Tak trzymac czyli swiatel mijania c.d.

Data: 2009-10-23 13:01:32
Autor: he®sk
Tak trzymac czyli swiatel mijania c.d.

http://www.polskamowi.pl/

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-23 14:13:45
Autor: BydlÄ™
Tak trzymac czyli swiatel mijania c.d.
On 2009-10-23 13:01:32 +0200, he®sk <€bigbrednie@interia.pl> said:

http://www.polskamowi.pl/

To jakaś strona sprawnych umysłowo inaczej:

"Gdzie sÄ… autostrady?
Jestem za
Jestem przeciw"

Jestem za tym, by zdać takie pytanie?
Czy jestem przeciw... autostradom?

--
BydlÄ™

Data: 2009-10-23 18:52:51
Autor: Wiesiaczek
Tak trzymac czyli swiatel mijania c.d.

Użytkownik "heRsk" <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i633e5tk8phnokc7u08gu00thd0jgd2nqa4ax.com...

http://www.polskamowi.pl/

-- HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Skróć sygnaturkę.
Wygl±da to debilnie: jedna linijka w temacie i dziesięć linijek podpisu.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-10-23 18:09:34
Autor: masti
Tak trzymac czyli swiatel mijania c.d.
Dnia pięknego Fri, 23 Oct 2009 18:52:51 +0200, osobnik zwany Wiesiaczek
wystukał:

Skróć sygnaturkę.
Wygląda to debilnie: jedna linijka w temacie i dziesięć linijek podpisu.

a jaką sygnaturkę może mieć debil?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-10-23 21:34:07
Autor: Bydlę
On 2009-10-23 20:09:34 +0200, masti <gone@to.hell> said:

Dnia pięknego Fri, 23 Oct 2009 18:52:51 +0200, osobnik zwany Wiesiaczek
wystukał:

Skróć sygnaturkę.
Wygl±da to debilnie: jedna linijka w temacie i dziesięć linijek podpisu.

a jak± sygnaturkę może mieć debil?

"jedna linijka w temacie i dziesięć linijek podpisu."

--
Bydlę

Tak trzymac czyli swiatel mijania c.d.