Tak się bawi prawica

Data: 2020-12-01 07:51:28
Autor: bru...@interia.pl
Tak się bawi prawica
"Węgierski europoseł z FIDESZ przyłapany na gejowskiej orgii w Brux. Wszyscy się nabijają, że to on był autorem zapisu w konst. o małżeństwie jako związku kobiety i meżczyzny. Ale przecież on tam nie na ślub poszedł, wiec dla prawicy chyba wszysto ok?"
https://twitter.com/BartSienkiewicz/status/1333797593126555649?s=20

:)

--
Bruno

Data: 2020-12-01 09:02:30
Autor: bru...@interia.pl
Tak się bawi prawica
Sprawa jest rozwojowa, ponoć na imprezie było kilku polskich dyplomatów. https://twitter.com/UnaHajdari/status/1333793816952803331?s=20
--
Bruno

Data: 2020-12-03 02:21:57
Autor: bru...@interia.pl
Tak się bawi prawica
wtorek, 1 grudnia 2020 o 18:02:31 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a):
wtorek, 1 grudnia 2020 o 16:51:30 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a): > "Węgierski europoseł z FIDESZ przyłapany na gejowskiej orgii w Brux. Wszyscy się nabijają, że to on był autorem zapisu w konst. o małżeństwie jako związku kobiety i meżczyzny. Ale przecież on tam nie na ślub poszedł, wiec dla prawicy chyba wszysto ok?" > https://twitter.com/BartSienkiewicz/status/1333797593126555649?s=20 > > :) >
Sprawa jest rozwojowa, ponoć na imprezie było kilku polskich dyplomatów. https://twitter.com/UnaHajdari/status/1333793816952803331?s=20

Jest co raz weselej: "RMF FM: Policja w Wadowicach sprawdza, czy organizator słynnej seksimprezy w Brukseli m.in. z udziałem węgierskiego polityka, to poszukiwany od ponad roku Polak Dawid Manzheley."
https://twitter.com/patrykmichalski/status/1334421926773710855?s=20

--
Bruno

Data: 2020-12-03 06:15:17
Autor: u2
Tak się bawi prawica
czwartek, 3 grudnia 2020 o 11:21:59 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a):
wtorek, 1 grudnia 2020 o 18:02:31 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a): > wtorek, 1 grudnia 2020 o 16:51:30 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a): > > "Węgierski europoseł z FIDESZ przyłapany na gejowskiej orgii w Brux. Wszyscy się nabijają, że to on był autorem zapisu w konst. o małżeństwie jako związku kobiety i meżczyzny. Ale przecież on tam nie na ślub poszedł, wiec dla prawicy chyba wszysto ok?" > > https://twitter.com/BartSienkiewicz/status/1333797593126555649?s=20 > > > > :) > > > Sprawa jest rozwojowa, ponoć na imprezie było kilku polskich dyplomatów. > https://twitter.com/UnaHajdari/status/1333793816952803331?s=20
[...]

niemiecka Partia Piratów to na pewno nie prawica:))))))))))

https://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Breyer

Patrick Breyer (born 29 April 1977) is a German digital rights activist,
jurist, Pirate Party Germany politician, and - since 2019 - Member of
the European Parliament (MEP).[2] From 2012 to 2017 he was a member of
the state parliament of Schleswig-Holstein and from April 2016 until the
end of the legislative period he was also the leader of the Pirate group
in that assembly.[3] Breyer is one of four European Pirate Party MEPs in
the 2019-2024 term along with three Czech Pirate Party members, all of
whom are members of the Greens / EFA parliamentary group.

[...]

Breyer was "by far the most hard-working parliamentarian with a total of
356 initiatives" in the legislative period of the Schleswig-Holstein
state parliament running since 2012, reported Die Welt at the end of
2015 with reference to the information system of the state parliament.[35]

[...]

