Tak siê je¼dzi za wschodni± granic±...

Data: 2011-01-23 19:30:08
Autor: jerzu
Tak siê je¼dzi za wschodni± granic±...

http://www.youtube.com/watch?v=e3cUa2eTzzs

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-23 12:07:26
Autor: Adam Adamaszek
Tak siê je¼dzi za wschodni± granic±...
Data: 2011-01-23 22:45:50
Autor: Gabriel 'wilk'
Tak się jeździ za wschodnią granicą ...
Data: 2011-01-24 10:23:59
Autor: J.F.
Tak siê jeŸdzi za wschodni¹ granic¹...
On Sun, 23 Jan 2011 22:45:50 +0100,  Gabriel 'wilk' wrote:
A tu nasi w Belbii :-(
http://www.youtube.com/watch?v=5NfIbOB2bmc&feature=related

Jedyne dwa pojazdy na drodze na zimowkach :-)

U nich widac tez zima zoskoczyla drogowcow znacznie wczesniej niz
spodziewali sie ze ich zaskoczy :-)

J.

Data: 2011-01-24 07:54:18
Autor: G Nowak
Tak się jeździ za wschodnią granicą...
Za to u nas, cos pieknego:
http://www.youtube.com/watch?v=oyZPkoBF1DA

Ale na tym sie nic nie dzieje poza tym, ze jada 10 na godzine przez 5 minut...

--
Pozdr

Data: 2011-01-24 10:05:33
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
G Nowak pisze:
Za to u nas, cos pieknego:
http://www.youtube.com/watch?v=oyZPkoBF1DA

Ale na tym sie nic nie dzieje poza tym, ze jada 10 na godzine przez 5 minut...

Według pani jest totalna masakra i pełno wariatów w golfach ;->

IMHO jadą 50 km/h. Jakieś 100 m/7s patrząc na słupki czyli 14 m/s.
Poza tym chyba gdzieś ta przemiła pani wspomina o 50 km/h.

Aczkolwiek 50 km/h na taką pustawą drogę to niewiele, nawet po śniegu.
100 to może zbyt wielka fantazja, ale 70 jak jechał golf całkiem OK.

Film faktycznie nudnawy.

Seco

Data: 2011-01-24 10:19:50
Autor: LEPEK
W dniu 2011-01-24 08:54, G Nowak pisze:

Ale na tym sie nic nie dzieje poza tym, ze jada 10 na godzine przez 5
minut...

Jest taki jeden moment, gdzie kierowca samochodu, z którego kręcą zaczyna omijać Golfa i ciężarówkę zupełnie nie przejmując się sytuacją dookoła, robi to bez zdecydowania i jeszcze ma pretensje do wszystkich...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-01-24 11:05:48
Autor: Vlad The Ripper
Tak siê je¼dzi za wschodni± granic±...
Ale na tym sie nic nie dzieje poza tym, ze jada 10 na godzine przez 5
minut...

Jest taki jeden moment, gdzie kierowca samochodu, z którego krêc± zaczyna omijaæ Golfa i ciê¿arówkê zupe³nie nie przejmuj±c siê sytuacj± dooko³a, robi to bez zdecydowania i jeszcze ma pretensje do wszystkich...

Nic dziwnego, ¿e nie koncentruje siê na je¼dzie skoro baba obok tak mu za uchem trajkocze. Ciê¿ko to wytrzymaæ nawet ogl±daj±c filmik. Poza tym nuuuda panie :)

Data: 2011-01-25 00:09:38
Autor: Michal Lukasik
Tak siê je¼dzi za wschodni± granic±...
Dnia 24.1.2011, Vlad The Ripper napisa³(a):

Nic dziwnego, ¿e nie koncentruje siê na je¼dzie skoro baba obok tak mu za uchem trajkocze. Ciê¿ko to wytrzymaæ nawet ogl±daj±c filmik. Poza tym nuuuda panie :)

