Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedają Polskę...

Data: 2011-07-02 15:27:04
Autor: Zennon
Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedają Polskę...
Polskapresse właścicielem "Dziennika Polskiego" 01.07.2011
Informujemy, że 30 czerwca 2011 r. Polskapresse sfinalizowała umowę kupna spółki Polski Dom Medialny, wydawcy "Dziennika Polskiego" oraz serwisów Dziennik.krakow.pl i Grosik24.pl. Prezesem nowej spółki Polskapresse jest Tomasz Niski, dotychczas wiceprezes Polskapresse Oddział Prasa Krakowska. Redaktorem naczelnym "Dziennika Polskiego" pozostaje Piotr Legutko.

Zakup "Dziennika Polskiego", który od dziesięcioleci jest nieodłącznym elementem krajobrazu medialnego Małopolski, to jedna z ważniejszych inwestycji Polskapresse ostatnich lat. Dlatego Zarząd Polskapresse będzie dążył do zachowania jego pozycji rynkowej. Wejście "Dziennika Polskiego" do portfolio gazet Polskapresse to szansa dla tytułu na stabilny rozwój, a dla grupy wydawniczej możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia pracowników ważnego na polskim rynku dziennika regionalnego.
Polskapresse kupiła spółkę Polski Dom Medialny od grupy Wydawnictwo Jagiellonia.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
"Dziennik Polski" ukazuje się w województwie małopolskim od 1945 roku i wychodzi w sześciu wydaniach lokalnych: krakowskim, nowosądeckim, tarnowskim, Małopolski Zachodniej, podhalańskim, wokół Krakowa. W soboty ma dodatkowe mutacje: Powiatu Krakowskiego, Miechowa i Proszowic, myślenicką i wielicką.

"Dziennik Polski" jest najchętniej czytaną gazetą w Krakowie (27,4% CCS, maj 2010:kwiecień 2011) i drugą pod względem czytelnictwa gazetą w Małopolsce (15,1% CCS, maj 2010:kwiecień 2011). Rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Polskiego" w kwietniu 2011 wyniosło 39 511 egz. (ZKDP kwiecień 2011). Serwisy Grupy Dziennik.krakow.pl miały 152 188 realnych użytkowników (Megapanel PBI/ Gemius kwiecień 2011)...."

Zennon

Data: 2011-07-02 07:11:22
Autor: Tzva Adonai
Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedają Polskę...
Zennon napisał(a):
Polskapresse w�a�cicielem "Dziennika Polskiego" 01.07.2011

Ci "prawdziwi Polacy" to gorsze kurwy i złodzieje od tych mitycznych
"żydów", którzy rzekomo "wszystkich okradają".. W ogóle dziwię się, że
pan Hitler tego nie zauważył, bo do Polaków miał stosunek z gruntu
obojętny...

Data: 2011-07-02 16:30:38
Autor: pluton
Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedają Polskę...
pan Hitler tego nie zauważył, bo do Polaków miał stosunek z gruntu
obojętny...

Dlatego wybił nas tylko 6 milionow.
Trzeba sie cieszyc, bo jakby nas nie lubil, to pewnie 12 milionow by
zginelo.

Nullification

Data: 2011-07-02 21:41:44
Autor: u2
Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedają Polskę.. .
W dniu 2011-07-02 16:30, pluton pisze:
pan Hitler tego nie zauwaÂżyÂł, bo do PolakĂłw miaÂł stosunek z gruntu
obojĂŞtny...

Dlatego wybiÂł nas tylko 6 milionow.
Trzeba sie cieszyc, bo jakby nas nie lubil, to pewnie 12 milionow by
zginelo.

Twoich mocodawcow, sowietow, zginelo 20 melonow.

Data: 2011-07-02 22:06:13
Autor: Jaksa
Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedajÂą PolskĂŞ...
On Sat, 02 Jul 2011 16:30:38 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

[...]

Was to moze zginelo 6 milionow, ale ja liczac polskie straty
z rak Niemcow, mam klopot przekroczyc sume 1 miliona.

Aha, ja licze tylko polskie ofiary..

Kampania wrzesniowa ~ 20 tys wojskowych + 20 tys cywilow
Masowe egzekucje na Pomorzu ~30 tys
Stutthof ~60 tys
Auswitz ~120 tys
Majdanek ~80 tys
Powstanie Warszawskie ~180 tys
represje na Kielecczyznie ~40 tys
represje na Rzeszowszyznie ~20 tys

itd itd

nijak nie wychodzi mi 1 milion do kupy.

Jaksa

Data: 2011-07-02 22:47:08
Autor: pluton
Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedaj? Polske...
[...]

Policz Adolf jeszcze raz, to ci wyjdzie, ze zaden Polak nie zginal,
a nawet liczebnosc naszego narody po wojnie byla wieksza o 10 milionow niz
przed wojna.

Nullification

Data: 2011-07-02 22:57:11
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 22:47:08 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

[...]

Jak pisalem, liczylem tylko polskie ofiary, zydowskie malo mnie obchodza.
Ot tyle, co straty wsrod Indian amazonskich.

Sporo Polakow zginelo z rak Sowietow, Ukraincow, rowniez zydoubecji,
w sumie ponad milion.

Miliony pozostaly za granicami po zmianie granic i rowniez miliony
nie wrocily z Anglii, Wloszech i calego zachodu po zakonczeniu dzialan
wojennych.

Prawie 1/3 obywateli II RP nie byla etnicznymi Polakami, wiekszosc
z wielomilionowej rzeszy Ukraincow pozostala poza granicami PRLu.

Niemcy tez en masse wyjechali z Polski. I tez byly ich miliony.

Jaksa

Data: 2011-07-02 23:01:57
Autor: pluton
> [...]

z wielomilionowej rzeszy Ukraincow pozostala poza granicami PRLu.

Niemcy tez en masse wyjechali z Polski. I tez byly ich miliony.

Slabo liczysz, Adolf. Mialo ci wyjsc, ze liczebnosc narodu polskiego
wzrosla w czasie wojny o 10 milionow.

Nullification

Data: 2011-07-02 23:11:32
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 23:01:57 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Jaksa

Slabo liczysz, Adolf. Mialo ci wyjsc, ze liczebnosc narodu polskiego

No i prosze, typowy matol!

Skonfrontowany z faktami (miejsca kazni) i golymi liczbami,
ucieka w blazenade, bo do refleksji nad soba i nad bzdurami
ktorymi go nakarmiono, nie ma zwyczajnie umyslowych mozliwosci.

Pluto, jak kazdy matol, jest nieprzemakalny.

Zadne argumenty ani fakty nie sa w stanie dotrzec do jego
ciasnego (i zdalnie sterowanego przekaziorami) umyslu.

Ot, matol glosujacy na PO lub PZPR (ops, to teraz SLD).

Jaksa

Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedają Polskę...