skute ręce kajdankami, nie
stawiał oporu, a mimo to jest rażony prądem z paralizatora!
Paralizator ma kamerę. To właśnie do filmu z niej dotarli
dziennikarze. Widać na nim jak w ciemnej toalecie na komisariacie
policjant każe skutemu kajdankami Stachowiakowi ściągać spodnie grożąc
*kolejnymi* dawkami prądu z paralizatora. [...]

http://www.tvn24.pl/superwizjer-w-tvn24,149,m/smierc-w-komisariacie-we-wroclawiu-nowe-informacje,741647.html
Śmierć w komisariacie. Reportaż "Superwizjera"
Igor Stachowiak został zatrzymany przez policję 15 maja 2016 roku
20 maja 2017, 20:47

<ironia> Ufajta ludzie policjantom! </ironia>

--
A. Filip

Data: 2017-05-20 15:38:37
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik A. Filip napisał:

> [...]
> 20 maja 2017, 20:47

<ironia> Ufajta ludzie policjantom! </ironia>

Mocne było, tefaueny maja bat na władzę.

Data: 2017-05-21 07:42:06
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Igor Stachowiak został zatrzymany przez policję 15 maja 2016 roku

Coż, w Breslau dzieją się różne rzeczy. Ukryta opcja niemiecka (zauważ, że
Igor to imię "prawosławne") i V kolumna robią swoje. No i jeszcze
nazistowskie ruchy popierane przez PiS. Czy "o taką Polskę walczyłem!"?

--
Lepudruk

Data: 2017-05-21 10:22:12
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 07:42 Lepudruk <ananim@dwarfs.org> pisze:

[...]

Chyba palcem w nosie walczyłeś :)

--
Trefniś

Tak "pozbawiają życia" (Wrocławscy) policjanci