Tak rozpoczela sie moja przygoda z Panslavista

Data: 2011-07-18 07:58:02
Autor: jadrys
Tak rozpoczela sie moja przygoda z Panslavista
W dniu 2011-07-17 19:13, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
na tej nieszczesnej grupie.

7 paz 2003 (errata: jestem tutaj od 2003 roku)

================================

Panslavista: WREDNA BABA !!!!!!!

Ja: Glebia Twojego wywodu mnie poruszyla. Masz jeszcze
jakies porywajace hasla? No dalej, bracie - niezly w tym jestes.

Panslavista:
Wyjmij tę łapę ze spodni, może wtedy, komuszy desantowcu, rozpoznasz co cię
porusza... Abferzysta jeden.

Ja: Zrobie to wtedy, kiedy ty porajdo wychmatrzony wysamrkasz nos,
co by wiecej tej flegmy nie musial na twym pysku ogladac.

Panslavista: Za gówniarzowaty jesteś...

Ja: Grunt ze jestem, pustaku jeden...

i tak dalej i tak dalej.

I trwalo az do 2011 roku...

Wiesz, ja to czasem myślałem że Panslav i ty to jedna osoba. Tak często ze sobą dyskutowaliście na rożnych grupach że sądziłem ze to jest monolog jednego człowieka.

Tak rozpoczela sie moja przygoda z Panslavista