Tak sobie zerkam w tv

Data: 2013-09-23 22:42:00
Autor: Habeck Colibretto
Tak sobie zerkam w tv
Dnia 23.09.2013, o godzinie 21.28.56, na pl.rec.film, Michal Jankowski
napisał(a):

Od początku wiedziałem, że nie było sensu wydawać pieniędzy na tę
bajeczkę o niebieskich kosmitach, ale że to jest aż tak potworne
badziewie to jednak się nie spodziewałem. Dla kogo to miało być, dla
sześciolatków?

To jest film dla 12-latków do kina. A w kinie naprawdę robił wrażenie. Scenariusz jest taki jaki jest, ale efekty wtedy powalały.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-09-24 09:58:59
Autor: Michał Jankowski
Tak sobie zerkam w tv
napisał(a):

[...]

To chyba po prostu jest nie moja bajka. Zawsze lubiłem bajki w stylu jeden/dwóch/trzech (niepotrzebne skreślić) śmiałków udaje się na nader niebezpieczną misję (tu po drodze smoki/kosmici/wojska imperium/all of the above, niepotrzebne skreślić) w celu uratowania królewny/królestwa/ludzkości/cywilizacji (niepotrzebne skreślić).

Natomiast ckliwe bajeczki o ludach z puszczy, żyjących w zgodzie z przyrodą, w czym przejawia się ich wyższość nad cywilizacją przemysłową, od dawna budziły we mnie głównie zażenowanie.
(Tak, wiem, elementy w tym duchu są i u Tolkiena, i u Lucasa. Ale tylko elementy, które nie dominują nad całością.)

A tutaj mamy The Emerald Forest meets Pocahontas, urgh.

Do tego estetyka całości jakaś nie moja i te niebieskie mordy takie paskudne... :)

   MJ

Data: 2013-09-24 12:26:32
Autor: Ghost
Tak sobie zerkam w tv

napisał(a):

[...]

Scenariusz buchniety z kosmicznej kreskowki (praktycznie dokladnie te same realia - nei pamietam tytulu) plus pocahontas.

Data: 2013-09-24 12:40:29
Autor: Ghost
Tak sobie zerkam w tv

napisał(a):

[...]

O mam Terra - scenariusz buchniety zenualnie. Polecam porownac.

Data: 2013-09-24 13:10:48
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Tak sobie zerkam w tv

[...]
Tu też masz troje przeciw ...
Natomiast ckliwe bajeczki o ludach z puszczy, żyjących w zgodzie z przyrodą, w czym przejawia się ich wyższość nad cywilizacją przemysłową, od dawna budziły we mnie głównie zażenowanie.
No to nie obejrzałeś do końca :)

[...]

Gusta...

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-09-24 23:08:48
Autor: Titus Atomicus
Tak sobie zerkam w tv
In article <l1rgod$29c$1@news.agh.edu.pl>,
 Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:

Do tego estetyka całości jakaś nie moja i te niebieskie mordy takie paskudne... :)

Cierpisz na zespol gargamela?
--
TA

Tak sobie zerkam w tv