Tak siÄ™ wychodzi

Data: 2012-08-14 18:57:28
Autor: Trybun
Tak siÄ™ wychodzi
Data: 2012-08-14 19:03:27
Autor: zdumiony
Tak siÄ™ wychodzi
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0e040$ef0$1node2.news.atman.pl...
Na negocjowaniu z jankesami:

http://fakty.interia.pl/swiat/news/negocjator-piratow-skazany-na-dwunastokrotne-dozywocie,1831810,4

To chyba dobrze, choć dla niego to będzi i tak jednokrotne.

Data: 2012-08-14 19:06:53
Autor: zdumiony
Tak siÄ™ wychodzi
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0e0d1$oce$1inews.gazeta.pl...
To chyba dobrze, choć dla niego to będzie i tak jednokrotne.

a Wiktor But nie dostał dożywocia, dlaczego?

Data: 2012-08-14 21:12:00
Autor: Trybun
Tak siÄ™ wychodzi
W dniu 2012-08-14 19:03, zdumiony pisze:
[...]

Dlaczego tego posłańca Obama wzorem Cezarów Rzymskich nie przeszył włócznią, skoro nie widzisz w tym nic złego?

Data: 2012-08-15 11:50:33
Autor: trybun
Tak siÄ™ wychodzi
W dniu 2012-08-15 10:01, Borneq pisze:
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0e807$3gm$2node1.news.atman.pl...
[...]

SÄ… cywilizowane metody

Ja myślałem że te cywilizowane to bezkarność dla posłańców.

Data: 2012-08-15 13:23:38
Autor: Chiron
Tak siê wychodzi

U¿ytkownik "trybun" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0frcu$4ld$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-08-15 10:01, Borneq pisze:
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0e807$3gm$2node1.news.atman.pl...
http://fakty.interia.pl/swiat/news/negocjator-piratow-skazany-na-dwunastokrotne-dozywocie,1831810,4

To chyba dobrze, choæ dla niego to bêdzi i tak jednokrotne.

Dlaczego tego pos³añca Obama wzorem Cezarów Rzymskich nie przeszy³ w³óczni±, skoro nie widzisz w tym nic z³ego?

S± cywilizowane metody

Ja my¶la³em ¿e te cywilizowane to bezkarno¶æ dla pos³añców.

Gdzie¶ tak pod sam koniec ubieg³ego wieku kuzynowi ukradli autko. Zaraz potem na jego telefon domowy zg³osi³ siê negocjator- z propozycj±, aby kuzyn odkupi³ swoje autko za niedu¿± cenê. Poniewa¿ jednak kuzyn poszed³ na policjê- negocjatora z³apali i wsadzili. Autko pojecha³o za¶ (zapewne) na Wschód- gdzie calkiem mo¿liwe, ¿e s³u¿y komu¶ do dzi¶. Napiszê Ci tak: nigdy nie przypuszcza³em, ¿e dzia³ania naszej policji by³y wtedy barbarzyñskie. No ale skoro tak twierdzisz..Tym bardziej pewno wed³ug Ciebie by³y to dzia³ania barbarzyñskie, ¿e kradzie¿ auta trudno porównaæ do wziêcia zak³adników na morzu i zamordowania ich

--

Chiron

Data: 2012-08-15 16:08:14
Autor: Trybun
Tak siê wychodzi
W dniu 2012-08-15 13:23, Chiron pisze:
[...]

Dobra, jest porwany kto¶ dla okupu. Porywacze  wysylaj± kogo¶ zupe³nie niezwi±zanego z ca³± spraw± - policja aresztuje pos³añca, - porywacze nie maj± wyj¶cia likwidacja niepotrzebnego ju¿ do niczego porwanego to konieczno¶æ, skoro nie ma mo¿liwo¶ci skontaktowania siê z bliskimi porwanego. Jest trup, porywacze bezkarni, a policja ma w sumie niewinnego cz³owieka. Nadal nie widzisz nic z³ego w zatrzymaniu pos³añca?

