Tak-tak - czy dobrze kombinuję, że się prze liczyli?

Data: 2012-07-11 18:37:22
Autor: Marcin N
Tak-tak - czy dobrze kombinuję, że się prze liczyli?
Tak-tak wprowadził ważność konta na rok dla każdego.

Zgaduję, że po tej operacji spadły im przychody. Co więc robią? Wymyślili "promocję" podwójne doładowanie (które takie jest tylko w nazwie), która zawiera klauzulę "rezygnuję z rocznej ważności konta".

Niektórzy na to lecą, pewnie nawet większość, bo kto czyta drobny druk...

Ciekawe, o ile im spadły te przychody, że tak desperacko próbują się wycofać z poprzedniej oferty.

--
MN

Data: 2012-07-11 19:46:38
Autor: J.F
Tak-tak - czy dobrze kombinuję, że się przeliczyli?
Użytkownik "Marcin N"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Mysle ze znow nie tak duzo, bo ciagle jest pewnie masa klientow, ktorzy dzwonia, gadaja, internetuja ... i doladowuja.
Ale z drugiej strony - nawet 10% spadek moze wygladac bardzo zle, dla oceniajacego prace odpowiedzialnego dyrektora. (*)

W dodatku wszystko to wyglada na kompletnie nieprzemyslana strategie marketingowa i to od lat.

Dawniej ... ta oferta byla wrecz za dobra, przynajmniej w porownaniu z pozostala wielka dwojka. Jak sie jeszcze polaczylo z promocja na doladowania punktami Premia, to w ogole wychodzil ideal.

Ale co oni chcieli uzyskac ? Duzy wplyw w okresie promocji ? No ale potem posucha przez pare miesiecy.
Utrzymanie klienta ? wiecej dzwoniacym bardziej by sie chyba przydala jakas regularna znizka, malo wydajacym i tak wszedzie oferowano podobne warunki, ale nie powiem - bylem w miare zadowolony.

W efekcie jednak malo dzwoniacy klientow do zbudowali sobie olbrzymie konta. I teraz nie placa wcale, przynajmniej przez wiele miesiecy.
Wiecej dzwoniacy juz sie pewnie poznali na "podwojnym" doladowaniu, i teraz sp*ja. Co sie moze odbic bardzo niekorzystnie na wynikach, bo im zostana tylko ci nie placacy - i byc moze nie mam racji z tymi 10%, moze jest juz dramat wielki.

A i ci nieplacacy zaczna wkrotce odchodzic,  bo obecna oferta T-mobile jest calkiem do d*.

Moze czegos nie wiemy ?
Chca sie pozbyc calkowicie prepaidowcow ? oplata za odczyt stanu konta cos takiego by sugerowala :-) Taka "promocja abonamentu" ?
Chca wyczyscic zaleglosci ? Poniesc straty aby nie placic podatku ? Bo chyba nie bylo trudne do przewidzenia jakie beda tego skutki.
Chca zmusic do placenia ? To sie raz uda, ale klient sie oburzy na dluzej.
Sonduja rynek, na co jeszcze moga sobie pozwolic ?

Chca przyciagnac klientow darmowym internetem ? Wyjatkowo trudna do zrozumienia droge sobie wybrali. Co to jest - marketing powszechny czy test na inteligencje ?

A z drugiej strony widac ze rynek wchodzi w kolejne fazy, teraz naciagaja na "no limit" za ~80-100zl. To nie jest oferta dla kazdego, moze wkrotce przyjda i do nas oferty ze spora iloscia minut za 30-40 zl. I mniejszych nie bedzie, bo lepiej miec ARPU 30 zl niz 15 :-)  Ale przynajmniej klient mialby jakies powody do zadowolenia, a nie wrazenie ze jest ciagle oszukiwany.

J.

Data: 2012-07-11 13:00:20
Autor: krzysztofsf
Tak-tak - czy dobrze kombinujê, ¿e siê przeliczyli?
On 11 Lip, 19:46, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

U mnie dobijali sie z eboa do Tak-Tak, ktory przestal raptem byc
doladowywany (kupilem w to miejsce synowi abo 120 minut za 19,90 zl z
tysiacem sms za 5 zl) aby (po czasie) proponowac przejscie na wlasnie
taki abonament za 19 zl plus dodatkowo jakis telefon w promocji, Czyli
lepsza oferta niz standardowe przejscie na abonament z ich strony www
- tyle, ze za pozno.

Bez prawdziwych podwojnych doladowan i doladowan za punty Premia, TT
stal sie kompletnie nieoplacalny jako narzedzie do umiarkowanego
dzwonienia.

