Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedają Polskę...

Data: 2011-07-02 07:11:22
Autor: Tzva Adonai
Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedają Polskę...
Zennon napisał(a):
Polskapresse w�a�cicielem "Dziennika Polskiego" 01.07.2011

Ci "prawdziwi Polacy" to gorsze kurwy i złodzieje od tych mitycznych
"żydów", którzy rzekomo "wszystkich okradają".. W ogóle dziwię się, że
pan Hitler tego nie zauważył, bo do Polaków miał stosunek z gruntu
obojętny...

Data: 2011-07-02 16:30:38
Autor: pluton
Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedają Polskę...
pan Hitler tego nie zauważył, bo do Polaków miał stosunek z gruntu
obojętny...

Dlatego wybił nas tylko 6 milionow.
Trzeba sie cieszyc, bo jakby nas nie lubil, to pewnie 12 milionow by
zginelo.

Nullification

Data: 2011-07-02 21:41:44
Autor: u2
Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedają Polskę.. .
W dniu 2011-07-02 16:30, pluton pisze:
pan Hitler tego nie zauwaÂżyÂł, bo do PolakĂłw miaÂł stosunek z gruntu
obojĂŞtny...

Dlatego wybiÂł nas tylko 6 milionow.
Trzeba sie cieszyc, bo jakby nas nie lubil, to pewnie 12 milionow by
zginelo.

Twoich mocodawcow, sowietow, zginelo 20 melonow.

Data: 2011-07-02 22:06:13
Autor: Jaksa
Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedajÂą PolskĂŞ...
On Sat, 02 Jul 2011 16:30:38 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

[...]

Was to moze zginelo 6 milionow, ale ja liczac polskie straty
z rak Niemcow, mam klopot przekroczyc sume 1 miliona.

Aha, ja licze tylko polskie ofiary..

Kampania wrzesniowa ~ 20 tys wojskowych + 20 tys cywilow
Masowe egzekucje na Pomorzu ~30 tys
Stutthof ~60 tys
Auswitz ~120 tys
Majdanek ~80 tys
Powstanie Warszawskie ~180 tys
represje na Kielecczyznie ~40 tys
represje na Rzeszowszyznie ~20 tys

itd itd

nijak nie wychodzi mi 1 milion do kupy.

Jaksa

Data: 2011-07-02 22:47:08
Autor: pluton
Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedaj? Polske...
[...]

Policz Adolf jeszcze raz, to ci wyjdzie, ze zaden Polak nie zginal,
a nawet liczebnosc naszego narody po wojnie byla wieksza o 10 milionow niz
przed wojna.

Nullification

Data: 2011-07-02 22:57:11
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 22:47:08 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

[...]

Jak pisalem, liczylem tylko polskie ofiary, zydowskie malo mnie obchodza.
Ot tyle, co straty wsrod Indian amazonskich.

Sporo Polakow zginelo z rak Sowietow, Ukraincow, rowniez zydoubecji,
w sumie ponad milion.

Miliony pozostaly za granicami po zmianie granic i rowniez miliony
nie wrocily z Anglii, Wloszech i calego zachodu po zakonczeniu dzialan
wojennych.

Prawie 1/3 obywateli II RP nie byla etnicznymi Polakami, wiekszosc
z wielomilionowej rzeszy Ukraincow pozostala poza granicami PRLu.

Niemcy tez en masse wyjechali z Polski. I tez byly ich miliony.

Jaksa

Data: 2011-07-02 23:01:57
Autor: pluton
> [...]

z wielomilionowej rzeszy Ukraincow pozostala poza granicami PRLu.

Niemcy tez en masse wyjechali z Polski. I tez byly ich miliony.

Slabo liczysz, Adolf. Mialo ci wyjsc, ze liczebnosc narodu polskiego
wzrosla w czasie wojny o 10 milionow.

Nullification

Data: 2011-07-02 23:11:32
Autor: Jaksa
On Sat, 02 Jul 2011 23:01:57 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Jaksa

Slabo liczysz, Adolf. Mialo ci wyjsc, ze liczebnosc narodu polskiego

No i prosze, typowy matol!

Skonfrontowany z faktami (miejsca kazni) i golymi liczbami,
ucieka w blazenade, bo do refleksji nad soba i nad bzdurami
ktorymi go nakarmiono, nie ma zwyczajnie umyslowych mozliwosci.

Pluto, jak kazdy matol, jest nieprzemakalny.

Zadne argumenty ani fakty nie sa w stanie dotrzec do jego
ciasnego (i zdalnie sterowanego przekaziorami) umyslu.

Ot, matol glosujacy na PO lub PZPR (ops, to teraz SLD).

Jaksa

Tak "prawdziwi Polacy" wyprzedają Polskę...