Tak se jeszcze popijam

Data: 2012-06-05 02:25:36
Autor: Generał niewybierał
Tak se jeszcze popijam
...i widze znów Lisa

a wiecie, że to zakamuflowana ciota?

Data: 2012-06-05 02:39:24
Autor: Lorn
Tak se jeszcze popijam
W dniu 2012-06-05 02:25, Generaďż˝ niewybieraďż˝ pisze:
..i widze zn�w Lisa

a wiecie, �e to zakamuflowana ciota?

Nie? Toć on był żonaty, czyżby dla picu? No Patrz, a kaczorowi podsyłano Szczypińską, a on nic. Hmm... To on hetero? Kuźwa molek jak to ciężko odróżnić, który to ciotka się zowie...

Data: 2012-06-05 02:54:31
Autor: jr
Tak se jeszcze popijam

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2012-06-05 02:25, Genera? niewybiera? pisze:
> ..i widze zn?w Lisa
>
> a wiecie, ?e to zakamuflowana ciota?

Nie? Toć on był żonaty

To nie znasz żonatych ciot?

, czyżby dla picu?

zapytaj żony, jak zejdzie z traktora
jb

 No Patrz, a kaczorowi podsyłano
Szczypińsk±, a on nic. Hmm... To on hetero? KuĽwa molek jak to ciężko
odróżnić, który to ciotka się zowie...

Data: 2012-06-05 03:37:33
Autor: Lorn
Tak se jeszcze popijam
W dniu 2012-06-05 02:54, jr pisze:
Uďż˝ytkownik "Lorn"<ateagina@poczta.fm>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
W dniu 2012-06-05 02:25, Genera? niewybiera? pisze:
..i widze zn?w Lisa

a wiecie, ?e to zakamuflowana ciota?

Nie? To� on by� �onaty

To nie znasz �onatych ciot?

Nie mamy wspĂłlnych znajomych :>

, czy�by dla picu?

zapytaj �ony, jak zejdzie z traktora

Gdy schodzi ze mnie jest zadowolona...

  No Patrz, a kaczorowi podsyďż˝ano
Szczypi�sk�, a on nic. Hmm... To on hetero? Ku�wa molek jak to ci�ko
odr�ni�, kt�ry to ciotka si� zowie...

Tnij poprawnie posty, popraw kodowanie.

Data: 2012-06-04 21:44:52
Autor: HaMMeR
Tak se jeszcze popijam
On 5 Cze, 03:37, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-06-05 02:54, jr pisze:

> U ytkownik "Lorn"<ateag...@poczta.fm>  napisa w wiadomo ci

> To nie znasz onatych ciot?

Nie mamy wspólnych znajomych :>

> , czy by dla picu?

> zapytaj ony, jak zejdzie z traktora

Gdy schodzi ze mnie jest zadowolona...

...podciaga pory zapina pasek  i idzie sie ogolic...

Data: 2012-06-05 11:07:42
Autor: Obsevatore
Tak se jeszcze popijam
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
On 5 Cze, 03:37, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> W dniu 2012-06-05 02:54, jr

> Gdy schodzi ze mnie jest zadowolona...

...podciaga pory zapina pasek  i idzie sie ogolic...

:)))))

Data: 2012-06-05 12:44:53
Autor: jr
Tak se jeszcze popijam

W dniu 2012-06-05 02:54, jr pisze:
> [...]

ty jeste¶ Lis?

Data: 2012-06-05 12:52:25
Autor: jr
Tak se jeszcze popijam

Tnij poprawnie posty, popraw kodowanie.

q.. mać! Co chwila musze zmieniać dyski i jeszcze pierdołami się zajmować
jb

Data: 2012-06-05 13:12:41
Autor: jadry¶
Tak se jeszcze popijam
W dniu 2012-06-05 12:52, jr pisze:
Tnij poprawnie posty, popraw kodowanie.

q.. mać! Co chwila musze zmieniać dyski i jeszcze pierdołami się zajmować
jb

Ale lorn ma rację - twoje posty jako jedynego na psp, s± ekstremalnie nieczytelne.

