Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłyc h funkcjonariuszy SB na emeryturze...

Data: 2009-11-25 17:42:56
Autor: Konstanty Wycirowski
Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłyc h funkcjonariuszy SB na emeryturze...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:804af9e9-f524-472b-a296-e40bec84b6dfj4g2000yqe.googlegroups.com...
Takie oto spostrzeżenie nasuwa się czytając tych zapiekłych,
stetryczałych, starych pierników, mających antyklerykalną grafomańską
obsesję. Przez grzeczność was oszczędzę nie wymieniając nicków -
wiadomo o kogo chodzi ;-D

Ty wywłoko wolałabyś hitlerowców, faszystów, wszechpolaków i inen takie barachło? No i paru moherów, rydzykolizców? To pomyliłaś adres. A ta zgodnie z tradycją - wypierdalaj do szamba, szmatławcu!

Data: 2009-11-25 18:02:23
Autor: abc
[...]

Wolałbyś pewnie Antyfaszystę Roku, co?

Data: 2009-11-25 19:50:44
Autor: Konstanty Wycirowski
Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłyc h funkcjonariuszy SB na emeryturze...

"abc" <abc@wp.pl>

Wolałbyś pewnie Antyfaszystę Roku, co?

A ty się ksiądz, co wpierdalasz? Pisałem o świętojebliwym kościółku? Nie! To wypierdalaj małolatów molestować.

Data: 2009-11-25 20:28:12
Autor: abc
[...]

Nie jestem księdzem. Twoje fantazje seksualne są obrzydliwe.

Data: 2009-11-26 06:56:55
Autor: - heÂŽsk -
Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłych funkcjonariuszy SB na emeryturze...
On Wed, 25 Nov 2009 19:50:44 +0100, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

"abc" <abc@wp.pl> > > Wolałbyś pewnie Antyfaszystę Roku, co?
> A ty się ksiądz, co wpierdalasz? Pisałem o świętojebliwym kościółku? Nie! To wypierdalaj małolatów molestować.

 te, niemiecki parobek pilnuj swojej kiszki stolcowej.  zerznie cie jakis turek i bedziesz wymolestowany ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-11-26 09:37:25
Autor: Konstanty Wycirowski
Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłyc h funkcjonariuszy SB na emeryturze...

"- heRsk -"
[...]

A ciebie skąd wysrało? Jesteś pierdem ojca rydzyka?

Data: 2009-11-25 19:02:50
Autor: jerzyn

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości

Ty wywłoko wolałabyś hitlerowców, faszystów, wszechpolaków i inen takie
barachło? No i paru moherów, rydzykolizców? To pomyliłaś adres. A ta
zgodnie z >tradycją - wypierdalaj do szamba, szmatławcu!

To co Kostuś spierdoliło się do niemiaszkow przed gniewem ludu i teraz
pyskujesz za monitorem. Jak jesteś taki otrzaskany to chyba wiesz, ze taką
wesz łatwo znaleźć i nawet po polskiemu zaczynasz pisać poprawnisiu ...Stare
przysłowie prawdą ludową,uderz w stół. a nożyce się odezwa , na złodzieju
czapka gore,wystarczy Kostuś?

Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłyc h funkcjonariuszy SB na emeryturze...