Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłych funkcjonariuszy SB na emeryturze...

Data: 2009-11-25 02:48:55
Autor: Antenka
Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłych funkcjonariuszy SB na emeryturze...
Takie oto spostrzeżenie nasuwa się czytając tych zapiekłych,
stetryczałych, starych pierników, mających antyklerykalną grafomańską
obsesję. Przez grzeczność was oszczędzę nie wymieniając nicków -
wiadomo o kogo chodzi ;-D

Antenka

Data: 2009-11-25 12:13:54
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
[...]

Przestań Antenko, SB-cy tutaj? Przecież w SB pracowali poważni ludzie :-) . A tutaj co mamy :-( ? Szkoda gadać na ten temat. :-(

Data: 2009-11-25 14:20:22
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hej3hh$9lr$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Obsesja to prawie choroba- układ, esbecy itp.

--
stevep

Data: 2009-11-25 18:09:29
Autor: Jadrys

Antenka pisze:

[...]

Ale czy to tylko obsesja Stefan. Polski majątek narodowy już praktycznie zniknął. a jakoś nie ma winnych tego stanu rzeczy, mało tego - nawet sie ich nie szuka..

Data: 2009-11-25 22:41:28
Autor: swstr
[...]

a kto mial by ich tropic ? i w czyim interesie , za 20 lat moze bedzie szansa
ale wtedy bedzie po ptokach , teraz jest jeszcze za wczesnie

SLD pilnuje zeby wsio sie przedawnilo , nie darmo sie slyszy ze ta partia ma
swoich  stalych wyborcow , jak ja bym byl u zloba i pokombinowal to tez bym
glosowal na tych ktorzy reprezentuja moje interesy , czyli aby kombinacje alpejskie
zasluzonych dzialaczy rzadowych PRL-u  w latach 90-tych nie wyszly zbyt blisko
powierzchni , zadna  filozofia

Data: 2009-11-26 10:22:52
Autor: Jadrys
swstr pisze:
[...]

No jasne, z jednym małym ale - ale to nie tylko SLD pilnuje żeby sprawy złodziejskich prywatyzacji i rozkradania majątku narodowego "nie wyszły na powierzchnie".

Data: 2009-11-26 15:00:16
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

A co takiego zniknęło, może te molochy , na które każdy miał płacić?

--
stevep

Data: 2009-11-26 20:42:43
Autor: Jadrys
cirrus pisze:

[...]

Najlepsze banki, TP, Animex, Wedel  itp. najlepsze Polskie firmy.  A Polacy  teraz zamiast na siebie i swój kraj pracują na byle łachudrę z zagranicy..

Data: 2009-11-25 12:37:25
Autor: Roger Perejro
Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłych funkcjonariuszy SB na emeryturze...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Takie oto spostrzeżenie nasuwa się czytając ...

Nie popadaj w skrajności, druciara. Nie sądź wszystkich wg. siebie.

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-25 13:29:18
Autor: Piotr
Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:37:25 +0100, Roger Perejro napisał(a):

Nie popadaj w skrajności, druciara. Nie sądź wszystkich wg. siebie.

No właśnie, wy Warzywny jesteście w rozkwicie waszej neoubolskiej kariery,
kudy wam do emerytury.
Piotr

Data: 2009-11-25 13:11:49
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Juszem ci kiedysik to pedzioł:

A ty Maryna, co tukej łotej godzinie porobios...!?

- DO KUCHNI, DO GORóW... - i to pryndko...!!!

A nie tukej siem politykom zajmować...

Data: 2009-11-25 13:27:43
Autor: J-23
On 25 Lis, 11:48, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

Ale Ci sie udalo nas zdemaskowac...
No, no!
W kazdym razie cechuje nas: materializm konsumpcyjny.
Zero duchowosci!

J-23 itede vel Bolek z Lolkiem (na wakacjach), albo Zaczarowany olowek.

Data: 2009-11-25 17:42:56
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:804af9e9-f524-472b-a296-e40bec84b6dfj4g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Ty wywłoko wolałabyś hitlerowców, faszystów, wszechpolaków i inen takie barachło? No i paru moherów, rydzykolizców? To pomyliłaś adres. A ta zgodnie z tradycją - wypierdalaj do szamba, szmatławcu!

Data: 2009-11-25 18:02:23
Autor: abc
[...]

Wolałbyś pewnie Antyfaszystę Roku, co?

Data: 2009-11-25 19:50:44
Autor: Konstanty Wycirowski
Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłyc h funkcjonariuszy SB na emeryturze...

"abc" <abc@wp.pl>

Wolałbyś pewnie Antyfaszystę Roku, co?

A ty się ksiądz, co wpierdalasz? Pisałem o świętojebliwym kościółku? Nie! To wypierdalaj małolatów molestować.

Data: 2009-11-25 20:28:12
Autor: abc
[...]

Nie jestem księdzem. Twoje fantazje seksualne są obrzydliwe.

Data: 2009-11-26 06:56:55
Autor: - heÂŽsk -
Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłych funkcjonariuszy SB na emeryturze...
On Wed, 25 Nov 2009 19:50:44 +0100, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

"abc" <abc@wp.pl> > > Wolałbyś pewnie Antyfaszystę Roku, co?
> A ty się ksiądz, co wpierdalasz? Pisałem o świętojebliwym kościółku? Nie! To wypierdalaj małolatów molestować.

 te, niemiecki parobek pilnuj swojej kiszki stolcowej.  zerznie cie jakis turek i bedziesz wymolestowany ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-11-26 09:37:25
Autor: Konstanty Wycirowski
Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłyc h funkcjonariuszy SB na emeryturze...

"- heRsk -"
[...]

A ciebie skąd wysrało? Jesteś pierdem ojca rydzyka?

Data: 2009-11-25 19:02:50
Autor: jerzyn

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości

Ty wywłoko wolałabyś hitlerowców, faszystów, wszechpolaków i inen takie
barachło? No i paru moherów, rydzykolizców? To pomyliłaś adres. A ta
zgodnie z >tradycją - wypierdalaj do szamba, szmatławcu!

To co Kostuś spierdoliło się do niemiaszkow przed gniewem ludu i teraz
pyskujesz za monitorem. Jak jesteś taki otrzaskany to chyba wiesz, ze taką
wesz łatwo znaleźć i nawet po polskiemu zaczynasz pisać poprawnisiu ...Stare
przysłowie prawdą ludową,uderz w stół. a nożyce się odezwa , na złodzieju
czapka gore,wystarczy Kostuś?

Data: 2009-11-26 11:30:03
Autor: matusm

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:804af9e9-f524-472b-a296-e40bec84b6dfj4g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Niestety miedzy wyjazdami na Kanary a Bermudy
ciagle udowadniaja ze SB jest prawym ramieniem PZPR i ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Tak się zastanawiam, czy nie jest to grupa byłych funkcjonariuszy SB na emeryturze...