Data: 2012-06-05 16:15:57
Autor: jr
Tak se jeszcze popijam

Użytkownik "jadry¶" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomo¶ci

> [...]
zajmować
> jb

Ale lorn ma rację - twoje posty jako jedynego na psp, s± ekstremalnie

Do niedawna wchodziłem tu z xpeka (aż jaki¶ trojan zacz±ł mi doić konto z
impulsów).
Od przedwczoraj używam w usenecie W-2000 z o-expresem 6 (ten system
operacyjny
jeszcze nie szpiegował). Wcze¶niej wchodziłem tutaj przez strony googla.
Korzystałem z firefoxa, a Idzikowski czepiał sie mojego 'czytnika':

 ps. I skonfiguruj swój czytnik z: "Content-Transfer-Encoding:
 quoted-printable" na: "Content-Transfer-Encoding: 8bit"

Data: 2012-06-06 10:22:57
Autor: jadry¶
Tak se jeszcze popijam
W dniu 2012-06-05 16:15, jr pisze:
[...]

Akurat tu nie chodzi o systemowe czytniki, tylko o twoje odpowiedzi na posty.

Data: 2012-06-06 11:29:12
Autor: jr
Tak se jeszcze popijam

> [...]
>   quoted-printable" na: "Content-Transfer-Encoding: 8bit"

Akurat tu nie chodzi o systemowe czytniki, tylko o twoje odpowiedzi na

Kręcisz jak rasowy komuch jadrysku. Lorn pisał o kodowaniu , Idzikowski o
konfiguracji czytnika.
jb

Data: 2012-06-06 12:08:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak se jeszcze popijam

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jqn7rk$7kj$2node1.news.atman.pl...

> [...]

posty.

Kręcisz jak rasowy komuch jadrysku. Lorn pisał o kodowaniu , Idzikowski o

Przecież teraz masz prawidłowo:

To ja mam nieco inczej:

zgodnie z zaleceniami, które kiedy¶, gdzie¶ znalazłem.

ps. A kodowanie, to nie jest przypadkiem element konfiguracji czytnika? Ja, tam, się nie znam. Tylko pytam. Jak ¶p. Lepper.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

To o co chodzi?

Data: 2012-06-07 14:05:28
Autor: jr
Tak se jeszcze popijam

Przecież teraz masz prawidłowo:

To ja mam nieco inczej:

zgodnie z zaleceniami, które kiedy¶, gdzie¶ znalazłem.

ps. A kodowanie, to nie jest przypadkiem element konfiguracji czytnika?

Je¶li się używa czytnika. Teraz wysyłam przez czytnik, a wsze¶niej
wschodziłem tu ze stron googla. Może powinienem był sobie skonfigurować
firefoxa?

jb

Data: 2012-06-06 20:06:51
Autor: jadry¶
Tak se jeszcze popijam
W dniu 2012-06-06 11:29, jr pisze:
[...]

A ja cały czas o formatowaniu odpowiedzi. Nie mam żadnych uwag do kodowania.

Data: 2012-06-07 13:55:30
Autor: jr
Tak se jeszcze popijam

> [...]
> konfiguracji czytnika.
> jb

A ja cały czas o formatowaniu odpowiedzi.

o formatowaniu?
To nie b±dĽ taki tajemniczy i napisz, co ci się nie podoba.
jb

 Nie mam żadnych uwag do
kodowania.

Data: 2012-06-07 20:30:35
Autor: jadry¶
Tak se jeszcze popijam
W dniu 2012-06-07 13:55, jr pisze:

A ja cały czas o formatowaniu odpowiedzi.
o formatowaniu?
To nie b±dĽ taki tajemniczy i napisz, co ci się nie podoba.
jb

Taki post z odpowiedzi± jest "posiekany" - twoich odpowiedzi trzeba szukać z lup±. Nie pro¶ciej (i zgodnie z netykiet±) byłoby odpowiadać pod spodem, albo w ostataczno¶ci na górze cytowanego tekstu. A u ciebie to wygl±da tak przyklejasz cał± wiadomo¶ć, a gdzie¶ tam w ¶rodku wpisujesz parę słów odpowiedzi.

Data: 2012-06-07 21:59:38
Autor: jr
Tak se jeszcze popijam

> [...]

pod spodem, albo w ostataczno¶ci na górze cytowanego tekstu. A u ciebie
to wygl±da tak przyklejasz cał± wiadomo¶ć, a gdzie¶ tam w ¶rodku

Taka jest zaleta usenetu, że możemy wchodzić w słowo. Ale jak chcesz, moge
odpisywać w kilku postach.
jb

Data: 2012-06-08 10:36:18
Autor: jadry¶
Tak se jeszcze popijam
W dniu 2012-06-07 21:59, jr pisze:

[...]

