Tak się..

Data: 2010-02-11 19:58:41
Autor: Polok_prawdziwy
Tak się..
Jadrys wrote:

.."wykańcza" patriotów polskich :

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Lepper-i-Lyzwinski-skazani-na-wiezienie,wid,11962966,wiadomosc.html?ticaid=199ff

Nie można z nich zrobić złodziei i hochsztaplerów, to się zrobiło
gwałcicielami.

Dokąd zmierzasz Polsko???

Niemi łosondzać inksych, ale...

- cosik to syćko podejzanie mi wyglondo...

Jusbym zrozumieć mugł, jakby te Maryny zaroski to zakapowały, ale poiluś tam
lotach...!?

Coby to niebyło i wtobyto niebył, to SPRAWIEDLIWOść w tej nasej Polcce...

- ani godać niebedem...!

Cheba jedynym, wtury to syćko uzdrowić by mugł to Stalin, Hitrel, abo inksy
Havez...

Data: 2010-02-12 09:54:11
Autor: Jadrys
Tak się..
W dniu 2010-02-11 19:58, Polok_prawdziwy pisze:
Jadrys wrote:

[...]

To jest szyte tak grubymi nićmi że aż śmieszne.  A widziałeś baco wypowiedź pupilki Adama M. p. Krawczyk jak mówiła o swoim piekle które musiała przechodzić w trakcie trwania tego procesu ? Normalnie koń by się uśmiał.

Tak się..