Tak sie zastanawiam - detektory radarów.

Data: 2012-11-12 11:17:45
Autor: J.F
Tak sie zastanawiam - detektory radarów.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
Do tych co mają "antyradary": jaki % skrzynek jakie mijacie jest tak naprawde aktywny?

Pomijajac Kobylnice, Czluchow  i Wejherowo ... to gdzies w okolicach zera.

Przez ostatnie lata nie ma sie co dziwic - policja swoje FR oddala, a ITD ciagle "nie wdrozyla systemu".

Ale ... to ma sie zmienic, teraz skrzynki maja byc zawsze pelne.

I bonusowo: Czy antyradar pomógł wam w zorientowaniu sie odpowiednio wcześnie że gdzieś tam suszą?

Ale tez jak widac -  ITD przechodzi na zamaskowane w samochodach. Czas sie zbroic :-)

Chodzi mi o to czy wy wiedzieliście że coś tam może sie dziać z przodu jeszcze zanim widzieliście zwalniających poprzedników?

Ale oni zwalniaja niezaleznie od wypelnienia skrzynki.

J.

Data: 2012-11-12 03:02:04
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 11:17:58 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
> [...]

Ale oni zwalniaja niezaleznie od wypelnienia skrzynki.

Chodzilo mi raczej o patrole.
Bo ze stoi skrzynka i ludziska zwalniaja to widac z daleka bo jest znak.

A jak stoi patrol z radiowozem to spowolnienie jest nieoczekiwane. I w sumie nie wiadomo czy jedzie ciagnik, czy emeryt nastrachany czy kolumna defiluje przed patrolem :)

Data: 2012-11-12 15:31:31
Autor: Pawel O'Pajak
Tak sie zastanawiam - detektory radarów.
Powitanko,

A jak stoi patrol z radiowozem to spowolnienie jest nieoczekiwane.

Kup CB, bedziesz mial od 20km oczekiwane.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Tak sie zastanawiam - detektory radarów.