Tak si? powinno odbiera? nagrody z konkursów SMS-owych;)))

Data: 2011-02-02 22:32:32
Autor: z
Tak si? powinno odbiera? nagrody z konkursów SMS-owych;)))
Tomaszek pisze:
Coś pięknego. Tak się walczy z palantami od loterii smsowych

http://www.youtube.com/watch?v=UZx1QNuUetE

Do tej pory z pobłażaniem-niedowierzaniem czytałem teksty "oplułem monitor" Dziś był mój pierwszy raz :-)

Data: 2011-02-03 00:06:13
Autor: Piotr M
Dnia 02-02-2011 o 22:32:32 z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):

Do tej pory z pobłażaniem-niedowierzaniem czytałem teksty "oplułem  monitor" Dziś był mój pierwszy raz

Dla mnie daleko nie akceptowalna forma przekazu tej pani, ale ją lubie :)

"Mnie to nie interesuje, tylko ja chce kluczyki, bo ja wygrałam, mam smsa,  ja muszę stąd wyjść z kluczykami"
:)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Tak si? powinno odbiera? nagrody z konkursów SMS-owych;)))