Data: 2012-07-11 22:21:10
Autor: J.F
Tak-tak - czy dobrze kombinuję, że się przeliczyli?
Użytkownik "krzysztofsf"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Ja ich straszylem przejsciem na TT, to sie okazywalo ze abo moze byc i 15 zl :-)

Bez prawdziwych podwojnych doladowan i doladowan za punty Premia, TT
stal sie kompletnie nieoplacalny jako narzedzie do umiarkowanego
dzwonienia.

Tylko kiedy oni to zrozumieja ?

J.

Data: 2012-07-11 22:35:59
Autor: Marcin N
W dniu 2012-07-11 22:21, J.F pisze:
[...]

Kryzys mamy. Ludzie liczą każdą złotówkę. Rynek szybko zweryfikuje oszukańcze promocje. Jakikolwiek wzrost kosztów ludzie będą rekompensować ograniczając używanie usług.

--
MN

Data: 2012-07-12 11:21:13
Autor: J.F
Tak-tak - czy dobrze kombinuję, że się przeliczyli?
Użytkownik "Marcin N"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

Kryzys mamy od 4 lat, albo sie cos polepszylo, albo w de-mobilu kryzys sie skonczyl i przesgtali rozumiec szarego czlowieka :-)

A moze takich klientow po prostu nie chca ?

J.

Data: 2012-07-12 11:49:13
Autor: Samhow
[...]

co to za abo za 19,90?
120 minut do wszystkich? jest w tym chociaz troche blueconnect?
Jakies www do oferty?

Data: 2012-07-12 03:20:00
Autor: krzysztofsf
On 12 Lip, 11:49, "Samhow" <wyto...@wp.pl> wrote:
> [...]
> - tyle, ze za pozno.

co to za abo za 19,90?
120 minut do wszystkich? jest w tym chociaz troche blueconnect?

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/abonament/bez_telefonu

mam syna w grupie rodzinnej ze swojej strony - mamy wspolne 2tys minut
miesiecznie.

Data: 2012-07-16 08:50:15
Autor: Budzik
Tak-tak - czy dobrze kombinujê, ¿e siê przeliczyli?
Osobnik posiadaj±cy mail marcin5.usun.wykasuj@onet.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Tak-tak wprowadzi³ wa¿no¶æ konta na rok dla ka¿dego.

Zgadujê, ¿e po tej operacji spad³y im przychody. Co wiêc robi±? Wymy¶lili "promocjê" podwójne do³adowanie (które takie jest tylko w nazwie), która zawiera klauzulê "rezygnujê z rocznej wa¿no¶ci konta".

Niektórzy na to lec±, pewnie nawet wiêkszo¶æ, bo kto czyta drobny druk...

Ciekawe, o ile im spad³y te przychody, ¿e tak desperacko próbuj± siê wycofaæ z poprzedniej oferty.

chyba musieli to zrobiæ, bo za duzo osób ucieka³o im do Playa.
Na szczê¶cie mo¿na t± ofertêw³±czyæ, do³adowac, po czym wy³±czyæ i znowu mieæ rok wa¿no¶ci konta.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2012-07-17 11:57:01
Autor: SDD
Marcin N pisze:
Tak-tak wprowadził ważność konta na rok dla każdego.

Zgaduję, że po tej operacji spadły im przychody. Co więc robią?

Play to samo - tez mozna powiedziec, ze sie przeliczyl z Freshem i dlatego wprowadzil "Play na Karte", gdzie 5 zł przedłuża tylko o 5 dni a 100 zł tylko o 150 dni.

Jednak nie ma obowiazku korzystania - mozna sobie z Fresha korzystac.
Podobnie w TT - gdzie dodatkowo mozna - jak napisal Budzik - podwoic i wrocic do oferty z roczna waznoscia.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-07-17 12:02:22
Autor: Maciej Bebenek
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:

Podobnie w TT - gdzie dodatkowo mozna - jak napisal Budzik - podwoic i
wrocic do oferty z roczna waznoscia.

mam wrażenie, że to jest bilet w jedną stronę :-(

Data: 2012-07-17 12:45:46
Autor: J.F
Tak-tak - czy dobrze kombinuję, że się p rzeliczyli?
Użytkownik "Maciej Bebenek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:
Podobnie w TT - gdzie dodatkowo mozna - jak napisal Budzik - podwoic i
wrocic do oferty z roczna waznoscia.

mam wrażenie, że to jest bilet w jedną stronę :-(

Napisali ze nie, przynajmniej na razie.
Tym niemniej - podwojenie tez nie dziala. Srodki praktycznie mozna wykorzystac tylko na pakiet internetowy na miesiac.

To jest nawet ciekawa oferta - tylko nie nazywa sie "podwojne doladowanie" ale "darmowy internet".

Ale oszustwem to oni klienta nie utrzymaja. No i jakze uciazliwa w uzyciu :-)

J.

Tak-tak - czy dobrze kombinuję, że się prze liczyli?