Tak sobie myślę odnośnie tego mec zetu w Polsce..

Data: 2010-03-29 14:25:38
Autor: WW
Tak sobie myślę odnośnie tego mec zetu w Polsce..
Woland pisze:
... że może i faktycznie warto by zrobić taki eksperyment?.. Polacy to
naród bardzo tolerancyjny i gościnny, pewnie chętnie przyjęliby
miliony muzułmanów z Niemczech w ramach wymiany międzynarodowej pod
auspicjami Unii Europejskiej... Nie może być tak, że jedno państwo
europejskie świeci tolerancją jak halogen, a drugie zamyka się przed
innymi kulturami...

Odwiedź małe miasta na południu Francji. Tam są całe dzielnice, gdzie już drugie a nawet trzecie pokolenie muzułmanów nie mówi po Francusku.
Oni muszą ich przyjmować, bo to rachunek za kolonie.
Polska nigdy koloni nie miała to dlaczego ma płacić rachunek. ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Tak sobie myślę odnośnie tego mec zetu w Polsce..