Tak sie zastanawiam - detektory radarw.

Data: 2012-11-12 13:05:43
Autor: tο
Tak sie zastanawiam - detektory radarw.
sczygiel wrote:

I bonusowo: Czy antyradar pomógł wam w zorientowaniu
sie odpowiednio wcześnie że gdzieś tam suszą? Chodzi mi o to czy wy
wiedzieliście że coś tam może sie dziać z przodu jeszcze zanim
widzieliście zwalniających poprzedników?

Kolega twierdzi, że wielokrotnie uniknął dzięki temu mandatu. Problemem są lasery. Osobiście jeszcze nie testowałem, ale chyba też kupię, bo koło mnie FR wyrastają jak grzyby po deszczu.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-12 19:11:46
Autor: megrims
Tak sie zastanawiam - detektory radarów.
W dniu 2012-11-12 14:05, tο pisze:
sczygiel wrote:

[...]

http://allegro.pl/antylaser-jammer-li-dual-qi45-euro-zestaw-max-i2778888061.html

http://tiny.pl/hk5nj

Nie mam i nie kupie. Mam teraz 0 punktów i jakoś staram się uważać.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-11-13 09:55:15
Autor: onarjusz
[...]

To się może szybko zmienić. Wystarczy puknąć, ruszając rowerzystę na przejeździe +6 punktów, później gdy żona dzwoni co dziesięć minut z pytaniem "gdzie jesteś?" przycisnąć na dwu pas mówce wieczorową porą 118/60 i już 16 gotowe.
Terror już się zaczął. Dopiero przybędzie rowerzystów w miastach z utraconymi uprawnieniami do kierowania pojazdów mechanicznych, kiedy ruszą mobilne fotoradary.Jestem ciekaw czy terror obniży śmiertelność wypadków.

Data: 2012-11-13 13:37:04
Autor: tο
onarjusz wrote:

[...]

Dokładnie tak, ale nawet na tej grupie znajdziesz wielu obłąkańców popierających te idiotyzmy. Media zdążyły już wyprać mózgi sporej części społeczeństwa i obecnie całe stada idiotów popierają ściąganie myta na drogach.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-16 20:04:23
Autor: Bydl
On 2012-11-13 09:55:15 +0100, onarjusz <zorpad@op.pl> said:

przycisn na dwu pas mwce

I piszesz te "nie bieski" albo "od by tnica"?
;>>>

--
Bydl

Data: 2012-11-13 13:35:46
Autor: tο
megrims wrote:

http://allegro.pl/antylaser-jammer-li-dual-qi45-euro-zestaw-max-
i2778888061.html

Średnio to opłacalne, zwróci się dopiero po 10 mandatach za 51+ km/h. :)

Nie mam i nie kupie. Mam teraz 0 punktów i jakoś staram się uważać.

A ja z 5 czy 6. ;)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-13 20:25:43
Autor: dddddd
W dniu 2012-11-13 14:35, tο pisze:
megrims wrote:

http://allegro.pl/antylaser-jammer-li-dual-qi45-euro-zestaw-max-
i2778888061.html

Średnio to opłacalne, zwróci się dopiero po 10 mandatach za 51+ km/h. :)

jest jeszcze pytanie czy w ogóle działa...

Nie mam i nie kupie. Mam teraz 0 punktów i jakoś staram się uważać.

A ja z 5 czy 6. ;)

czyli masz gorszą antenę do CB ;) choć jak powszechnie wiadomo nasza policja chce zniszczyć resztki polskiej myśli technologicznej na naszych drogach żebyśmy wszyscy nabijali kabzę zachodnim koncernom (bo myślisz że jak zabiorą ci prawko to znajdziesz taksówkę FSO? ;)

Lukasz

Tak sie zastanawiam - detektory radarw.