Breyer was the only member of the German Pirate Party to be elected to
the European Parliament,[57] where he now sits, together with three
members of the Czech Pirate Party who were elected at the same time, as
one of a total of four members composing the Pirate Party in the
parliament.[58] He joined the Greens-European Free Alliance group, as
Julia Reda had done in the previous legislature, and so too did the
three Czech pirates. For his group, Breyer is a member of the European
Parliament Committee on Civil Liberties, Justice and Home Affairs and an
alternate member of the European Parliament Committee on Legal Affairs.[59]

Data: 2020-12-03 07:14:27
Autor: bru...@interia.pl
Tak się bawi prawica
czwartek, 3 grudnia 2020 o 15:15:19 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
> wtorek, 1 grudnia 2020 o 18:02:31 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a): > > wtorek, 1 grudnia 2020 o 16:51:30 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a): > > > "Węgierski europoseł z FIDESZ przyłapany na gejowskiej orgii w Brux. Wszyscy się nabijają, że to on był autorem zapisu w konst. o małżeństwie jako związku kobiety i meżczyzny. Ale przecież on tam nie na ślub poszedł, wiec dla prawicy chyba wszysto ok?" > > > https://twitter.com/BartSienkiewicz/status/1333797593126555649?s=20 > > > > > > :) > > > > > Sprawa jest rozwojowa, ponoć na imprezie było kilku polskich dyplomatów. > > https://twitter.com/UnaHajdari/status/1333793816952803331?s=20 > Jest co raz weselej: "RMF FM: Policja w Wadowicach sprawdza, czy organizator słynnej seksimprezy w Brukseli m.in. z udziałem węgierskiego polityka, to poszukiwany od ponad roku Polak Dawid Manzheley." > https://twitter.com/patrykmichalski/status/1334421926773710855?s=20 >

A P.B z policyjnego raportu urodził się podobno w 1987r.  Nie dziękuj.

--
Bruno

Data: 2020-12-03 17:07:11
Autor: u2
Tak się bawi prawica
W dniu 03.12.2020 o 16:14, bru...@interia.pl pisze:
[...]

typowy czeski błąd, tylko ten pasuje, autor tekstu rozmyślnie zmienił daty, ponadto nie ma takiego osła o inicjałach D.O.

ta Partia Piratów pasuje do was lyberalnych lewaków, typowe agenciarstwo:)))))))))))))

Data: 2020-12-03 17:33:09
Autor: u2
Tak się bawi prawica
[...]

zgadza się, to typowy czeski błąd, aby ukryć tożsamość figo fago, ale przed karzącym okiem Saurona nic się nie ukryje:))))))))))))))))

(robię post z news.noestrada, wcześniej odpowiedziałem z news.icm)

Data: 2020-12-04 08:29:41
Autor: Runt
Tak się bawi prawica - orgietki u bratank Ăłw
W dniu 2020-12-03 o 15:15, u2 pisze:
czwartek, 3 grudnia 2020 o 11:21:59 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a):

Sprawa jest rozwojowa, ponoć na imprezie było kilku polskich dyplomatów.

niemiecka Partia Piratów to na pewno nie prawica:))))))))))

Co do udziału polskich dyplomatów w wyuzdanych orgiach u Bratanków ma jakis niemiecki pirat? ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-12-03 11:36:39
Autor: boukun
Tak się bawi prawica
W dniu 03.12.2020 o 11:21, bru...@interia.pl pisze:

[...]

Wadowice? Kto tam kiedyś rządził?
--
boukun

Data: 2020-12-01 17:17:17
Autor: u2
Tak się bawi prawica
W dniu 01.12.2020 o 16:51, bru...@interia.pl pisze:
[...]

tatar Sienkiewicz znowu powiela fejki :

Amel Cavtat

@AmelCavtat
?
37 min

W odpowiedzi do
@BartSienkiewicz
Prowokacja, ktoś mu się włamał na konto.

Data: 2020-12-01 17:44:30
Autor: Runt
Tak się bawi prawica
W dniu 2020-12-01 o 16:51, bru...@interia.pl pisze:
[...]

Pewnie chciał dorównać pierwowzorowi ;-)))

https://facet.wp.pl/zwyrodnialcy-w-cesarskich-szatach-6002202960671361g/2