Tak się kończy ściąganie krzyży ze ścian!

Data: 2009-12-06 16:00:16
Autor: Grzegorz Z.
Tak się kończy ściąganie krzyży ze ścian!
Dnia Fri, 4 Dec 2009 21:51:34 +0100, Piotr napisał(a):

Wszystkich chętnych do sciągania przestrzegam, życzliwie! :-)
Droga zatraty zaczyna się "niewinnie" od homoseksualnych kontaktów

Ciekawe Piotrze z czym ci się kojarzy konkurs skoków narciarskich?

Data: 2009-12-06 07:40:05
Autor: Antenka
On 6 Gru, 16:00, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Droga zatraty zaczyna się "niewinnie" od homoseksualnych kontaktów

Ciekawe Piotrze z czym ci się kojarzy konkurs skoków narciarskich?

Na pewno z wałkoniem łahahahahaha. To jakaś obsesja. Zauważyłam, że
jeden bez drugiego nie może żyć. Oni siebie pożądają.

Antenka

Data: 2009-12-06 18:10:52
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6cf245ef-4a83-44ad-9763-4171d66c070433g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Na pewno z wałkoniem łahahahahaha. To jakaś obsesja. Zauważyłam, że
jeden bez drugiego nie może żyć. Oni siebie pożądają.

Chyba se jaja robisz? Pokaż mi, gdzie ja mam obsesje na tle głupiego prymitywa Piotrusia? Toż to jest psychol, który stale napala się mi laskę zrobić... A że głupi jak to głupi jest obsesyjny na miom punkcie i nie tylko, nie da się ukryć, już to wszyscy zauważyli...

boukun

Data: 2009-12-06 10:39:28
Autor: Antenka
On 6 Gru, 18:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:6cf245ef-4a83-44ad-9763-4171d66c070433g2000vbe.googlegroups.com...

> [...]

głupi jak to głupi jest obsesyjny na miom punkcie i nie tylko, nie da się ukryć,

Oj chyba masz, a Piotruś ma na twoim punkcie :-). Chyba się bardzo
lubicie hihihi

Antenka

Data: 2009-12-06 19:51:34
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b157f970-a2d0-4abc-9f16-6bd35b693557g31g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

już to wszyscy zauważyli...

boukun

Oj chyba masz, a Piotruś ma na twoim punkcie :-). Chyba się bardzo

Zobacz, jak on za każdym razem smoją spermę spija i udaje, że nie widzi siebie na miejscu misia, hi, hi, hi...

boukun

Tak się kończy ściąganie krzyży ze ścian!