Tak sie koncza rzady PO i parchactwa

Data: 2009-09-14 09:42:36
Autor: awe
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa
Data: 2009-09-14 01:33:44
Autor: Antenka
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa
On 14 Wrz, 09:42, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
W ZUS brakuje na emerytury kilkudziesięciu, a nie kliku miliardów złhttp://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/351369,w_zus_brakuje_na_emerytu...

"By wszystkim ( kolesiom) żyło się lepiej". - Donalidino I

Antenka

Data: 2009-09-14 01:34:37
Autor: Antenka
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa
Komuś zależy do rozpętania w Polsce bardzo krwawej rewolucji.... :-((

Antenka

Data: 2009-09-14 11:15:49
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Komuś zależy do rozpętania w Polsce bardzo krwawej rewolucji.... :-((

Antenka

Widzę że zaczynasz rozumieć co jest zarzewiem rewolucji.

Data: 2009-09-14 08:04:20
Autor: Tzva Adonai
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa
On 14 Wrz, 09:42, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

W ZUS brakuje na emerytury kilkudziesięciu, a nie kliku miliardów

No i dobrze, może w końcu to wszystko pierdolnie, zanim chuju zdążysz
przejść na niezasłużoną emeryturę...

Data: 2009-09-14 11:02:45
Autor: Panslavista
On Mon, 14 Sep 2009 09:42:36 +0200, awe wrote:

W ZUS brakuje na emerytury kilkudziesięciu, a nie kliku miliardów zł
http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/351369,w_zus_brakuje_na_emerytury_kilkudziesieciu_a_nie_kliku_miliardow_zl.html

Gdy zaczynałem pisac 10 lat temu na psp, głównym tematem było
bankructwo ZUS i braku olbrzymich pieniędzy zdefraudowqanych przez
żydokomunę. Teraz niedobory znacznie się zwiększyły.

Data: 2009-09-14 11:13:57
Autor: jadrys
awe pisze:
W ZUS brakuje na emerytury kilkudziesięciu, a nie kliku miliardów zł
http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/351369,w_zus_brakuje_na_emerytury_kilkudziesieciu_a_nie_kliku_miliardow_zl.html

Czym się tak przejmujesz? Spokojna głowa - emeryci będą mieli wypłacone.

Data: 2009-09-14 02:17:12
Autor: Antenka
On 14 Wrz, 11:13, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
awe pisze:

> W ZUS brakuje na emerytury kilkudziesięciu, a nie kliku miliardów zł
>http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/351369,w_zus_brakuje_na_emerytu...

Czym się tak przejmujesz? Spokojna głowa - emeryci będą mieli wypłacone.

Ale z czego jak za chwilę się okaże, że skarbiec jest pusty? :-
(( Dobrze, że nie jestem emerytką ani rencistką :)

Antenka

Data: 2009-09-14 11:25:34
Autor: jadrys

awe pisze:

[...]

Na razie się nie okazał.
To źle, miałabyś pewny dochód.

Data: 2009-09-14 02:48:39
Autor: Antenka
On 14 Wrz, 11:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Ale z czego jak za chwilę się okaże, że skarbiec jest pusty? :-
> (( Dobrze, że nie jestem emerytką ani rencistką :)

> [...]

Jestem jeszcze na to za młoda - nie jestem też oficerem WP ani
policjantką, co najwyżej detektywem-amatorem hihi  ;-). Widzę, że
smutny nastrój trwa :-(
Jędruś porzuć smutki! :)

Antenka

Antenka

Data: 2009-09-14 18:44:38
Autor: jadrys

awe pisze:

[...]

policjantką, co najwyżej detektywem-amatorem hihi  ;-). Antenka

Antenka

I tym zarabiasz na emeryturę?

Data: 2009-09-14 10:08:56
Autor: Antenka
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa
I tym zarabiasz na emeryturę?

Czym? Jako detektyw-amator? :D No, nie coś Ty, to raczej hobby ;-)
Zarabiam bardzo ciężką i odpowiedzialną pracą :-)

Antenka

P.s. Humorek się poprawił? : - /

Data: 2009-09-14 19:29:42
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Pracujesz, albo pracowałaś może w radiu? Albo może masz koleżankę która tam pracuje?
Niestety nie.

Data: 2009-09-14 11:13:48
Autor: Antenka
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa
Pracujesz, albo pracowałaś może w radiu? Albo może masz koleżankę która
tam pracuje?
Niestety nie.

Nie, nie pracuję a skąd takie przypuszczenia? Moją koleżanką nie jest
też Anna Sobecka, która rozpoczynała karierę  w RM.
Jędruś, chcesz wystąpić w radiu? :-)

Antenka

Data: 2009-09-14 20:40:00
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Tak mi się jakoś skojarzyło.. Wcale nie miałem na myśli radia Maryja, a poznańska, dużą rozgłośnie.

Zresztą nawet gdybyś pracowała w tej "dużej rozgłośni" to pewnie byś sie nie przyznała, jest to zresztą zrozumiałe.. :-)

Jędruś, chcesz wystąpić w radiu? :-)

Antenka

Po co mi radio skoro występowałem już parę razy w TV?

