Tak sobie patrze na te wasze zalosne marsze...

Data: 2012-11-11 05:45:42
Autor: Tzva Adonai
Tak sobie patrze na te wasze zalosne marsze...
.... i sobie mysle, co by sie stalo, gdyby was wszystkich tam ze soba zmieszac.  Napierdalalibyscie sie ze soba jak na ruskim weselu, a krew plynelaby strumieniami. I w ogole co to za kretynski pomysl, zeby robic "marsz niepodleglosci" w kraju znajdujacym sie pod okupacja IMF, globalnej lichwy, Goldman-Sachs, Unii Europejskiej i amerykanskiej elity neokonserwatywnej? Jak rozumiem to takie specyficzne polskie poczucie humoru?

Data: 2012-11-11 14:48:52
Autor: Jusuf
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> schrieb im Newsbeitrag news:3d86c18d-93d7-4118-bbc0-5d7c43966e7bgooglegroups.com...
[...]

Te swieto, okupacje IMF swietuje Komor i jego synalskie bojówki zydowskie antify.

Marsz Niepodleglosci jest okazaniem dazenia do niepodleglosci i wolaniem o uwolnienie sie od tych powyzszych. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 05:51:00
Autor: Tzva Adonai
Tak sobie patrze na te wasze zalosne marsze...
Marsz Niepodleglosci jest okazaniem dazenia do niepodleglosci i wolaniem o uwolnienie sie od tych powyzszych.

No nie wiem, nie wiem, ja tam tylko widze tlumy polskich debili w tanich ciuchach idacych gesiego...

Data: 2012-11-11 14:52:28
Autor: Marek Czaplicki
Tzva Adonai pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 11 listopad 2012 14:51:

Marsz Niepodleglosci jest okazaniem dazenia do niepodleglosci i wolaniem
o uwolnienie sie od tych powyzszych.

No nie wiem, nie wiem, ja tam tylko widze tlumy polskich debili w tanich
ciuchach idacych gesiego...

Gdzie jeszcze widzisz "debili"? Wszędzie? Może i głosy "debilne" słyszysz? :)

Data: 2012-11-11 15:00:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Tak sobie patrze na te wasze zalosne marsze...

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k7oais$194$1node2.news.atman.pl...
[...]

:)

Proponuję, by¶ gówna nie ruszał, bo ¶mierdzi! Niech się kisi we własnym sosie nienawi¶ci.

Data: 2012-11-11 15:03:23
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 11 listopad 2012 15:00:

[...]

Przepraszam, ale czasami... Trzeba. Nie wiem.

Data: 2012-11-11 14:57:31
Autor: Jusuf
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> schrieb im Newsbeitrag news:5cebabe2-f040-4341-9a9a-78ad23c95102googlegroups.com...
Marsz Niepodleglosci jest okazaniem dazenia do niepodleglosci i wolaniem o
uwolnienie sie od tych powyzszych.

No nie wiem, nie wiem, ja tam tylko widze tlumy polskich debili w tanich ciuchach idacych gesiego...

No to wlasnie te rzadzacy Polska Zydzi od komora i ich synkowie z antify broniacy uprzywilejowanej pozycji tatusiów. Polacy zaczynaja o 15-tej Marsz ku Niepodleglosci. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 06:09:33
Autor: Tzva Adonai
Tak sobie patrze na te wasze zalosne marsze...
No to wlasnie te rzadzacy Polska Zydzi od komora i ich synkowie z antify broniacy uprzywilejowanej pozycji tatusi�w. Polacy zaczynaja o 15-tej Marsz ku Niepodleglosci.

Gdyby Polska rzadzili zydzi, to byscie polskie szczekaczki dysponowaly bronia nuklearna i najsilniejsza armia w europie, a nie trykaly rosyjska nogawke jak niewyzyty kundel na rozkaz przelozonych w EU i US... Prawda jest taka, ze rzadza wami postpeerelowskie odpady genetyczne, mieszance o genach chlopow malorolnych i zydowskich lumpenhandlarzy, wyperfumowane, wyliftingowane i odznaczajace sie moralnoscia esbeckiego siepacza, katolickiego pojeba i typowego polaczka-cwaniaczka - oby-do-siebie-oby-do-siebie...

