Tak wlasnie rzadzi czerwona swolocz.

Data: 2011-04-08 12:29:02
Autor: obserwator
Tak wlasnie rzadzi czerwona swolocz.
Sąd ogłosił upadłość Stoczni Marynarki Wojennej w Gdyni http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9398620,Sad_oglosil_upadlosc_Stoczni_Marynarki_Wojennej_w.html

--

Data: 2011-04-08 14:31:31
Autor: PesTYcyD
Tak wlasnie rzadzi czerwona swolocz.
W dniu 2011-04-08 14:29,  obserwator pisze:
Sąd ogłosił upadłość Stoczni Marynarki Wojennej w Gdyni

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9398620,Sad_oglosil_upadlosc_Stoczni_Marynarki_Wojennej_w.html

Bardzo dobrze nie ma co marnować pieniędzy na nierentowne relikty komunizmu, ale nie przejmuj się rozumiem twój sentyment. Za komuny każdej gnidzie lepiej się żyło.

Data: 2011-04-08 12:36:44
Autor: obserwator
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Bardzo dobrze nie ma co marnować pieniędzy na nierentowne relikty komunizmu, ale nie przejmuj się rozumiem twój sentyment. Za komuny każdej gnidzie lepiej się żyło.

jakos Niemcy marnuja pieniadze i swoje dofinansowali. A Polska miala w PRl-u
najlepsze stocznie w Europie, Niemcom sie o takich jak polskie stocznie nawet
nie snilo. Ale czerwoni zaprzancy zlikwidowali, a specjalistow i zaloge, na
bruk wywalili. Debile rzadza i debile ich popieraja nadal.

Data: 2011-04-08 14:51:46
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-04-08 14:36,  obserwator pisze:
[...]

Tak jak widać komusza propaganda zrobiła swoje w twoim przypadku. Byliśmy również liderem produkcji buraka cukrowego z 1/10 kwintala i mogliśmy wyprodukować 2t mięsa z jednej świni. Generalnie byliśmy potęgą światową z niezliczoną ilością produktów na półkach sklepowych głównie jeżeli chodziło o ocet i wódkę.

Data: 2011-04-08 23:54:45
Autor: obserwator
> [...]

Tak jak widać komusza propaganda zrobiła swoje w twoim przypadku. Byliśmy również liderem produkcji buraka cukrowego z 1/10 kwintala i mogliśmy wyprodukować 2t mięsa z jednej świni. Generalnie byliśmy potęgą światową z niezliczoną ilością produktów na półkach sklepowych głównie jeżeli chodziło o ocet i wódkę.

kompletnie  nie rozumiesz tekstu. Jesli Niemcy dofinansowali swoj przemysl
stoczniowy czy to oznacza, ze w Niemczech jest komunizm?

Polski przemysl stoczniowy, mimo ze zbudowany w czasach PRL byl na wyzszym
poziomie od niemieckiego. Jaki byl wiec powod doprowadzenia do likwidacji kury znoszacej zlote jaja?

Zwolnienie takiej masy ludzi, a przede wszytkim specjalistow ze stoczni, to ogromne koszty spoleczne. A powod byl tylko taki, ze rzadzacy Polska idioci, nie pracuja dla spoleczenstwa polskiego, tylko dla Niemcow.

Data: 2011-04-09 00:26:11
Autor: obserwator
Tak wlasnie rzadzi czerwona swolocz.
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  A powod byl tylko taki, ze rzadzacy Polska
idioci, nie pracuja dla spoleczenstwa polskiego, tylko dla Niemcow.

uzupelnie: nie tylko dla Niemcow. Dla wszytkich byle nie dla Polakow.

Moskowskie interesy tez sa bardzow wazne dla tego czerwonego szamba.

Data: 2011-04-08 14:53:51
Autor: Zennon

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inmvgs$6a6$1inews.gazeta.pl...
> [...]

nie snilo. Ale czerwoni zaprzancy zlikwidowali, a specjalistow i zaloge, na
bruk wywalili. Debile rzadza i debile ich popieraja nadal.

Spadaj komuchy wychwalający ten zbrodniczy system !!!

Zennon

Data: 2011-04-08 17:57:41
Autor: Wiesiaczek
On Fri, 08 Apr 2011 14:53:51 +0200, Zennon wrote:

> [...]

bruk wywalili. Debile rzadza i debile ich popieraja nadal.

Spadaj komuchy wychwalający ten zbrodniczy system !!!

