Tak trzymać! Niech się zapluje na śmierć cała ta POlszewia haha :D

Data: 2010-05-27 01:32:51
Autor: Antenka
Tak trzymać! Niech się zapluje na śmierć cała ta POlszewia haha :D
"Gazecie" Borusewicz powiedział: - To precedens, boleję nad tym. Skomentował
zachowanie PiS: - Mogę się domyślać, że PiS obawia się odrzucenia
 sprawozdania Krajowej Rady.<

Bystre chłopaki! Nie dają się skołować tylko twardo żądają prawdy od
smoleńskim zamachu. Brawo!  A Bóbrusiewicz sra ze strachu pod
siebie :D

Antenka

"Cała POlszewia do dymisji! Dryfujące na platformie bobry do
odstrzału!"  :D

Data: 2010-05-27 12:29:47
Autor: Bombelek

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6c1733f9-6027-4ef1-852d-cbb9ab8d8952y12g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

Niby dlaczego to Borusewicz ma robić w portki? Przecież widać wyraźnie, że dyfteryt dopadł senatorów PiS.
Kadencja się skończy i ciepłe posadki w TVP pójdą się dymać.

Tak trzymać! Niech się zapluje na śmierć cała ta POlszewia haha :D