Data: 2009-09-14 13:15:50
Autor: Antenka
On 14 Wrz, 20:40, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Jędruś, chcesz wystąpić w radiu? :-)

> Antenka

Po co mi radio skoro występowałem już parę razy w TV?

Wow! Pewnie jako kandydat z ramienia partyjki Piotrusia Ikonowicza
co? ;-)

Antenka

P.s. Dzisiaj chyba nie pójdę w ogóle spać - terminy gonią - mam
pracę :- (

Data: 2009-09-14 22:47:32
Autor: jadrys
Antenka pisze:

Po co mi radio skoro występowałem już parę razy w TV?

Wow! Pewnie jako kandydat z ramienia partyjki Piotrusia Ikonowicza
co? ;-)

Nie, raz - w naszym teleskopie jako uczestnik sądażu, i parę razy w Jugosłowiańskiej TV.

Antenka

P.s. Dzisiaj chyba nie pójdę w ogóle spać - terminy gonią - mam
pracę :- (

To Ty pracujesz w domu? A ja właśnie zmierzam do łóżka.. i coś na dobranoc, adekwatne do nastroju.
Dobrej nocy.

http://www.youtube.com/watch?v=Eq9t2FFh6LA

Data: 2009-09-14 14:31:46
Autor: Antenka
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa
Nie, raz - w naszym teleskopie jako uczestnik sądażu, i parę razy w
Jugosłowiańskiej TV.

To musisz być jakąś ważną "figurą", Jadrysiu z Wildy ;-)

> P.s. Dzisiaj chyba nie pójdę w ogóle spać - terminy gonią - mam
> pracę :- (

To Ty pracujesz w domu?

Patrzcie jaki ciekawy...hihi.  W domu też, ale we właściwym miejscu
mojej pracy też muszę trochę popracować. Generalnie pracuję
głową   ;-), aczkolwiek i tak macie mnie tutaj za "głupiutką" ;-)
Dobrej nocy Jadryś :)

Antenka

Data: 2009-09-15 07:57:01
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Nie, raz - w naszym teleskopie jako uczestnik sądażu, i parę razy w
Jugosłowiańskiej TV.

To musisz być jakąś ważną "figurą", Jadrysiu z Wildy ;-)

Stare czasy, i jaką tam ważną, Po prostu -  jak już wspominałem kiedyś, pracowałem w "kulturze", stąd moja obecność w TV.

> [...]

Patrzcie jaki ciekawy...hihi.  W domu też, ale we właściwym miejscu
mojej pracy też muszę trochę popracować. Generalnie pracuję

Ciekawi mnie wszystko co dotyczy Ciebie.. :-)

 aczkolwiek i tak macie mnie tutaj za "głupiutką" ;-)
Dobrej nocy Jadryś :)

Antenka

Ja wcale tak nie myślę.. Jesteś może trochę "nawiedzona",  ;-) ale na pewno nie głupia...

Data: 2009-09-15 01:01:53
Autor: Antenka
On 15 Wrz, 07:57, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> mojej pracy też muszę trochę popracować. Generalnie pracuję
> głową   ;-),

Ciekawi mnie wszystko co dotyczy Ciebie.. :-)

?  :DDD
>  aczkolwiek i tak macie mnie tutaj za "głupiutką" ;-)
> Dobrej nocy Jadryś :)

Ja wcale tak nie myślę.. Jesteś może trochę "nawiedzona",  ;-) ale na
pewno nie głupia...

No trochę tak, "fruwam", czyli zdarza mi się być oderwaną od
rzeczywistości - taki duchacz ze mnie ;-), ale jak już zejdę na ziemię
to jestem do bólu realistką :D. Noc nadszrpnięta stukaniem w
klawiaturę a efekty pracy mizerne - plan wykonany w 30% ;-( . Mój
pryncypał może mnie dzisiaj "odstrzelić" ;-)). Czy przyjedziesz na mój
pogdrzeb? :-( Miłego dnia Jadryś :)

Antenka

Data: 2009-09-15 12:39:55
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

Oczywiście że przyjdę.. A po pogrzebie pójdę do Twojego pryncypała i Cię pomszczę, pożałuje ten kapitalista że się urodził. ;-)

Dzięki, również życzę Ci miłego, pogodnego dnia. :-)

Data: 2009-09-15 05:42:45
Autor: Antenka
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa

Oczywiście że przyjdę.. A po pogrzebie pójdę do Twojego pryncypała i Cię
pomszczę, pożałuje ten kapitalista że się urodził. ;-)

Dzięki, również życzę Ci miłego, pogodnego dnia. :-)

O matko! Ostatni Rycerz w Polsce! Bardzo to słodkie było :)), ale póki
co nie musisz go*) zabijać hihi .Przeżyłam, ale dostałam burę i muszę
się poprawić ;-)

Antenka

*) "Pryncypał" jest uordziwą, wciąż piękną kobietą ok. 55-56- letnią
haha :D

Data: 2009-09-15 14:47:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 15 Sep 2009 05:42:45 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

*) "Pryncypał" jest uordziwą, wciąż piękną kobietą ok. 55-56- letnią
haha :D

A widzisz?

