Tak tak fon - o co chozi?

Data: 2009-09-07 21:09:36
Autor: MIX-NET
Tak tak fon - o co chozi?
Na karcie przeszlo 170 zl. Polaczenia wychodzace wazne do 22-12-2009. Umowa mi sie skonczyla 02-08-2009 a dzis dostaje sms:
"Tak tak: Twoje konto zostanie wylaczone za 3 dni. Uzupelnij konto za min. 25 zl, a zachowasz numer telefonu i niewykorzystana kwote"
Co to za zagrywki?

pozdrawiam
MIX-NET

Data: 2009-09-07 21:29:46
Autor: Liwiusz
Tak tak fon - o co chozi?
MIX-NET pisze:
[...]

   Pewnie jakiś błąd z tym SMSem.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-07 21:38:19
Autor: Jan Strybyszewski
Tak tak fon - o co chozi?
MIX-NET pisze:
[...]

A nie jest tak ze masz umowe na czas nieokreslony i domaga sie dokarmienia wedle taryfy po umowie ?

pozdrawiam
MIX-NET

Data: 2009-09-07 22:03:56
Autor: perszing
Tak tak fon - o co chozi?
Jan Strybyszewski pisze:

A nie jest tak ze masz umowe na czas nieokreslony i domaga sie dokarmienia wedle taryfy po umowie ?

A nie jest tak, ze po skonczeniu umowy, przechodzi z automatu do TT.

p.
--
www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

Data: 2009-09-07 22:19:51
Autor: Liwiusz
Tak tak fon - o co chozi?
perszing pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

A nie jest tak ze masz umowe na czas nieokreslony i domaga sie dokarmienia wedle taryfy po umowie ?

A nie jest tak, ze po skonczeniu umowy, przechodzi z automatu do TT.

  A nie.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-07 23:16:34
Autor: looker
Tak tak fon - o co chozi?
A nie jest tak, ze po skonczeniu umowy, przechodzi z automatu do TT.

Nie ma mozliwosci migracji do TT, numer jest odlaczony. Bezpowrotnie.

Data: 2009-09-08 05:42:39
Autor: MIX-NET
Tak tak fon - o co chozi?

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:h83t86$enb$1mx1.internetia.pl...
A nie jest tak, ze po skonczeniu umowy, przechodzi z automatu do TT.

Nie ma mozliwosci migracji do TT, numer jest odlaczony. Bezpowrotnie.

Konsultant twierdzi, ze taki sms nie zostal zarejstrowany przez ich system (a jest od nich na bank) i ze nie ma takiej opcji, zeby mi wylaczyli numer. Ciekawe.....

MIX-NET

Data: 2009-09-08 08:28:26
Autor: Liwiusz
Tak tak fon - o co chozi?
MIX-NET pisze:
[...]

   Pewnie kolega Ci kawał zrobił :)

--
Liwiusz

Data: 2009-09-08 14:30:39
Autor: MIX-NET
Tak tak fon - o co chozi?

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h84tic$kmf$1news.onet.pl...

  Pewnie kolega Ci kawał zrobił :)

Jasne. Z numeru 9898 :)

pozdrawiam
MIX-NET

Data: 2009-09-08 15:18:49
Autor: Liwiusz
Tak tak fon - o co chozi?
MIX-NET pisze:
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h84tic$kmf$1news.onet.pl...

  Pewnie kolega Ci kawał zrobił :)

Jasne. Z numeru 9898 :)

  Generalnie jak się trochę pogoogla, to można znaleźć sposób na dzwonienie albo smsowanie z dowolną identyfikacją.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-08 20:56:10
Autor: looker
Tak tak fon - o co chozi?
 Generalnie jak się trochę pogoogla, to można znaleźć sposób na dzwonienie albo smsowanie z dowolną identyfikacją.

wykrecnumer.pl

Data: 2009-09-08 20:55:39
Autor: looker
Tak tak fon - o co chozi?
Konsultant twierdzi, ze taki sms nie zostal zarejstrowany przez ich system (a jest od nich na bank) i ze nie ma takiej opcji, zeby mi wylaczyli numer. Ciekawe.....

bez pisma o rezygnacji nie odlacza.

Data: 2009-09-08 18:06:38
Autor: Wincynty
Tak tak fon - o co chozi?

[...]

sam jesteś wyłączony bezpowrotnie - 2 umowy fona mi się skończyły i przeszły z automatu na czas nieokreślony - po doładowaniu działa normalnie - dzwonilem na inforlinię i pytałem co dalej - a pani informuje że jak mam ochotę mogę wziąść nowy telefon albo korzystać na zasadzie prepaida

Data: 2009-09-08 18:20:10
Autor: Liwiusz
Tak tak fon - o co chozi?
Wincynty pisze:
[...]

   A masz możliwość migracji do tak taka? Bez operacji TTFON->inny operator->tak tak?

--
Liwiusz

Data: 2009-09-08 20:58:24
Autor: looker
Tak tak fon - o co chozi?
Nie ma mozliwosci migracji do TT, numer jest odlaczony. Bezpowrotnie.

sam jesteś wyłączony bezpowrotnie - 2 umowy fona mi się skończyły i przeszły

moze niedokladnie sie wyrazilem, nie mozna przejsc do TT, mozesz byc TTfonie na czas nieokreslony ale jezeli chcesz zrezygnowac z TTfona tracisz numer, bezpowrotnie. W zasadzie jak nie doladujesz go z pol roku czy rok po terminie tak samo.

Na dzien dzisiejszy nie ma migracji TTfon->TT, oficjalnie przynajmniej.

Data: 2009-09-08 21:55:06
Autor: J.F.
Tak tak fon - o co chozi?
On Tue, 8 Sep 2009 18:06:38 +0200,  Wincynty wrote:
[...]

A bez doladowania ? Znaczy sie system wezmie date waznosci z
poprzednich doladowan, czy "umowa sie skonczyla, trzeba doladowac
jeszcze raz" ? Ostatnio Era utrudnia jak moze .. czyzby mieli za duzo
klientow ?
dzwonilem na inforlinię i pytałem co dalej - a pani informuje że jak mam ochotę mogę wziąść nowy telefon albo korzystać na zasadzie prepaida

Ale to sie chyba nie oplaca, bo taryfa z poprzedniej epoki ? J.

Data: 2009-09-09 12:16:54
Autor: Wincynty
Tak tak fon - o co chozi?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hedda5hfkcvt37ft7cprnil8ke24dbenpo4ax.com...

dzwonilem na inforlinię i pytałem co dalej - a pani informuje że jak mam
ochotę mogę wziąść nowy telefon albo korzystać na zasadzie prepaida

Ale to sie chyba nie oplaca, bo taryfa z poprzedniej epoki ?

oczywiście że się nie opłaca - ja tylko pisałem że nie jest tak ze numer znika z końcem umowy - oczywiście numer już ma nowa taryfę play fresh :P

Tak tak fon - o co chozi?