Tak się kończy ściąganie krzyży ze ścian!

Data: 2009-12-04 21:51:34
Autor: Piotr
Tak się kończy ściąganie krzyży ze ścian!
Wszystkich chętnych do sciągania przestrzegam, życzliwie! :-)
Droga zatraty zaczyna się "niewinnie" od homoseksualnych kontaktów z
niemiecką bankowością:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
poprzez ściąganie krzyża:
http://www.youtube.com/watch?v=CBTy5Hndmpc
A kończy:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
To trzecie w szczególności polecam, jakby ktoś jeszcze miał wątpliwości co
do kondycji psychicznej i problemów z identyfikacją seksualną niejakiego
wałkuna.
Piotr

Data: 2009-12-04 23:19:33
Autor: awe
Tak się kończy ściąganie krzyży ze ścian!
Ja mysle ze on powinien byc ostrozniejszy z tym youtube bo mu jeszcze dzieci zabiora. Przeciez to niemozliwe zeby panstwo polskie pozwalalo zeby opieke nad nieletnimi dziecmi sprawowal psychopata zabawiajacy sie z misiem w swoim wlasnym samochodzie. Gdyby jakikolwiek sad rodzinny ogladnal ten material - to natychmiast zostalby pozbawiony praw rodzicielskich.
awe

Data: 2009-12-04 23:21:42
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Dec 2009 23:19:33 +0100, awe napisał(a):

[...]

Może... Mnie się tam podoba ten wałkuński ciołek jak sapie z tym misiem. Tak swoją
drogą, to biedny ten miś, na zdjęciach nie widać, żeby się ten walkun mył,
albo prał sobie rzeczy.
Piotr

Data: 2009-12-04 23:34:12
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfc1hd$h1p$1news.onet.pl...
[...]

Awe, przecież ja tam głupiego Piotrusia dymam, nie widzisz, na zawołanie...
Tobie też się już koziołki w głowie pierdolą, jak temu psychopacie...

boukun

Data: 2009-12-04 23:50:10
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Dec 2009 23:34:12 +0100, boukun napisał(a):

Awe, przecież ja tam głupiego Piotrusia dymam, nie widzisz, na zawołanie...
Tobie też się już koziołki w głowie pierdolą, jak temu psychopacie...

Tak, tak... Idź do misia, tato Dawidolfa, pewnie tęskni, taki maczomen go
dzisiaj wyruchał, he, he...

Data: 2009-12-04 23:57:23
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1jrz046hp2ifn.y2dmpgeks2i7$.dlg40tude.net...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotruś stale napala
się, zrobić mi laskę...

O widzisz awe, głupi Piotruś już moją spermę łyka...

boukun

Data: 2009-12-05 00:12:02
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Dec 2009 23:57:23 +0100, boukun napisał(a):

O widzisz awe, głupi Piotruś już moją spermę łyka...

I to wszystko, tatusiu Dawidolfa, opowiada ci ten misio? http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Hm, a tak zwrotnie to ty też mu obciągasz, jak Willy'emu?

Data: 2009-12-05 00:15:51
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1y2gtcwiia85v$.1ajer5ww907cb.dlg40tude.net...
[...]

O widzisz awe, głupi Piotruś już moją spermę na zawołanie szluka...

boukun

Data: 2009-12-05 00:28:52
Autor: Piotr
Dnia Sat, 5 Dec 2009 00:15:51 +0100, boukun napisał(a):

O widzisz awe, głupi Piotruś już moją spermę na zawołanie szluka...

Hm, a ja widzę pluszowego misia, marzycielu... http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
A tu jakiś Willy:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source
Gdzie widzisz kogoś innego, drogi psycholku? W główce sie pierniczy, co...
Ale, ale...
Tak z ciekawośći, to twoje dzieci, żona, matka, oglądają twoją twórczość w
necie, tato Dawidolfa?
Twoje wynurzenia o burdelach, obciąganych drutach, czy nieletnich
panienkach "ruchanych" na parkingach? Albo to o tym jak kradłeś mięso z
zakładów?

Data: 2009-12-05 11:12:57
Autor: sofu
> [...]

Twoje wynurzenia o burdelach, obciąganych drutach, czy nieletnich
panienkach "ruchanych" na parkingach? Albo to o tym jak kradłeś mięso z

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Chyba ktoś powinien was pogodzic aby takiech zenujacych tematów i maili na
psp nie bylo?!

