Tak w Izraelu faszyzm propagują [Dewastacja ambasady RP]

Data: 2018-02-18 20:19:27
Autor: A. Filip
Tak w Izraelu faszyzm propagują [Dewastacja ambasady RP]
http://www.rmf24.pl/fakty/news-msz-polska-zwrocila-sie-do-wladz-izraela-by-wyjasnily-incyde,nId,2546588
MSZ: Polska zwróciła się do władz Izraela, by wyjaśniły incydent na
terenie ambasady RP w Tel Awiwie ; 18 lutego (17:42)

Ministerstwo Spraw Zagranicznych poinformowało, że Polska zwróciła się
do władz Izraela, by wyjaśniły incydent na terenie polskiej ambasady w
Tel Awiwie. Na wejściu do placówki dyplomatycznej pojawiły się
obraźliwe napisy i swastyki. Resort chce też, by izraelskie władze
podjęły działania w celu zapewnienia ochrony polskiej ambasady. [...]

Ja w Gdańsku wymalowali *jedną* odwróconą swastykę na popiersiu członka
Waffen SS to miało to być promowaniem faszyzmu.  W Izraelu faszyzmu na
pół gwizdka nie promują!

--
A. Filip

Data: 2018-02-18 14:26:02
Autor: jacekbialy80
Tak w Izraelu faszyzm propagują [Dewastacja ambasady RP]
Panie Boże widzisz a nie grzmisz?

Data: 2018-02-19 06:36:41
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 23:26 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Panie Boże widzisz a nie grzmisz?

Zwróć się do Zeusa, albo do Allacha.

--
stevep

Data: 2018-02-19 07:46:39
Autor: A. Filip
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
W dniu .02.2018 o 23:26 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Panie Boże widzisz a nie grzmisz?

Zwróć się do Zeusa, albo do Allacha.

Dlaczego Jahwe dyskryminujesz?

--
A. Filip

Data: 2018-02-19 20:47:46
Autor: stevep
W dniu 2018-02-19 o 07:46, A. Filip pisze:
stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:
W dniu .02.2018 o 23:26 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Panie Boże widzisz a nie grzmisz?

Zwróć się do Zeusa, albo do Allacha.

Dlaczego Jahwe dyskryminujesz?

Nie możesz mieć wszystkiego, mnie i Budda nie przeszkadza.

--
stevep

Data: 2018-02-20 04:56:43
Autor: japanizer
On Tuesday, February 20, 2018 at 4:47:50 AM UTC+9, stevep wrote:

> Nie możesz mieć wszystkiego, mnie i Budda nie przeszkadza.

Budda to nie bóg.

Data: 2018-02-21 00:55:59
Autor: stevep
W dniu 2018-02-20 o 13:56, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nie znam się na Bogach, ale w tym to chyba najlepsi pisowcy, oni modlą się cały czas do jednego, choć tym się raczej nie chwalą.

--
stevep

Data: 2018-02-20 17:34:27
Autor: jacekbialy80
Tak w Izraelu faszyzm propagują [Dewastacja ambasady RP]
       ...ale znacie się na zwierzętach towarzyszu Piszczyk!

Data: 2018-02-21 05:57:19
Autor: stevep
W dniu 2018-02-21 o 02:34, jacekbialy80@gmail.com pisze:
        ...ale znacie się na zwierzętach towarzyszu Piszczyk!

Może, ale tyś insekt.

--
stevep

Data: 2018-02-21 15:55:06
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 02:34 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

       ...ale znacie się na zwierzętach towarzyszu Piszczyk!
Dosiadłeś już kozy tawariszcz pieniacz?

--
stevep

Data: 2018-02-20 04:51:08
Autor: jacekbialy80
Tak w Izraelu faszyzm propagują [Dewastacja ambasady RP]
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk...
Tylko przestańcie pierdzieć na zebraniu!

_kolektyw

Data: 2018-02-21 00:53:26
Autor: stevep
W dniu 2018-02-20 o 13:51, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk...
Tylko przestańcie pierdzieć na zebraniu!

_kolektyw

Twoje wypowiedzi to smrodliwy pierd.

--
stevep

Data: 2018-02-20 17:36:18
Autor: jacekbialy80
Tak w Izraelu faszyzm propagują [Dewastacja ambasady RP]
Nie pijcie do lustra towarzyszu Piszczyk..

Data: 2018-02-21 05:58:34
Autor: stevep
W dniu 2018-02-21 o 02:36, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Nie pijcie do lustra towarzyszu Piszczyk..

Nie możesz patrzeć w lustro bo tam "zdradziecka morda".

--
stevep

Tak w Izraelu faszyzm propagują [Dewastacja ambasady RP]