Dlatego twoja Polska zawsze bedzie gownem na uslugach silniejszych, sorry dude...  Zydzi maja ponad soba tylko sufit, wy macie cala mase dup w ktore wkladacie jezory..

Data: 2012-11-11 15:13:26
Autor: Jusuf
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> schrieb im Newsbeitrag news:3478118b-9549-4e36-9780-176716571f88googlegroups.com...
[...]

A jaki by mieli w tym Zydzi cel, uzbroic Polske w atom? Przeciez to by sie moglo kiedys zemscic? To tak jakby uzbroili w nia Iran. Gdyby udalo sie jakims cudem obalic wladze zydowska, to ta bron by wpadla w polskie rece. I spróbuj potem podporzadkowac zydostwu Polske? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 06:16:37
Autor: Tzva Adonai
Tak sobie patrze na te wasze zalosne marsze...
A jaki by mieli w tym Zydzi cel, uzbroic Polske w atom?

Taki przyklad abstrakcyjny podalem, to byla "przerzutka" poetycka, a ty glupi chuju w bialoczerwonym dresie bierzesz wszystko doslownie... Tylko jeszcze broni atomowej tam u was brakowalo w tym waszym wariatkowie...

Data: 2012-11-12 16:52:35
Autor: stevep
Dnia 11-11-2012 o 14:57:31 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisał(a):

[...]

A możesz wyszczególnić tych "rz±dz±cych Żydów".
--
stevep

Data: 2012-11-11 15:56:12
Autor: A. Filip
Tzva Adonai: kretynski pomysl zeby robic "marsz niepodleglosci" w kraju znajdujacym sie pod okupacja IMF, globalnej lichwy, Goldman-Sachs, Unii Europejskiej i amerykanskiej elity neokonserwatywnej
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:
[...]

_Czasem_ cię potrafię podziwiać za zabójczą szczerość :-)

Data: 2012-11-11 07:03:20
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai: kretynski pomysl zeby robic "marsz niepodleglosci" w kraju znajdujacym sie pod okupacja IMF, globalnej lichwy, Goldman-Sachs, Unii Europejskiej i amerykanskiej elity neokonserwatywnej
_Czasem_ cię potrafię podziwiać za zabójcz± szczero¶ć :-)

Niepotrzebnie.. Gdybym bral od nich kase, to bym naganial jak wasi politycy z lewa i prawa.. A ze niczego mi nie odpalaja, to po co mam sie frajerowac?

Data: 2012-11-11 16:00:18
Autor: Trybun
W dniu 2012-11-11 15:56, A. Filip pisze:
[...]

PS. nie sądzę że Tzva jest szczery, on tak nie ze szczerości tylko z chęci prowokowania.

Data: 2012-11-11 16:10:53
Autor: A. Filip
Trybun <rg@yahuoo.com> pisze:
[...]

A co ciebie powstrzymuje przed podobnÄ… szczeroĹ›ciÄ… w necie?  Boisz siÄ™
powiedzieć tego co naprawdę myślisz o pewnych sprawach, czy może
wstydzisz ?

PS. nie sądzę że Tzva jest szczery, on tak nie ze szczerości tylko z
chęci prowokowania.

Czasem wygodniej jest brać prowokacje za szczerość, nieprawdaż? :-)

Data: 2012-11-11 16:03:40
Autor: Yogi
Dnia Sun, 11 Nov 2012 05:45:42 -0800 (PST), Tzva Adonai napisał(a):

... i sobie mysle, co by sie stalo, gdyby was wszystkich tam ze soba zmieszac.

Jest i grupowy żydek, wszystkie łapy na pokład :))))

Napierdalalibyscie sie ze soba jak na ruskim weselu, a krew plynelaby strumieniami.
 Tak jak na obrazku czy lepiej?

http://www.marxist.com/images/stories/religion/siege-of-Jerusalem1.jpg

Tak sobie patrze na te wasze zalosne marsze...