Tak w temacie dojenia kierowców

Data: 2012-08-11 17:12:15
Autor: Michał
Tak w temacie dojenia kierowców
Krzysztof 45 <mekar[wytnijto]@vp.pl> napisał(a):
"stare samochody będą musiały przechodzić badania częściej niż raz na rok, może nawet raz na pół roku"

Ciekawe jaki procent czytających pomyśli że chodzi o bezpieczeństwo na drogach.

http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/przeglad-samochodu-co-pol-roku-
wladza-ro
zwaza-takie-zmiany

o lol,
ale ja i tak przeglądów nie robię

Data: 2012-08-11 17:55:16
Autor: kogutek
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Krzysztof 45 <mekar[wytnijto]@vp.pl> napisał(a): > "stare samochody będą musiały przechodzić badania częściej niż raz na > rok, może nawet raz na pół roku"
> [...]

Witaj w klubie. Jak znam życie to nas ujebią. Skynet ma takie możliwości
obliczeniowe że żaden problem żeby do niego podłączyli bazę danych z przeglądami. --

Data: 2012-08-11 18:19:45
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Krzysztof 45 <mekar[wytnijto]@vp.pl> napisał(a): > > > "stare samochody będą musiały przechodzić badania częściej niż raz na > > rok, może nawet raz na pół roku"

A na czym to ujebanie ma polegać :) ?

Data: 2012-08-11 18:57:15
Autor: kogutek
> [...]
> obliczeniowe że żaden problem żeby do niego podłączyli bazę danych z przeglądam
> i. A na czym to ujebanie ma polegać :) ?

Chociażby na tym że Skynet Ciebie, mnie i dziesiątki tysięcy innych wyłapie na
drodze i zrobi fotkę ( i ). To pomimo że mandatu chyba za brak przeglądu nie
ma to zawsze mogą pouczyć za 50 złotych płatne przelewem, na poczcie lub przez
Internet w przeciągu 7 dni. Dalej Ci do :).

Data: 2012-08-12 03:04:52
Autor: Jatam6x
Tak w temacie dojenia kierowców

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
 Jak znam życie to nas ujebią.

ciebie to powinni nie tylko ujebać, ale i zajebać.
Dziecko meneli lub wychowane przez meneli, takie jak ty to w większosci
tylko chwast wsród spoleczenstwa. Spadaj do wozaków na CB.

Data: 2012-08-13 09:37:26
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-08-11 19:55, kogutek pisze:

obliczeniowe że żaden problem żeby do niego podłączyli bazę danych z przeglądami.

Jeśli taka baza powstanie. W co bardzo wątpię, przynajmniej w tej dekadzie.

Data: 2012-08-13 11:11:21
Autor: kogutek
Jakub Witkowski <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał(a):
> [...]

ami.

Jeśli taka baza powstanie. W co bardzo wątpię, przynajmniej w tej dekadzie.

Chciałbym żebyś się nie mylił. Baza danych z numerami rejestracyjnymi i
właścicielami samochodów jest. Podpięta jest pod to baza danych z firm
ubezpieczeniowych. Żaden problem żeby przy przeglądzie do bazy danych o
samochodach szła informacja o przeglądzie. W wielu państwach załatwili to
tablicami rejestracyjnymi na których jest informacja o przeglądzie. W Polsce
praktycznie nie ma miejsc żeby Internetu nie było. Jak nie ma na kablu to jest
jakiś inny. Państwo ma w umowach koncesyjnych dla operatorów telefonicznych
zagwarantowany dostęp do sieci telefonicznych na jakiś dziwnych zasadach. Że
niby Internet ale po jakiś dziwnych łączach idzie żeby podpiąć się do tego
było trudno. Do tego jakieś dziwne szyfrowanie, jednorazowe hasła itp.
Administracja z tego korzysta przy przesyłaniu danych. To i stacje
diagnostyczne w ograniczonym zakresie przy przesyłaniu danych w jedną stronę
by mogły. Technicznie jest do ogarnięcia. I wtedy zostanie wprowadzona
dobrowolność przymusowa w przeglądach. Teraz możesz liczyć że Cie złapią przez
przypadek jak nie masz przeglądu. Po podłączeniu do Skynetu trafiają Cie za
każdym razem jak pojawisz się przed kamerą.

Data: 2012-08-13 16:32:39
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-08-13 13:11, kogutek pisze:

ubezpieczeniowych. Żaden problem żeby przy przeglądzie do bazy danych o
samochodach szła informacja o przeglądzie.

Owszem, ale wiesz: najpierw musi być "wola polityczna". Potem trzeba znaleźć budżet.
Rozpisać przetarg. Potem jakieś wybory i przetarg będzie anulowany, bo nie ci co trzeba
wygrali w poprzednim rozdaniu. Kolejny przetarg. Oprotestowany. Sąd oddala protest, albo
i nie. Rok sporządzania szczegółowej specyfikacji. Analizy, sralizy. Trzy lata wytężonej,
dobrze opłacanej pracy. Im więcej, tym lepiej. Trzy lata wdrażania. W międzyczasie
zmieniają się przepisy. Dostosowanie systemu do zmian w prawie, aneksy do umowy.
Jeszcze tylko rok na odbiór techniczny i poprawki. Voila!

Tak w temacie dojenia kierowców