Tak sie bawia bogaci Rosjanie.

Data: 2011-07-22 16:29:18
Autor: obserwator
Tak sie bawia bogaci Rosjanie.
Data: 2011-07-22 16:38:48
Autor: obserwator
Ruska impreza:)
Data: 2011-07-22 23:23:10
Autor: Polok_Prawdziwy
Tak sie bawia bogaci Rosjanie.
 obserwator wrote:

Nopiknie...
- ale nos, znacysiem POLOKUW , nigdy niepsebijom...!

http://www.mp3s.pl/dzienpo/party26.html

Data: 2011-07-22 21:32:05
Autor: obserwator
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 obserwator wrote:

Nopiknie...
- ale nos, znacysiem POLOKUW , nigdy niepsebijom...!

http://www.mp3s.pl/dzienpo/party26.html

to jest wlasnie rezultat systewmu komuszego ktory tacy bandyci jak ty. wprowadzili na sile do Polski, po wymordowaniu w bestialski sposob calej polskiej elity i najwartosciowszych jednostek.

Teraz lajdaki po okraglym stole jeszcze okradliscie to biedne spoleczenstwo.

Data: 2011-07-22 23:40:09
Autor: Polok_Prawdziwy

 obserwator wrote:

[...]

Acha...!!!

- fakt, psed II Wś Poloki straśnie wykstałcone i bogate były i łokowity nienaduzywały...

Data: 2011-07-22 21:48:17
Autor: obserwator
Tak sie bawia bogaci Rosjanie.
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):

Acha...!!!

- fakt, psed II Wś Poloki straśnie wykstałcone i bogate były i łokowity nienaduzywały...

no i widzisz gnoju kacapski, sam dajesz kolejny dowod na to kim jestes, bo nawet przedwojennej historii Polski nie znasz.

Data: 2011-07-22 23:53:25
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

[...]

Nadal japy nieumyłeś...!?

- FUJ...!!!

Data: 2011-07-23 00:16:34
Autor: boukun

 obserwator wrote:

[...]

To tak jak byś powiedział, że dzisiejsza władza to też elita i najwartościowsze jednostki, phi...

boukun

Data: 2011-07-22 23:53:07
Autor: Marek Czaplicki
W dniu 2011-07-22 23:23, Polok_Prawdziwy pisze:
  obserwator wrote:

Nopiknie...
- ale nos, znacysiem POLOKUW , nigdy niepsebijom...!

http://www.mp3s.pl/dzienpo/party26.html

Wymiatające :-)

--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2011-07-22 22:00:17
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
>   obserwator wrote:

> Nopiknie...
> - ale nos, znacysiem POLOKUW , nigdy niepsebijom...!

no widzisz Czaplik, teraz wszytko jasne. Trzeba od razu bylo napisac kim jestes:)

Data: 2011-07-23 00:02:12
Autor: Marek Czaplicki

   obserwator wrote:

[...]

Obsik, potwierdzasz zanik poczucia humoru. Powaga zabija powoli, że pozwolę zacytować. :)

--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2011-07-22 22:05:58
Autor: obserwator
> [...]
> jestes:)

Obsik, potwierdzasz zanik poczucia humoru. Powaga zabija powoli, że pozwolę zacytować. :)

no nie wiem kto tu ma zanik poczucia humoru. W koncu to ja zalozylem ten watek o ruskich imprezach i nozyce sie odezwaly:)

Data: 2011-07-23 00:14:27
Autor: Marek Czaplicki

    obserwator wrote:

[...]

a to jest Twój wątek. to heja. :) dzisiaj jest już piątkowa noc. :-)

--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2011-07-23 22:27:48
Autor: Polok_Prawdziwy
Marek Czaplicki wrote:

a to jest Twój wątek. to heja. :) dzisiaj jest już piątkowa noc. :-)

"Jego" womtek, to teroski som zesobom beblać tukej chce...

Zrestom...
- PISiki podpińcioma nickami nałokrongło tukej sesobom beblajom...

Data: 2011-07-22 22:03:33
Autor: obserwator
Tak sie bawia bogaci Rosjanie.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):