Daj spokój, aż tak bardzo mi to nie przeszkadza;-) . Chciałem tylko ci pokazać że czytanie twoich wiadomo¶ci jest utrudnione.

Data: 2012-06-05 09:29:51
Autor: Pan Hrabia Bobrowski
Tak se jeszcze popijam

Użytkownik "Generał niewybierał" <lubianka@gru.su> napisał w wiadomo¶ci news:jqjjkh$3it$1node1.news.atman.pl...
..i widze znów Lisa

a wiecie, że to zakamuflowana ciota?

Ty wiesz najlepiej. Jak blisko byli¶cie ze sob±?

BBR

Data: 2012-06-05 17:09:13
Autor: stevep
Tak se jeszcze popijam
Dnia 05-06-2012 o 02:25:36 GeneraĹ‚ niewybieraĹ‚ <lubianka@gru.su>  napisaĹ‚(a):

..i widze znĂłw Lisa

a wiecie, Âże to zakamuflowana ciota?

A do tego ĹĽyd.  :D
--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-06-05 18:30:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak se jeszcze popijam

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wffq1npv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 05-06-2012 o 02:25:36 Generał niewybierał <lubianka@gru.su>
napisał(a):

..i widze znĂłw Lisa

a wiecie, Âże to zakamuflowana ciota?

A do tego ĹĽyd.  :D

W dodatku mason i cyklista!

Data: 2012-06-05 20:02:06
Autor: jr
Tak se jeszcze popijam

napisał(a):

> ..i widze znĂłw Lisa
>
> a wiecie, Âże to zakamuflowana ciota?

A do tego ĹĽyd.  :D

W dodatku mason i cyklista!

Któryś z was chce zostać drugim Michnikiem?

Data: 2012-06-05 20:50:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak se jeszcze popijam

napisał(a):

> ..i widze znĂłw Lisa
>
> a wiecie, Âże to zakamuflowana ciota?

A do tego ĹĽyd.  :D

W dodatku mason i cyklista!

Któryś z was chce zostać drugim Michnikiem?

A ty kim chcesz zostać?

Data: 2012-06-05 23:10:09
Autor: jr
Tak se jeszcze popijam

> [...]
>
> Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w
wiadomości

> Któryś z was chce zostać drugim Michnikiem?

Idź pobaw się ze Stefankiem w Michnika. Jak dorośniesz, może go przeskoczysz
(stefanka).
jb

Data: 2012-06-08 07:29:53
Autor: stevep
Tak se jeszcze popijam
Dnia 05-06-2012 o 23:10:09 jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

UĹĽytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisaĹ‚ w  wiadomoĹ›ci

> [...]
>
> Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w
wiadomości

> Któryś z was chce zostać drugim Michnikiem?

IdĹş pobaw siÄ™ ze Stefankiem w Michnika. Jak doroĹ›niesz, moĹĽe go  przeskoczysz
(stefanka).
jb

Ale ty ze swoim rzadkim rozumkiem wyĹĽej jajek nie podskoczysz,

Data: 2012-06-08 07:28:41
Autor: stevep
Tak se jeszcze popijam

napisał(a):

> ..i widze znĂłw Lisa
>
> a wiecie, Âże to zakamuflowana ciota?

A do tego ĹĽyd.  :D

W dodatku mason i cyklista!

Któryś z was chce zostać drugim Michnikiem?

Eeee, ja wolÄ™ jak KaczyĹ„ski zostać Napoleonem.  :D

Data: 2012-06-08 13:45:02
Autor: jr
Tak se jeszcze popijam

napisał(a):

> [...]

W dodatku mason i cyklista!

Któryś z was chce zostać drugim Michnikiem?

Eeee, ja wolÄ™ jak KaczyĹ„ski zostać Napoleonem.  :D

To przynajmniej nie cytuj Michnika.
jb

Data: 2012-06-11 07:42:35
Autor: stevep
Tak se jeszcze popijam

napisał(a):

> [...]

W dodatku mason i cyklista!

Któryś z was chce zostać drugim Michnikiem?

Eeee, ja wolÄ™ jak KaczyĹ„ski zostać Napoleonem.  :D

Serio, nie znam ani jednego cytatu, czego szczerze żałuję..