Tak sie zastanawaim czy to nie jest czasem grupa religijna?!

Data: 2009-11-25 11:39:52
Autor: sofu
Tak sie zastanawaim czy to nie jest czasem grupa religijna?!
Jak pośrednio mawia szczyna ABC nie da sie wysrać solitra czyli oddzielic
KRK od forsy budzetowej, a do tego potrzebne jest zaangazówanie KRK w
szeroko rozumiana polityke panstwa. Dla tego jakies połaczenie spraw
politycznych i polityczno-religijnych moim zdaniem na tej liscie jest
dopuszczalne. Tylko, ze niektórzy przeginaja piszac prawie całkowicie na
tematy  czysto religijne.
Przykładem tego jest ABC ktory nawija o sprawach teologicznych. To zbytnio
nie dziwi bowiem mozna zaobserwowac mieszanie sie "czarnych" w fizyke,
astronomie, biologie i medycyne. A ABC sprawia wrazenie przynalezności do
czarnych pasozytów. No to dla czego nie miałby sie ładawać ze swoimi
madrościami tutaj?
Ale dziwi mnie Boukhun i inni ktorzy zaczynaja postępowac w ten sam sposób
co ABC.
Do tej grupy niestety nalezałem i ja dajac sie niejednokrotnie wciagac w
jałowe dyskusje na tematy religijne.
Uważam jednak, ze nie powinnismy sie dawać wciagac w tematy zarezerwowane
dla grupy religinej. Odnosze wrazenie, ze ktoś nas wpuszacza w maliny i
spychana na dyskusyjne manowce.

sofu

Data: 2009-11-25 08:47:46
Autor: J-23
On 25 Lis, 11:39, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
[...]

To jest piata kolumna kk.
Czyli szykowanie gruntu, do nastepnej transfuzji dudkow z budzetu, dla
czarnej zarazy.

J-23 itede

Data: 2009-11-25 12:17:20
Autor: Jadrys
sofu pisze:
[...]

E, chyba przesadzasz. Owszem jest obecnie dużo wątków na tematy religijne, ale ma to chyba związek z aktualna sprawa zatargu o krzyże.

Data: 2009-11-25 13:32:10
Autor: Piotr
Dnia Wed, 25 Nov 2009 11:39:52 +0100, sofu napisał(a):

Uważam jednak, ze nie powinnismy sie dawać wciagac w tematy zarezerwowane
dla grupy religinej. Odnosze wrazenie, ze ktoś nas wpuszacza w maliny i
spychana na dyskusyjne manowce.

I tak trzymaj, nie dawaj się wciągać. To najlepszy sposób.
Piotr

Data: 2009-11-25 17:59:40
Autor: abc
Tak sie zastanawaim czy to nie jest czasem grupa religijna?!
Uważam jednak, ze nie powinnismy sie dawać wciagac w tematy zarezerwowane
dla grupy religinej.

Tak naprawdę, to tylko takie tematy są istotne. Zauważ, że podziały na różne
partie polityczne, to są podziały  sztuczne. Mają one na celu zamazać
rzeczywistą linię podziału. Rzeczywista linia podziału przebiega między
wyznawcami Boga, a sługami szatana.

Data: 2009-11-25 17:34:59
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]

partie polityczne, to są podziały  sztuczne. Mają one na celu zamazać
rzeczywistą linię podziału. Rzeczywista linia podziału przebiega między

moze jestem przewrazliwiony, ale uwazam, ze prezentujac sie na tej grupie jako
zarliwy katolik (jednoczesnie przedstawiajac katolikow jako wyjatkowych
ciemniakow),  niby przy okazji wrzucasz powane tematy polityczne
(np. linki do tekstow Pana Michalkiewicza).

Czy chcesz teksty tych Polakow w ten naiwny sposob skompromitowac?

Ponadto mysle, ze jestes klonem cwela i juz raz na to zwrocilem ci uwage, ale ty dalej udajesz Greka.

Data: 2009-11-25 18:39:06
Autor: abc
Tak sie zastanawaim czy to nie jest czasem grupa religijna?!
moze jestem przewrazliwiony,

Tak sądzę.

Data: 2009-11-25 17:46:17
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> moze jestem przewrazliwiony,

Tak sądzę.

...a ja nie sadze.

Data: 2009-11-25 18:56:41
Autor: abc
Tak sie zastanawaim czy to nie jest czasem grupa religijna?!
> moze jestem przewrazliwiony,

Tak sądzę.

..a ja nie sadze.

Być może teraz nie. Ale przed chwilą dopuszczałeś taką możliwość i
napisałeś: "moze jestem przewrazliwiony"...

Data: 2009-11-25 23:22:25
Autor: J-23
On 25 Lis, 17:59, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

wyznawcami Boga, a sługami szatana.

"Rzeczywista linia podziału przebiega między wyznawcami Boga, a

Zgadzam sie z Toba, ze:
- nalezy natychmiast rozwiazac konkordad.
- nalezy przestac dotowac KK, z budzetu RP.
- nalezy zlikwidowac nauke religii w szkolach panstwowych

J-23 itede...

Tak sie zastanawaim czy to nie jest czasem grupa religijna?!