Tak się kurna jeździ...

Data: 2010-02-26 08:35:27
Autor: wilkxt
Tak się kurna jeździ...
http://www.liveleak.com/view?i=274_1267036480

ja sie raz zapedziłem, w Bieszczadach na takiej niby nie wysokiej górce (900m) jechałem szczytem (kamienistym), który zaczał się zwężać, az w koncu sie skonczył, a ja miałem duży problem zeby moto odwrócić i wracać

Enduro Motocross
Tomek W

Data: 2010-02-26 19:00:22
Autor: Tomy M.
Tak się kurna jeździ...
Użytkownik "wilkxt" <wilkxt@wp.pl> napisał w wiadomości news:hm7tlm$nve$1news.onet.pl...

ja sie raz zapedziłem, w Bieszczadach na takiej niby nie wysokiej górce (900m) jechałem szczytem (kamienistym), który zaczał się zwężać, az w koncu sie skonczył, a ja miałem duży problem zeby moto odwrócić i wracać

  Hehe , przypomniało mi się jak dzidowałem z kumplem
po takich nieczynnych kopalniach odkrywkowych, znaliśmy
teren dosyć dobrze, koło Nowego Kościoła to było niedaleko
Bembeników. Tniemy ostro w górę wąską ścieżką, widać już niebo
spomiedzy drzew bo dojeżdżamy do szczytu, fajna traska
wysokie bandy do podpierania więc grzaliśmy dobrze.
W pewnej chwili patrzę, a koleś przede mnie kładzie moto
na boku i leci tak z 5-7 metrów. To ja to samo!
On zatrzymał się niecały metr od urwiska :-)
Okazało się że coś się jednak zmieniło w terenie
i tam gdzie był ostry zjazd w dół trawersem, teraz
jest 40 metrowa przepaść :-)
 Trochę stracha się najedliśmy.

--

Tomy M. www.ansibl.com