Tak się kurna jeździ...

Data: 2010-02-24 22:59:09
Autor: trud
Tak się kurna jeździ...

http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

trud
bj250

Data: 2010-02-24 23:47:39
Autor: Tomy M.
Tak się kurna jeździ...
Użytkownik "trud" <trud@onet.eu> napisał w wiadomości news:ty0wjoj5mct0.1ktmch8mkgt40.dlg40tude.net...

Tak się kurna jeździ...
http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

Wow! Niezłe.

 Pzejedź się na Snieżne Kotły w Karkonoszach, podobnie
tylko ścieżka węższa, w środku ścieżki przerwa
na szerokość opony i głębokość do 100cm, żadnych
drzew, nawet trawy tam niema, tylko skały i 300 metrowa
przepaść.Jedzie się tam 3-5cm od krawędzi, inaczej wpadasz
kołem w środkową przerwę bo cała trasa jest ułożona z bloków kamiennych. Długość najtrudniejszej  części to ok. 1,5 km,
zakręty bywają tak ostre że motocykl się w nich nie mieści.
Do tego ścieżka ma okresami po 30 stopni nachylenia :-)

.... no ale ja tam nie jeździłem, bo to Park Narodowy
i ścisły rezerwat jakiś mchów itp. ;-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-02-25 00:44:13
Autor: Solo
Tak się kurna jeździ...
On 24 Lut, 22:59, trud <t...@onet.eu> wrote:
Tak si kurna je dzi...http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

trud
bj250

Ciekawe jak ktoś jedzie z przeciwka ?:)
SOLO fz6

Data: 2010-02-25 10:00:14
Autor: gildor
Tak się kurna jeździ...
Solo pisze:
On 24 Lut, 22:59, trud <t...@onet.eu> wrote:
Tak si kurna je dzi...http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

Ciekawe jak ktoś jedzie z przeciwka ?:)

o, a to nie jednokierunkowa jest?

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-02-25 10:10:14
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Tak się kurna jeździ...
Solo napisał(a):

Ciekawe jak ktoś jedzie z przeciwka ?:)

No precle odmachujom renkom i jadom dalej.

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-02-25 10:17:42
Autor: Szymon Machel
Tak się kurna jeździ...

O qrna!

Spadochron podstawowym wyposażeniem.

Szymon

Data: 2010-02-25 23:07:22
Autor: Jackare
Tak się kurna jeździ...
Użytkownik "trud" <trud@onet.eu> napisał w wiadomości news:ty0wjoj5mct0.1ktmch8mkgt40.dlg40tude.net...

Tak się kurna jeździ...
http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

e tam - taka jazda. Ani piwa ani fajnych dup po drodze...
--
Jackare

Data: 2010-02-25 23:12:35
Autor: de Fresz
Tak się kurna jeździ...
On 2010-02-24 22:59:09 +0100, trud <trud@onet.eu> said:

Tak się kurna jeździ...
http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

Jedna z moich ulubionych relacji z zawodów endurackich - słaba jakość i trochę długo, ale określenie "hard enduro" nabiera nowego znaczenia.

http://video.google.pl/videoplay?docid=-4560591894915389696&q=enduro+duration%3Along&total=113&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=8#

de Fresz

Data: 2010-02-26 19:05:10
Autor: Tomy M.
Tak się kurna jeździ...
Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:hm6skj$kct$1inews.gazeta.pl...

http://video.google.pl/videoplay?docid=-4560591894915389696&q=enduro+duration%3Along&total=113&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=8#

 Ten tunel to jak u Bembeników w Nowym Kościele
tylko tam jest jeszcze gorzej bo w wodzie po kolana się
przejeżdża, a wyjazd jest trawersem z 2-3 metrowego rowu
i wysokość taka sama, ledwo kiera przechodzi.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-02-26 20:57:03
Autor: Piotr Rezmer
Tak się kurna jeździ...
de Fresz pisze:

[...]

Super fajny filmik, czuć super klimat, brak walki o milionowe części sekundy.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-02-26 08:35:27
Autor: wilkxt
Tak się kurna jeździ...
Tak się kurna jeździ...
http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

ja sie raz zapedziłem, w Bieszczadach na takiej niby nie wysokiej górce (900m) jechałem szczytem (kamienistym), który zaczał się zwężać, az w koncu sie skonczył, a ja miałem duży problem zeby moto odwrócić i wracać

Enduro Motocross
Tomek W

Data: 2010-02-26 19:00:22
Autor: Tomy M.
Tak się kurna jeździ...
Użytkownik "wilkxt" <wilkxt@wp.pl> napisał w wiadomości news:hm7tlm$nve$1news.onet.pl...

ja sie raz zapedziłem, w Bieszczadach na takiej niby nie wysokiej górce (900m) jechałem szczytem (kamienistym), który zaczał się zwężać, az w koncu sie skonczył, a ja miałem duży problem zeby moto odwrócić i wracać

  Hehe , przypomniało mi się jak dzidowałem z kumplem
po takich nieczynnych kopalniach odkrywkowych, znaliśmy
teren dosyć dobrze, koło Nowego Kościoła to było niedaleko
Bembeników. Tniemy ostro w górę wąską ścieżką, widać już niebo
spomiedzy drzew bo dojeżdżamy do szczytu, fajna traska
wysokie bandy do podpierania więc grzaliśmy dobrze.
W pewnej chwili patrzę, a koleś przede mnie kładzie moto
na boku i leci tak z 5-7 metrów. To ja to samo!
On zatrzymał się niecały metr od urwiska :-)
Okazało się że coś się jednak zmieniło w terenie
i tam gdzie był ostry zjazd w dół trawersem, teraz
jest 40 metrowa przepaść :-)
 Trochę stracha się najedliśmy.

--

Tomy M. www.ansibl.com