Tak trzymać!

Data: 2011-07-17 17:11:33
Autor: Hans Kloss
Tak trzymać!
Nie żałować na platfonskie bydło pięści, nahaja ani buciora podkutego:
"Dzisiaj po południu, ok. godziny 16:30 miał miejsce nieprzyjemny
incydent. Do siedzących koło namiotu Solidarnych podszedł mężczyzna i
uderzył jednego z nich, Włodka, w twarz.
Włodek oddał mu cios. Napastnik był wg relacji albo pod wpływem
alkoholu, albo innych środków. Cios Włodka wystarczył, by się
przewrócił. Upadając, uderzył głową o krawężnik, raniąc się. Stąd
krew.
Więcej: http://ojczyznamoja.salon24.pl/325090,incydent-przy-namiocie
J-23

Data: 2011-07-18 02:31:05
Autor: obserwator
Tak trzymać!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): http://ojczyznamoja.salon24.pl/325090,incydent-przy-namiocie

Pan Wlodek dzialal w obronie wlasnej, nawet mogl tego badziora zabic.

Z tym bydlem, jak widac nawet po zachowaniu na tej grupie - inaczej chyba nie dojdzie sie do porozumienia.

Niezly cios,ma ten pan:)))

Data: 2011-07-18 02:36:51
Autor: obserwator
Tak trzymać!

a moze to byl jakis pieprzykowski, cyc, henio, pluto albo warzyniak z tej grupy?

W pozycji horyzantalnej - jest juz bardzo spokojny:))

Data: 2011-07-18 10:06:28
Autor: Leprechaun
Tak trzymać!

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j005t9$5c8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty cholerny gnoju! Podła świnio! Poczytaj swoje wyzwiska, podać ci link ty cholerny białoruski bydlaku?

BomBel

Data: 2011-07-19 18:48:49
Autor: €urobigbrednie
Tak trzymać!
On Mon, 18 Jul 2011 10:06:28 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
>
> Niezly cios,ma ten pan:)))

Ty cholerny gnoju! Podła świnio! Poczytaj swoje wyzwiska, podać ci link ty cholerny białoruski bydlaku?

 masz racje. obserwator to najgorsza kanalia na psp.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-18 10:05:38
Autor: Leprechaun
Tak trzymać!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6e4c56bd-0d89-42d6-9d3f-3347aa9266e8t7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Ty durniu! Wiesz, że takie nawoływanie jest karalne!?

BomBel

Data: 2011-07-18 09:37:25
Autor: HaMMeR
Tak trzymać!
On 18 Lip, 10:05, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:6e4c56bd-0d89-42d6-9d3f-3347aa9266e8t7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Wypad kapusto z grupy!!
Smieciu obrzygany!

Data: 2011-07-18 19:45:13
Autor: raff
Tak trzymać!

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> wrote in message news:1fb218ff-74e4-4365-b03e-b2681c2facb9s2g2000vbw.googlegroups.com...
[...]

Moze to Bombel zarobil. Ani chybi nalezaloby mu sie.

R.

Data: 2011-07-19 09:11:34
Autor: Leprechaun
Tak trzymać!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j01rfg$k60$1news.onet.pl...

[...]

Rafałku, czy uparwiałeś dziś sex z własną rączką?

BomBel

Data: 2011-07-18 11:30:52
Autor: Hans Kloss
Tak trzymać!
On 18 Lip, 10:05, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
 Wiesz, że takie nawoływanie jest karalne!?
 To mnie ukaraj platfonski śmieciu ;)
J-23

Data: 2011-07-19 03:55:44
Autor: stevep
Tak trzymać!
Dnia 18-07-2011 o 20:30:52 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

On 18 Lip, 10:05, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
 Wiesz, że takie nawoływanie jest karalne!?
 To mnie ukaraj platfonski śmieciu ;)
J-23
A ktoby się tobą zajmował trolu.

--
stevep

Data: 2011-07-19 12:46:20
Autor: obserwator
Tak trzymać!
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): A ktoby się tobą zajmował trolu.

ty sie tu kazdym zajmujesz, ktory o was bandyci esbeccy popierajacy PO - pisze
prawde.

Data: 2011-07-19 16:24:27
Autor: stevep
Tak trzymać!
Dnia 19-07-2011 o 14:46:20  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

A ktoby się tobą zajmował trolu.

ty sie tu kazdym zajmujesz, ktory o was bandyci esbeccy popierajacy PO -  pisze
prawde.

Każdym jak ty nawiedzonym kretynem.

--
stevep

Data: 2011-07-19 17:34:14
Autor: .
Tak trzymać!
Dnia Tue, 19 Jul 2011 12:46:20 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): A ktoby się tobą zajmował trolu.

ty sie tu kazdym zajmujesz, ktory o was bandyci esbeccy popierajacy PO - pisze
prawde.

Jurij, białoruska sobako! Przyjdzie na ciebie czas, przyjdzie!

Dominik

Data: 2011-07-19 09:12:14
Autor: Leprechaun
Tak trzymać!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:be078d3a-9e68-4f60-a184-6214c7c11d12ft10g2000vbb.googlegroups.com...
On 18 Lip, 10:05, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:
 Wiesz, że takie nawoływanie jest karalne!?
 To mnie ukaraj platfonski śmieciu ;)
J-23

Już jesteś ukarany. Twoja bozia pokarała cię pokracznym umysłem.

BomBel

Data: 2011-07-19 18:48:49
Autor: €urobigbrednie
Tak trzymać!
On Mon, 18 Jul 2011 10:05:38 +0200, "Leprechaun"
[...]

 mam nadzieje, ze hans skonczy tak jak awe.