Tak w temacie dojenia kierowców

Data: 2012-08-12 13:43:36
Autor: tryton
Tak w temacie dojenia kierowców

najlepiej co tydzień, jak widzę jakie rzęchy jeżdżą po ulicach Krakowa, niebieski dym smród, jak ktoś po znajomości robi badania to będzie nadal robił

Data: 2012-08-13 00:43:50
Autor: Lewis
W dniu 2012-08-12 13:43, tryton pisze:

najlepiej co tydzień, jak widzę jakie rzęchy jeżdżą po ulicach Krakowa,
niebieski dym smród, jak ktoś po znajomości robi badania to będzie nadal
robił

Zgoda, ale niech te badania będą za darmo.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-08-12 23:20:34
Autor: kogutek
Lewis <lewisa[tnij]@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> robił

Zgoda, ale niech te badania będą za darmo.

Darmo to się nie da. Zawsze ktoś płaci. Ale niech będą dwa razy do roku ale za
połowę ceny. Przecież o bezpieczeństwo idzie i środowisko. A to ponoć
najważniejsze. Oczywiście stacje na początku by się. zesrały z oburzenia. A
potem przyzwyczaiły. Tak jak grabarze. Płakali że trupy będą na chodnikach
leżały jak ZUS obetnie zasiłek pogrzebowy. I się daje zrobić w niższej cenie
pogrzeb. Najgorsza rzecz to jak nie ma wolnego rynku. Obok mnie jest zakład
pogrzebowy. Na wystawie są trumny. Jak jest ustalona maksymalna cena za usługę
to wszystko jest skalkulowane żeby całą kasę zapierdolić, bo inaczej tego
nazwać się nie da. Dobrze że nieboszczyk sam nie płaci bo by zawału dostał jak
by musiał zapłacić za trumnę zbitą z paru desek i ozdobioną chińskimi
tandetnymi ozdóbkami tyle ile kosztuje w IKEI komplet mebli do kuchni. Ja
swoim zapowiedziałem że jak odwalę kitę to spalić i w słoik po ogórkach
kiszonych zapakować. A różnicę w cenie ogórków i trumny przepić mają
zagryzając ogórkami, żeby nic się nie zmarnowało. Jak by był wolny rynek z
przeglądami to na jednej stacji kosztował by 2 stówy a na innej 45 złotych. I
każdemu by się opłacało.  --

Data: 2012-08-13 09:12:33
Autor: John Kołalsky
Tak w temacie dojenia kierowców

Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

[...]

Za darmo się nie da, ale na koszt społeczeństwa ... to to właśnie jest na .... wyciągasz z kieszeni i jest zapłacone :-)

Tak w temacie dojenia kierowców