Jego żona nie ma czasu ogladac takich rzeczy, bo zasuwa w na utrzymanie
rodziny i domu. Pewnie nie jest świadoma co z nudów robi jej mąż?  To pewnie
dobra, porzadna kobieta? Chyba ze pracuje tam jako.... jakby tu powiedziec i
nieurazić? Ale zostawmy to.
W kazdym razie Boukhun jakby nie patrzec ma do ciebie "sprawe". On cie
jednak lubi! Nie pokazuje jak rozrywa misia symbolizujacego ciebie na
strzepy. Albo nie pokazuje jak nożem czy siekierą odrąbuje misiowi głowę.
Badz jak stawia klocka na towjej twarzy
On dobitnie pozauje co chciałby robić z tobą gdybyscie sie spotkali. On by
cie wyruchał oralnie i analnie. Sex z takim przykładnym moherem jak ty to
niebywała gradka dla "bezbożnego" Boukhuna. Pomyśl Piotr ile przyjemności
byscie sobie nawzajem sprawili?
Dla tego odpuść sobie ktoregos dnia jakies niespory czy inne leżenie krzyżem
w kościele albo cos w tym rodzaju i spotkaj sie z Boukhunem w wiadomym celu.
Zobaczysz jak zmienisz stosunek do niego i jak od do ciebie. Dla ciebie to
tez gratka. Bedziesz miał szanse poczuć sie jak pedalski "ksiądz
dobrodziej".

sofu

Data: 2009-12-05 12:31:37
Autor: HaMMeR
sofu wrote:
[...]

No no, sofa (chyba z burdelu), tylko bez scen zazdrosci!
Jak sie postarasz, to i ciebie Boukun zwyobraca tak jak misia
i bedzie miedzy wami w porzo! Boukun wszystko zwyobraca,
bo to: maczo nad maczami, chociaz moczy sie nocami..!
A tak powaznie, to boukun jest naprawde psychotykiem
o zlamanej osobowosci i ekshibicjonistycznych potrzebach!
To czlek umyslowo kaleki, hmm... ten ksztalt czaszki...

Data: 2009-12-05 12:47:25
Autor: Piotr
Dnia Sat, 5 Dec 2009 11:12:57 +0100, sofu napisał(a):

[...]

Trzeba dać mu szansę, to i klocka na tego misia zrobi, nie bój nic, mój
mały zazdrośniku.
Piotr

Data: 2009-12-06 16:00:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 4 Dec 2009 21:51:34 +0100, Piotr napisał(a):

Wszystkich chętnych do sciągania przestrzegam, życzliwie! :-)
Droga zatraty zaczyna się "niewinnie" od homoseksualnych kontaktów

Ciekawe Piotrze z czym ci się kojarzy konkurs skoków narciarskich?

Data: 2009-12-06 07:40:05
Autor: Antenka
On 6 Gru, 16:00, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Droga zatraty zaczyna się "niewinnie" od homoseksualnych kontaktów

Ciekawe Piotrze z czym ci się kojarzy konkurs skoków narciarskich?

Na pewno z wałkoniem łahahahahaha. To jakaś obsesja. Zauważyłam, że
jeden bez drugiego nie może żyć. Oni siebie pożądają.

Antenka

Data: 2009-12-06 18:10:52
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6cf245ef-4a83-44ad-9763-4171d66c070433g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Na pewno z wałkoniem łahahahahaha. To jakaś obsesja. Zauważyłam, że
jeden bez drugiego nie może żyć. Oni siebie pożądają.

Chyba se jaja robisz? Pokaż mi, gdzie ja mam obsesje na tle głupiego prymitywa Piotrusia? Toż to jest psychol, który stale napala się mi laskę zrobić... A że głupi jak to głupi jest obsesyjny na miom punkcie i nie tylko, nie da się ukryć, już to wszyscy zauważyli...

boukun

Data: 2009-12-06 10:39:28
Autor: Antenka
On 6 Gru, 18:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:6cf245ef-4a83-44ad-9763-4171d66c070433g2000vbe.googlegroups.com...

> [...]

głupi jak to głupi jest obsesyjny na miom punkcie i nie tylko, nie da się ukryć,

Oj chyba masz, a Piotruś ma na twoim punkcie :-). Chyba się bardzo
lubicie hihihi

Antenka

Data: 2009-12-06 19:51:34
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b157f970-a2d0-4abc-9f16-6bd35b693557g31g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

już to wszyscy zauważyli...

boukun

Oj chyba masz, a Piotruś ma na twoim punkcie :-). Chyba się bardzo

Zobacz, jak on za każdym razem smoją spermę spija i udaje, że nie widzi siebie na miejscu misia, hi, hi, hi...

boukun

Tak się kończy ściąganie krzyży ze ścian!