Tak sie zastanawiam - detektory radar贸w.

Data: 2012-11-12 10:42:43
Autor: BartekK
Tak sie zastanawiam - detektory radar贸w.
W dniu 2012-11-12 10:31, sczygiel@gmail.com pisze:
Zastanawiam sie ile z skrzynek FR jest tak naprawde dzialajaca.
Do tych co maj膮 "antyradary": jaki % skrzynek jakie mijacie jest tak naprawde aktywny?
Zale偶y od miejsca. Niekt贸re prawie nigdy nie s膮 za艂adowane, niekt贸re praktycznie zawsze. Ale tak statystycznie to mo偶e z 10% jest aktywnych

I bonusowo: Czy antyradar pom贸g艂 wam w zorientowaniu sie odpowiednio wcze艣nie 偶e gdzie艣 tam susz膮?
Nie bardzo, w obecnych czasach - gdzie ka偶dy sklep, stacja benzynowa, bank itp ma czujki ruchu (mikrofalowe), prawie ka偶de 艣wiat艂a s膮 "inteligentne" i maj膮 mikrofalowe czujniki nadje偶d偶aj膮cych pojazd贸w, gdzie mi臋dzy stacjami BTS gsm stoj膮 radiolinie na pasmach mikrofalowych itd - wszystko to dzia艂aj膮ce w tych samych pasmach co radary (X, Ka, K) - detektor radar贸w zwany antyradarem piszczy co chwila i co kawa艂ek, gdy wpadasz w jak膮艣 wi膮zk臋 "radarow膮", wi臋c po pewnym czasie si臋 uodparniasz ca艂kowicie na jego popiskiwania i je ignorujesz.

Data: 2012-11-12 02:58:23
Autor: sczygiel
Tak sie zastanawiam - detektory radar體.
W dniu poniedzia砮k, 12 listopada 2012 10:42:45 UTC+1 u縴tkownik BartekK napisa:
W dniu 2012-11-12 10:31, sczygiel@gmail.com pisze:
> Zastanawiam sie ile z skrzynek FR jest tak naprawde dzialajaca.
> Do tych co maj "antyradary": jaki % skrzynek jakie mijacie jest tak naprawde aktywny?
Zale縴 od miejsca. Niekt髍e prawie nigdy nie s za砤dowane, niekt髍e praktycznie zawsze. Ale tak statystycznie to mo縠 z 10% jest aktywnych

> I bonusowo: Czy antyradar pom骻 wam w zorientowaniu sie odpowiednio wcze秐ie 縠 gdzie tam susz?
Nie bardzo, w obecnych czasach - gdzie ka縟y sklep, stacja benzynowa, bank itp ma czujki ruchu (mikrofalowe), prawie ka縟e 秝iat砤 s "inteligentne" i maj mikrofalowe czujniki nadje縟縜j眂ych pojazd體, gdzie mi阣zy stacjami BTS gsm stoj radiolinie na pasmach mikrofalowych itd - wszystko to dzia砤j眂e w tych samych pasmach co radary (X, Ka, K) - detektor radar體 zwany antyradarem piszczy co chwila i co kawa砮k, gdy wpadasz w jak倍 wi眤k "radarow", wi阠 po pewnym czasie si uodparniasz ca砶owicie na jego popiskiwania i je ignorujesz.

Dzieki za wyjansnienie.
Wlasnie o to mi chodzilo. Zeby wiedziec jaka jest rzeczywistosc. Bo jezdze sobie spokojnie i nie dostaje mandatow ale ciekawi mnie na ile FR strasza a na ile dzialaja.

Data: 2012-11-12 13:06:49
Autor: t慰
BartekK wrote:

[...]

M贸wisz o tanim czy dobrym? :>

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-11-12 17:34:18
Autor: BartekK
W dniu 2012-11-12 14:06, t慰 pisze:
BartekK wrote:

[...]

Praktycznie tak samo zachowuj膮 mi si臋 - Cobra XRS 9445 oraz Whistler Pro3450 (split). Czy s膮 dobre lub tanie - nie wiem. Cobra ma du偶o wi臋kszego "laga" z detekcj膮, sygna艂 du偶o wolniej w niej narasta i co dziwniejsze - wolno opada, cho膰 藕r贸d艂o ju偶 dawno omini臋te, whistler reaguje na zanik sygna艂u natychmiastowo.