Tak się powozi!

Data: 2012-03-18 20:01:24
Autor: biodarek
Tak się powozi!
Maja wyprzedza Emilkę:
http://www.youtube.com/watch?v=lgpNJsA7E2k

--
biodarek

Data: 2012-03-18 22:13:03
Autor: biodarek
Tak się powozi!
W dniu 2012-03-18 20:01, biodarek pisze:
Maja wyprzedza Emilkę:
http://www.youtube.com/watch?v=lgpNJsA7E2k

Jeśli ktoś chce obejrzeć cały wyścig w RPA i zwycięstwo Mai  Włoszczowskiej:
http://live.redbull.tv/events/32/ucistop1-xc1/

--
biodarek

Data: 2012-03-18 23:03:28
Autor: Ignac
Tak się powozi!
biodarek <darkm_usunto@poczta.onet.pl> napisał:
Jeśli ktoś chce obejrzeć cały wyścig w RPA i zwycięstwo Mai
Włoszczowskiej:
http://live.redbull.tv/events/32/ucistop1-xc1/

  ...wózeczkiem chciałoby się powiedzieć...no absolutna "debeściara"
  po pierwszym kółku była 9 miała 37 sek straty do prowadzącej(jankeski)...
  no co za jazda...dlaczego nie ma tych transmisji w tzw. normalnych TV.

  Ignac

Data: 2012-03-19 12:25:56
Autor: whitey
Tak się powozi!
On 18/03/12 23:03, Ignac wrote:
dlaczego nie ma tych transmisji w tzw. normalnych TV.

bo pilki nie kopia i na dodatek "baby"?

--
whitey

Data: 2012-03-19 17:59:49
Autor: biodarek
Tak się powozi!
W dniu 2012-03-19 13:25, whitey pisze:
On 18/03/12 23:03, Ignac wrote:
dlaczego nie ma tych transmisji w tzw. normalnych TV.

bo pilki nie kopia i na dodatek "baby"?

Mnie zdziwiłaby właśnie transmisja w TV. Już kilka lat temu, na preclu, ustaliliśmy kolejność informowania o dyscyplinach sportowych. Wyszło wtedy, że kolarstwo jest po golfie. A skoro nie było informacji o golfie...

--
biodarek

Data: 2012-03-19 17:32:39
Autor: Ignac
Tak się powozi!
biodarek <darkm_usunto@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Mnie zdziwiłaby właśnie transmisja w TV. Już kilka lat temu, na preclu, ustaliliśmy kolejność informowania o dyscyplinach sportowych. Wyszło wtedy, że kolarstwo jest po golfie. A skoro nie było informacji o golfie...

  chodziło mi o programy typowo sportowe np.Polsat-y,ładnie by to   korespondowało z powiedzmy F1,a stronkę wrzuciłem do ulubionych   wraz z kalendarium i będe oglądał z przyjemnością...najbliższy już
  za niecały miesiąc.

  Ignac

--

Tak się powozi!