Tak sie buduje w Helu drogi

Data: 2011-06-13 05:41:27
Autor: Czarek Daniluk
Tak sie buduje w Helu drogi
On Jun 13, 12:12 am, "Kris_Poland" <nictuni...@wp.pl> wrote:
nowy asfalt w heluhttp://imageshack.us/photo/my-images/863/mg0886.jpg/
ok 1,5 od krewedzi jezdni, kraweznki wylozne po jednej stronie nowe
wiadac ze nie jest to ostania wartwa asffaltu, ale juz wiemy czemu robi sie
pozniej nierowno

Aaaaaa rozumiem - w Helu zrobili dziurę i jej nie zaasfaltowali. Jak
już to raczej na Helu - jeśli masz na myśli półwysep helski.

Pozdrawiam !

Data: 2011-06-13 14:51:54
Autor: A.K.
Tak sie buduje w Helu drogi
Dnia Mon, 13 Jun 2011 05:41:27 -0700 (PDT), Czarek Daniluk napisał(a):

Jak
już to raczej na Helu - jeśli masz na myśli półwysep helski.

A jeśli miejscowość Hel (z dużej jak w temacie)? ;P

:)

A.K. - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

Data: 2011-06-14 10:06:42
Autor: LEPEK
Tak sie buduje w Helu drogi
W dniu 2011-06-13 14:41, Czarek Daniluk pisze:
 Jak
już to raczej na Helu - jeśli masz na myśli półwysep helski.

Jak już, to Półwysep Helski, a właściwie Mierzeja Helska. A na jej końcu znajduje się miasto Hel. W naszych stronach mówi się np. w Warszawie, w Ostrołęce, w Radomiu, w Ciechanowie, w Helu - a u was?
Tak to jest, jak się kogoś poprawia... ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-06-14 11:03:10
Autor: Artur Maśląg
Tak sie buduje w Helu drogi
W dniu 2011-06-14 10:06, LEPEK pisze:
[...]

A co się mówi? Jak mieszkasz to pewnie w Helu, ale na Helu też jest
formą jak najbardziej poprawną, zgodnie z tym co napisał Cezary
(wyspy, półwyspy i inne twory).

Tak to jest, jak się kogoś poprawia... ;)

Ano tak jest :)

Data: 2011-06-14 03:12:07
Autor: Czarek Daniluk
Tak sie buduje w Helu drogi
On Jun 14, 11:03 am, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:

> Tak to jest, jak się kogoś poprawia... ;)

Ano tak jest :)

Tam jest tylko jedna Road to Hell ;P

Pozdrawiam !!

Data: 2011-06-14 21:11:58
Autor: Czarek Daniluk
Tak sie buduje w Helu drogi
W dniu 2011-06-14 12:26, Artur Maśląg pisze:
[...]

Ja jak jeździłem to tylko do Chałup, dalej się nie zapuszczałem :) No max Kuźnica.
Samochodem raz na koniec zajechałem do Helu, ale w czerwcu w środku tygodnia można sobie było na taką ekstrawagancję pozwolić :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-06-14 22:20:36
Autor: Artur Maśląg
Tak sie buduje w Helu drogi
W dniu 2011-06-14 21:11, Czarek Daniluk pisze:
[...]

LOL - nie no, byłem samochodem w sezonie letnim nawet w Juracie
(po dzieciaki) - masakra :). No, ale w Jastarni to nawet na
regularnym urlopie, włącznie z jazdą do bankomatu PKO BP do Juraty
(stare dzieje). Jeśli chodzi o sam Hel(l) to już tylko pociągiem :)

Pozdrawiam !

A i owszem - chciałeś mi pomachać po stojąc w korkociągu? ;)

Data: 2011-06-14 21:38:03
Autor: jerzu
Tak sie buduje w Helu drogi
On Tue, 14 Jun 2011 03:12:07 -0700 (PDT), Czarek Daniluk
<czarek@cedaniluk.com> wrote:

Tam jest tylko jedna Road to Hell ;P

Jeszcze masz dla odmiany railway to hell :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-14 21:45:33
Autor: Artur Maśląg
Tak sie buduje w Helu drogi
<czarek@cedaniluk.com>  wrote:

Tam jest tylko jedna Road to Hell ;P

Jeszcze masz dla odmiany railway to hell :P

Z którym to (którą) wypadki bywają.

Data: 2011-06-14 22:21:50
Autor: jerzu
Tak sie buduje w Helu drogi
On Tue, 14 Jun 2011 21:45:33 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Z którym to (którą) wypadki bywają.

Ano bywają. Trzy lata temu z Władysławowa do Helu pociąg jechał trzy
godziny.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-14 22:36:01
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Tak sie buduje w Helu drogi
wrote:

Z którym to (którą) wypadki bywają.

Ano bywają. Trzy lata temu z Władysławowa do Helu pociąg jechał trzy
godziny.

Odpięli lokomotywę i zapędzili pasażerów do pchania składu? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-15 16:31:53
Autor: jerzu
Tak sie buduje w Helu drogi
On Tue, 14 Jun 2011 22:36:01 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Odpięli lokomotywę i zapędzili pasażerów do pchania składu? :>

Niewiele brakowało :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Tak sie buduje w Helu drogi