Tak się kręci lody

Data: 2013-05-19 15:27:44
Autor: GrzegorZ
Tak się kręci lody

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51987df5$0$1262$65785112news.neostrada.pl...
PiS z pieniędzy partyjnych, czyli z naszej kieszeni, wykupił nakład książki napisanej przez Jarosława ZbawPolskę za kwotę 186 tysięcy złotych. Wydawnictwo przelało na konto Jarusia 160 tysięcy złotych.

Jakże brudne są czyste rączki Jarosława PolskęZbawa.

więcej: http://tiny.pl/h86k7

setnie ubawiony

Czyżby JarosłaW ZbawPolskę napisał autobiograficzny poradnik dla Polaków jak począć w krótkim czasie 400 000 dzieci? Zainteresowany jestem czy członek PiS który nie wykupi wielkopomnego dzieła i o zgrozo w najbliższym czasie nie pocznie potomka zostanie usunięty z partii w ciągu tygodnia?

GZ

Data: 2013-05-20 01:01:43
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Tak się kręci lody
W dniu niedziela, 19 maja 2013 15:27:44 UTC+2 użytkownik GrzegorZ napisał:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51987df5$0$1262$65785112news.neostrada.pl...

> PiS z pieniędzy partyjnych, czyli z naszej kieszeni, wykupił nakład > ksi±żki napisanej przez Jarosława ZbawPolskę za kwotę 186 tysięcy złotych. > Wydawnictwo przelało na konto Jarusia 160 tysięcy złotych.

> Jakże brudne s± czyste r±czki Jarosława PolskęZbawa.

> więcej: http://tiny.pl/h86k7

> setnie ubawiony

Czyżby JarosłaW ZbawPolskę napisał autobiograficzny poradnik dla Polaków jak pocz±ć w krótkim czasie 400 000 dzieci? Zainteresowany jestem czy członek PiS który nie wykupi wielkopomnego dzieła i o zgrozo w najbliższym czasie nie pocznie potomka zostanie usunięty z partii w ci±gu tygodnia?

Grzesiu -ciekaw jestem jak długo wytrzymasz na ton±cym statku... ;)
Chyba ze startujesz w eurowyborach z pierwszego miejsca na liscie ;P

Tak się kręci lody