I nie ma w tych sprawach wielkiej ró¿nicy. Sprawê mo¿na by³o rozwi±zaæ w znacznie mniej bolesny dla wszystkich sposób. Porywacze ludzi i aut byli, s± i bêd±, ale takie dzia³ania jak rz±dy amerykañskiego sprawi± ¿e wiêcej z tego bêdzie nieszczê¶æ..

Data: 2012-08-15 17:24:54
Autor: Chiron
Tak siê wychodzi

U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0gail$ih1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pos³aniec kogo? No dobrze- nie wdaj±c siê w takie rzeczy- napiszê jedno. Brak jaj- czyli prezydenta takiego, jak Reagan powoduje takie zagrywki piratów. Ronald Reagan wys³a³ by tam lotniskowiec, komandosów, podejrzanych o sprzyjanie piractwu by siê za³adowa³o na statek i zawioz³o do USA celem postawienia przed s±dem (albo rozstrzela³o w razie oporu)- reszta by szuka³a sobie bezpieczniejszego sposobu zarabiania na ¿ycie

--

Chiron

Data: 2012-08-16 22:51:35
Autor: Trybun
Tak siê wychodzi
W dniu 2012-08-15 17:24, Chiron pisze:

[...]

Jednej z zainteresowanych stron.

Tak, Reagan by wys³a³ pancernik i zniszczy³by wioski rabusiów razem z mieszkañcami, a gdy w USA wybuch³aby bomba w ramach odwetu za ¶mieræ bliskich z tych zniszczonych wsi, wtedy w kwik, i bajki dla pospólstwa o ataku terrorystów..
Chiron, zak³adam ¿e jeste¶ doros³ym facetem który zna ¿ycie, a wiêc zapytam - naprawdê s±dzisz ¿e widmo wiêkszej kary mo¿e ukróciæ jaki¶ proceder? Ja wiem ¿e nie, - takie metody wzmog± tylko radykalizm tych w gruncie rzeczy niegro¼nych rabusiów.

Data: 2012-08-16 22:56:08
Autor: zdumiony
Tak siê wychodzi
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0jmj0$3ut$1node2.news.atman.pl...

[...]

Piraci to wed³ug Ciebie w gruncie rzeczy niegro¼ni rabusie??. Racja, komunizm jest po stronie bandytów, tak jak w "Janosiku".
Dlaczego ci piraci nie sa przez Ciebie nazywani wyzyskiwaczami?

Data: 2012-08-17 09:35:06
Autor: Trybun
Tak siê wychodzi
W dniu 2012-08-16 22:56, zdumiony pisze:
[...]

Jasne ¿e niegro¼ni. Poza czê¶ciowym zabraniem tego co im jako ludziom, mieszkañcom tej planety siê nale¿y, jakiej¶ wiecznie niena¿artej ¶wini kapitalistycznej, nikomu nie dzia³a siê krzywda. .. Do czasu gdy kapitali¶ci nie wys³ali swoich piesków z karabinami do obrony swoich interesów. Od tego czasu zaczê³y padaæ trupy.

Bo oni nie s± wyzyskiwaczami, odbieraj± tylko czê¶æ tego co im siê nale¿y.

Data: 2012-08-17 09:45:30
Autor: zdumiony
Tak siê wychodzi
U¿ytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k0ks9k$bgf$1node1.news.atman.pl...
[...]

To daj mi czê¶æ swoich pieniêdzy, bo mi siê nale¿y

Data: 2012-08-18 08:47:03
Autor: Trybun
Tak siê wychodzi
W dniu 2012-08-17 09:45, zdumiony pisze:
[...]

Ja nie po³o¿y³em ³apy na czym¶ co cenne jak jaki¶ szejk naftowy, i nie powiadam ¿e to moja w³asno¶æ, a wiêc nie jestem nikomu nic winien.

Data: 2012-08-17 10:01:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak siê wychodzi

[...]

Normalny komuch z ciebie wy³azi. Odebraæ nie moje.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Tak siÄ™ wychodzi