Tak si? powinno odbiera? nagrody z konkursów SMS-owych;)))

Data: 2011-02-02 21:59:21
Autor: Tomaszek
Tak si? powinno odbiera? nagrody z konkursów SMS-owych;)))
Coś pięknego. Tak się walczy z palantami od loterii smsowych

http://www.youtube.com/watch?v=UZx1QNuUetE

Data: 2011-02-02 22:32:32
Autor: z
Tomaszek pisze:
Coś pięknego. Tak się walczy z palantami od loterii smsowych

http://www.youtube.com/watch?v=UZx1QNuUetE

Do tej pory z pobłażaniem-niedowierzaniem czytałem teksty "oplułem monitor" Dziś był mój pierwszy raz :-)

Data: 2011-02-03 00:06:13
Autor: Piotr M
Dnia 02-02-2011 o 22:32:32 z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):

Do tej pory z pobłażaniem-niedowierzaniem czytałem teksty "oplułem  monitor" Dziś był mój pierwszy raz

Dla mnie daleko nie akceptowalna forma przekazu tej pani, ale ją lubie :)

"Mnie to nie interesuje, tylko ja chce kluczyki, bo ja wygrałam, mam smsa,  ja muszę stąd wyjść z kluczykami"
:)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-02-03 00:04:49
Autor: SERG
W dniu 2011-02-02 21:59, Tomaszek pisze:
Coś pięknego. Tak się walczy z palantami od loterii smsowych

http://www.youtube.com/watch?v=UZx1QNuUetE

Jak by połowa ludzi, która otrzymuje tego typu sms-y zrobiła tak jak Baśka to coś czuje, że firmy rozsyłające ten spam zwinęły by żagle :)

Data: 2011-02-03 00:10:20
Autor: Piotr M
Dnia 03-02-2011 o 00:04:49 SERG <marcin_net@pocztanospam.fm> napisał(a):

Jak by połowa ludzi, która otrzymuje tego typu sms-y zrobiła tak jak  Baśka to coś czuje, że firmy rozsyłające ten spam zwinęły by żagle

Niestety, duża większość ludzi nabiera się na te wyłudzenia i oszustwa. A  polskie prawo nie nadąża za rynsztokiem etycznym biznesu.

Data: 2011-02-03 03:14:00
Autor: AL
SERG pisze:
[...]

chcesz powiedziec, ze nie zarobia na te notebooki nawet (wynoszone przez kolejne 'Baski') ? ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-02-05 08:05:59
Autor: kashmiri
Tak si? powinno odbiera? nagrody z konkursów SMS-owych;)))
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> dared to write:
Coś pięknego. Tak się walczy z palantami od loterii smsowych

http://www.youtube.com/watch?v=UZx1QNuUetE

Ja wiem? Babka niby ma rację, ale za te groźby karalne pod adresem recepcjonistki ochroniarz powinien ją w kajdankach przekazać policji. Gdyby mi taki typ się trafił, wzywałbym ochronę bez zastanowienia.

k.

Data: 2011-02-05 09:17:24
Autor: Wojtek.J
[...]

Jedni nabierają się na Baśkę Kwarc tak samo, jak inni nabierają się na
wygrane w smsowych loteriach ;) - to jest zwyczajna gra aktorska ...
Podejrzewam, że wszystko od początku do końca było ustawione - a my
się cieszymy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Klatka_B
http://pl.wikipedia.org/wiki/Barbara_Rogowska

Data: 2011-02-05 18:38:24
Autor: animka
Tak siÄ? powinno odbieraÄ? nagrody z ko nkurs??w SMS-owych;)))
W dniu 2011-02-05 18:17, Wojtek.J pisze:
[...]

A ja myślałam, że to prostytutka z rogu Hożej.
Już ten Gracjan Rostocki ma więcej kultury, nie jest wulgarny.
Skoro ona gwiazdą u Majewskiego czy innego z telewizji to wszyscy oni takie same gwiazdy są. Czy w Polsce teraz kulturą jest wulgaryzm? - skoro emitują  w tv przekleństwa.

--
animka

Data: 2011-02-06 15:52:38
Autor: Tomaszek
[...]

Nie masz co podejrzewać, że to gra. Możesz być pewien. Mi chodziło o to, że tak powinno się traktować organizatorów takich konkursów. Ten filmik pokazuje jak należy z nimi postępować. To jest godne naśladowania.

Data: 2011-02-07 11:51:02
Autor: Marek Dyjor
Tomaszek wrote:
[...]

aby wykończyć organizatorów durnych oszukańczych konkursów wystarczy przestać w nich uczestniczyć :)

jest to prosta i legalna metoda

Data: 2011-02-07 22:19:37
Autor: ikaros30
Dnia Mon, 7 Feb 2011 11:51:02 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

Tomaszek wrote:
[...]

Wytłumacz to starym, babom ze sklerozą! Mają nie używać telefonów, bo jakaś
banda oszustów, próbuje je oszukać a włożyły tyle wysiłku, żeby nauczyć się
rozmawiać przez komórkę z dziećmi? Według Ciebie legalne jest to co robią
takie firemki?

--
ikaros30@wp.pl

Data: 2011-03-05 22:11:43
Autor: Marek Dyjor

Tomaszek wrote:
[...]

to niech sie ograniczą do rozmawiania z wnukami...

jest legalne acz nie etyczne.

Tak si? powinno odbiera? nagrody z konkursów SMS-owych;)))