Widzieli¶cie resztê filmów tej pary?
http://www.youtube.com/watch?v=nCRm1dLQc_A
ROTFL
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2011-01-25 01:52:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Tak się jeździ za wschodnią granicą ...
W dniu 2011-01-25 01:09, Michal Lukasik pisze:

Nic dziwnego, że nie koncentruje się na jeździe skoro baba obok tak mu za
uchem trajkocze. Ciężko to wytrzymać nawet oglądając filmik. Poza tym nuuuda
panie :)
Widzieliście resztę filmów tej pary?
http://www.youtube.com/watch?v=nCRm1dLQc_A

Próbowałem obejrzeć 3 filmiki tego "autora" , ale głos tej baby mi na nerw tak działa, że nie dźwigam ... ja piernicze, ona musi tak ciągle napierdalać ? 5 sekund bez jej jęku na filmie znaleźć trudno.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-01-25 08:16:19
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

Urocza jest :-). Jak kolo wyleciał z zakrętu, miała by rację: Konrad! No! Krótko, zwięźle, jak już musi. Niech jej będzie.

No ale "kOOOnrad nOOO. jEEEEEzus mAAAAAAria, wiEEEEEEEEEEEEEdziAAAAAAAAAAAAAAÅ‚am"

Wysadził bym na śnieg ;-)

Seco

Data: 2011-01-25 08:58:52
Autor: Karolek
W dniu 2011-01-25 08:16, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

No ale "kOOOnrad nOOO. jEEEEEzus mAAAAAAria,
wiEEEEEEEEEEEEEdziAAAAAAAAAAAAAAÅ‚am"

Wysadził bym na śnieg ;-)

Ja bym najpierw zdzielil, potem wysadzil.

--
Karolek

Data: 2011-01-25 11:34:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-25 08:58, Karolek pisze:
W dniu 2011-01-25 08:16, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

No ale "kOOOnrad nOOO. jEEEEEzus mAAAAAAria,
wiEEEEEEEEEEEEEdziAAAAAAAAAAAAAAÅ‚am"

Wysadził bym na śnieg ;-)

Ja bym najpierw zdzielil, potem wysadzil.

Kierowca - CHAM! ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-25 18:43:52
Autor: Seba
Tak się jeździ za wschodnią granicą ...
Dnia Tue, 25 Jan 2011 11:34:13 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisa³(a):

Wysadzi³ bym na ¶nieg ;-)

Ja bym najpierw zdzielil, potem wysadzil.

Kierowca - CHAM! ;)

Przypomnij sobie Marcin komu piszesz w sposób tak ironiczny...

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-01-25 09:38:12
Autor: Vlad The Ripper
Tak siê je¼dzi za wschodni± granic±...

Urocza jest :-). Jak kolo wylecia³ z zakrêtu, mia³a by racjê: Konrad! No! Krótko, zwiê¼le, jak ju¿ musi. Niech jej bêdzie.

No ale "kOOOnrad nOOO. jEEEEEzus mAAAAAAria, wiEEEEEEEEEEEEEdziAAAAAAAAAAAAAA³am"

Wysadzi³ bym na ¶nieg ;-)

Ma ch³op do niej cierpliwo¶æ :)
Komentarze pod filmikiem te¿ ciekawe.

Data: 2011-01-25 11:52:57
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Vlad The Ripper pisze:
[...]

Zaczynam kombinowaæ, ¿e kierowiec zaproponowa³ wstawienie filmików na youtube "bo bêdzie fajnie". A teraz ma podk³adkê, ¿e kobieta jest wkurzaj±ca :-). Mo¿e jak laska poczyta to spokornieje jêzykowo :-)

Seco

Data: 2011-01-25 17:09:14
Autor: jerzu
Tak siê je¼dzi za wschodni± granic±...
On Tue, 25 Jan 2011 08:16:19 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki
<pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

Wysadzi³ bym na ¶nieg ;-)

Tu j± wyczu³ ;)

http://www.youtube.com/user/Yupikayey#p/u/6/nzOentWc8jA