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/f620a91501620ac8?pli=1

Data: 2009-09-15 05:55:05
Autor: Antenka
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa

> *) "Pryncypał" jest uordziwą, wciąż piękną kobietą ok. 55-56- letnią
> haha :D

Co chłopczyk chciał przez to powiedzieć hmm? Ubogie słownictwo? :D

Antenka

Data: 2009-09-15 16:14:01
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 15 Sep 2009 05:55:05 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

*) "Pryncypał" jest uordziwą, wciąż piękną kobietą ok. 55-56- letnią
haha :D

Co chłopczyk chciał przez to powiedzieć hmm? Ubogie słownictwo? :D

No jak to co? Jak Tzva zakochuje się w czterdziestce to jest be. Jak Drucik
ma pryncypałkę pod 60 to ta mimo to jest "urodziwą, piękną kobietą".

Data: 2009-09-15 08:55:40
Autor: Antenka
On 15 Wrz, 16:14, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Co chłopczyk chciał przez to powiedzieć hmm? Ubogie słownictwo? :D

No jak to co? Jak Tzva zakochuje się w czterdziestce to jest be. Jak Drucik
ma pryncypałkę pod 60 to ta mimo to jest "urodziwą, piękną kobietą".

Oj Grześ, ty jednak jesteś głupielkowaty...Moja pani dyrektor nie
interesuje mnie jako obiekt westchnień - jestem heteroseksualna. Nie
można jej jednak nazwać brzydką kobietą. Jedna z jej córek jest
podobno modelką.

Antenka

Data: 2009-09-15 18:49:00
Autor: CYC
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2416d3ef-200f-4efb-a6c6-

................... Jedna z jej córek jest
podobno modelką.

Antenka

Znaczy chuda jak kosciotrup .::)

cyc

Data: 2009-09-15 20:37:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 15 Sep 2009 08:55:40 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Tak, wiem, ty się tylko przebierasz :))))

Nie
można jej jednak nazwać brzydką kobietą. Jedna z jej córek jest
podobno modelką.

A widzisz... --

Data: 2009-09-15 21:48:40
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

jestem heteroseksualna.

I to do tego stopnia, że hajlujący wszechpolak jest "przyszłością narodu"

Przemek
--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-14 22:49:30
Autor: jadrys
jadrys pisze:
Antenka pisze:

[...]

sondażu miało być. ;-)

Data: 2009-09-14 14:25:42
Autor: Antenka
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa
sondażu miało być. ;-)

Błądzić jest rzeczą ludzką ;-)

Antenka

Data: 2009-09-14 16:57:30
Autor: bartus

awe pisze:

> [...]

Ale z czego jak za chwilę się okaże, że skarbiec jest pusty? :-
(( Dobrze, że nie jestem emerytką ani rencistką :)

No właśnie nie za dobrze. Na Twoją emeryturę/rentę to już nie będzie miał kto pracować ;).

Pozdrawiam.

Data: 2009-09-14 09:13:15
Autor: Antenka
Tak sie koncza rzady PO i parchactwa

No właśnie nie za dobrze. Na Twoją emeryturę/rentę to już nie będzie miał
kto pracować ;).

Pozdrawiam.

Jak to? Przecież to ja oddaję lwią cześć swoich dochodów na zusy srusy
pierdziusy. Nikt na mnie nie pracuje - sama na siebie odkładam. A że
do dziurawej, złodziejskiej sakiewki to inna bajka. :)

Antenka

Data: 2009-09-14 18:43:16
Autor: bartus

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1559634e-fe9e-49d2-ab0a-755e5a9e0958o21g2000vbl.googlegroups.com...

[...]

No właśnie i kiedyś jak już będziesz stara (żyj 100 lat ;)) to z tej lwiej części zostanie ochłap i będzie trzeba zdzierać z tych co dzisiaj mają po kilka lat. Tylko, że będzie ich (tych pracujących) dużo mniej niż nas teraz, część ucieknie za granicę, część już uciekła (z rodzicami), bezrobocie coraz większe etc. Tak więc życzę zdrowia i Tobie i sobie. Przynajmniej zaoszczędzi się na lekach (które dzisiaj choć w części są refundowane) ;))).

Pozdrawiam.

Data: 2009-09-15 08:43:40
Autor: konserwator

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8ks4h$vfn$1news.onet.pl...
W ZUS brakuje na emerytury kilkudziesięciu, a nie kliku miliardów zł
http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/351369,w_zus_brakuje_na_emerytury_kilkudziesieciu_a_nie_kliku_miliardow_zl.html

no przeciez w Polsce nie ma zdanego kryzysu!
i mamy nawet wzrost! Najwyzszy w Europie!

Tak sie koncza rzady PO i parchactwa