Tak rozpoczela sie moja przygoda z Panslavista

Data: 2011-07-17 19:13:29
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
Tak rozpoczela sie moja przygoda z Panslavista
na tej nieszczesnej grupie.

7 paz 2003 (errata: jestem tutaj od 2003 roku)

================================

Panslavista: WREDNA BABA !!!!!!!

Ja: Glebia Twojego wywodu mnie poruszyla. Masz jeszcze
jakies porywajace hasla? No dalej, bracie - niezly w tym jestes.

Panslavista:
Wyjmij tę łapę ze spodni, może wtedy, komuszy desantowcu, rozpoznasz co cię
porusza... Abferzysta jeden.

Ja: Zrobie to wtedy, kiedy ty porajdo wychmatrzony wysamrkasz nos,
co by wiecej tej flegmy nie musial na twym pysku ogladac.

Panslavista: Za gówniarzowaty jeste¶...

Ja: Grunt ze jestem, pustaku jeden...

i tak dalej i tak dalej.

I trwalo az do 2011 roku...

Data: 2011-07-18 07:58:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-17 19:13, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
[...]

Wyjmij tÄ™ Ĺ‚apÄ™ ze spodni, moĹĽe wtedy, komuszy desantowcu, rozpoznasz co ciÄ™
porusza... Abferzysta jeden.

Ja: Zrobie to wtedy, kiedy ty porajdo wychmatrzony wysamrkasz nos,
co by wiecej tej flegmy nie musial na twym pysku ogladac.

Panslavista: Za gĂłwniarzowaty jesteĹ›...

Ja: Grunt ze jestem, pustaku jeden...

i tak dalej i tak dalej.

I trwalo az do 2011 roku...

Wiesz, ja to czasem myślałem że Panslav i ty to jedna osoba. Tak często ze sobą dyskutowaliście na rożnych grupach że sądziłem ze to jest monolog jednego człowieka.

Data: 2011-07-20 14:52:28
Autor: Ikselka
Tak rozpoczela sie moja przygoda z Panslavista

===============================>
[...]

A tak moja:
20 Lip 2006, 17:02
http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/msg/0a26c65e1029cae3
"> > Hmm, trochę masz rację. To taka inna odmiana Łosia.
> Ale ta brzydka, nietolerancyjna i ciemnogrodzka

Nie zgadzam się . Jest uprzejmy i pomocny - chętnie i często reaguje
na zgłaszane na forum pytania , angażuje swój czas ... Może ma go
za dużo , może jest samotny , nie wiem , ale wg mnie jego obecno¶ć
na forum tym i innych jest na swój sposób cenna . Nie wolno odrzucać
kogo¶ tylko dlatego , że sie go nie rozumie lub dlatego , że jest
inny od większo¶ci . Tacy ludzie daj± się długo pamiętać , w
przeciwieństwie do przeciętniaków . Trzymaj tak dalej , Panslavisto
! Podgl±dam z przyjemno¶ci± i ciekawo¶ci± Twoje posty - na pewno
nie tylko ja :-)"

Warto zwrócić uwagę na:

"Tacy ludzie daj± się długo pamiętać, w
przeciwieństwie do przeciętniaków."

Miło było poznać Pana - jest Pan facetem z klas±.

A dzisiejszym postem, również 20 lipca, tyle że po 5 latach, które
pozwoliły mi lepiej poznać Panslavistę, dowiedzieć się o Nim sporo i
utwierdzić się, że miałam rację 5 lat temu, ostatecznie kończę swoj±
działalno¶ć we wszystkich grupach, które bez Niego trac± dla mnie
sens.

Data: 2011-07-21 17:39:08
Autor: jadrys
Tak rozpoczela sie moja przygoda z Panslavista
W dniu 2011-07-20 23:52, Ikselka pisze:
A dzisiejszym postem, również 20 lipca, tyle że po 5 latach, które pozwoliły mi lepiej poznać Panslavistę, dowiedzieć się o Nim sporo i utwierdzić się, że miałam rację 5 lat temu, ostatecznie kończę swoją działalność we wszystkich grupach, które bez Niego tracą dla mnie sens.

Jest ( i będzie) jeszcze wielu ciekawych ludzi na grupach. Dlaczego wiec pozbawiać się przyjemności wymiany poglądów, podyskutowania z takimi ludźmi? Myśle że Panslav nie poparłby Twojej decyzji o wycofaniu sie z usenetu, i na pewno mialby Ci za złe ze robisz to z powodu Jego śmierci.

Data: 2011-07-21 18:57:20
Autor: Lebowski
W dniu 2011-07-21 17:39, jadrys pisze:
W dniu 2011-07-20 23:52, Ikselka pisze:
A dzisiejszym postem, rĂłwnieĹĽ 20 lipca, tyle ĹĽe po 5 latach, ktĂłre
[...]

Obawiam sie, ze racjonalne argumenty sa tylko woda na mlyn tego typu histerii. Lepiej sobie odpusc, az emocje same opadna.
Czas nie takie rzeczy kruszy ;)

Data: 2011-07-21 08:45:18
Autor: Antenka
wrote:
[...]

Neko, oj nieładnie...wiesz okropny jeste¶ :-/

Antenka

Tak rozpoczela sie moja przygoda z Panslavista