PRL to według Ciebie zbrodniczy system?
To jak nazwać dzisiejszy?
Głodujące dzieci, żebractwo, głód to tylko niektóre z cech tego "super" systemu.
I nic nie pomoże pieprzenie o occie w sklepach, bo w tamtych czasach dzieci ani nikt inny nie chodził głodny.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-04-08 16:06:52
Autor: Hans Kloss
Tak wlasnie rzadzi czerwona swolocz.
On 8 Kwi, 19:57, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

G oduj ce dzieci, ebractwo, g d to tylko niekt re z cech tego "super"
systemu.
Pierdolisz... te głodujące dzieci to chyba w swojej chorej wyobraźni
widzialeś
I nic nie pomo e pieprzenie o occie w sklepach, bo w tamtych czasach
dzieci ani nikt inny nie chodzi g odny.
Pierdolisz..ja chodziłem głodny, i nie ja jeden.
J-23

Data: 2011-04-08 21:58:38
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-08 19:57, Wiesiaczek pisze:
[...]

Głodne dzieci to wasza socjalistów wygodna wymówka... Za PRL`u tak samo głodowały jak dziś z tą różnicą, że troje, a nawet pięcioro dzieciaków w rodzinie nie było niczym dziwnym. Teraz tylko dać rządzić socjalistom... Ogłoszenie bankructwa państwa, to kwestia roku. :>

Data: 2011-04-09 15:21:45
Autor: Wiesiaczek
On Fri, 08 Apr 2011 21:58:38 +0200, Lorn wrote:

[...]

No, przecież rządzicie już ponad dwadzieścia lat, to może pora podsumować efekty?
A co do głodowania dzieci w PRL-u to jakoś nie zauważyłem, masz jakieś dane?

(Wiem, wiem, wasza standardowa odpowiedź: "Komuniści fałszowali wszelkie statystyki i dane") :)

Data: 2011-04-08 23:23:47
Autor: zbig
Tak wlasnie rzadzi czerwona swolocz.
On 8 Kwi, 14:36, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

jakos Niemcy marnuja pieniadze i swoje dofinansowali. A Polska miala w PRl-u
najlepsze stocznie w Europie, Niemcom sie o takich jak polskie stocznie nawet
nie snilo.
Ciekaw skąd taka informacja. Maiłem okazję być na praktyce w stoczni w
Warnemunde w roku 81, w owym roku pracowałem również jako student we
wszystkich stoczniach trójmiejskich z wyjątkiem stoczni Marynarki
Wojennej. Zapewniam cię, ze nasze stocznie nawet do pięt nie dorastały
tej niemieckiej. Stocznia w Warnemunde to było sterylne , sprawnie
działające laboratorium. Nasze stocznie to był brud, burdel i
niegospodarność. A stocznia w Warnemunde też ogłosiła niewypłacalnośc,
potem kupili ja Norwegowie, następnie Rosjanie a i tak wg moich
informacji w 2010 i tak żaden statek tam nie powstał.

Data: 2011-04-09 00:15:40
Autor: obserwator
Tak wlasnie rzadzi czerwona swolocz.

reliktem komuszym sa przede wszytkim ci co rzadza tak nieudolnie Polska od
okraglego stolu.
Postawienie stoczni Marynarki Wojennej w stan upadlosci i przygladanie sie
spokojnie jak ta stocznia podupada, to kolejny numer czerwonej swoloczy pt.
likwidacja obronnosci Polski i nastepnie likwidacja panstwa.

Data: 2011-04-08 16:09:20
Autor: Tomek

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:inmv2e$4nm$1inews.gazeta.pl...
Sąd ogłosił upadłość Stoczni Marynarki Wojennej w Gdyni

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9398620,Sad_oglosil_upadlosc_Stoczni_Marynarki_Wojennej_w.html

--

Największym dłużnikiem tej stoczni jest... Skarb Państwa.
Najlepiej - zadłużyć u samego siebie i sprzedać. A potem nająć się na dyrektora już niemieckiej stoczni...

Data: 2011-04-08 14:19:48
Autor: obserwator
Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):
Największym dłużnikiem tej stoczni jest... Skarb Państwa.
Najlepiej - zadłużyć u samego siebie i sprzedać. A potem nająć się na dyrektora już niemieckiej stoczni...

czerwona swolocz caly czas tak robi z majatkiem ktory byl wlasnoscia calego
narodu. Nowy system ekonomiczny balcerka, ktory narzucili Polsce, nauczyl ich
jak mozna robic przekrety na ogromna skale, kiedy przecietny czlowiek nawet
nie wie kiedy i jak zostal okradziony.

Tylko tyle pojeli z ekonomii zachodniej i nic ponadto, czerwona holota.

Data: 2011-04-08 19:40:45
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

Sąd ogłosił upadłość Stoczni Marynarki Wojennej w Gdyni

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9398620,Sad_oglosil_upadlosc_Stoczni_Marynarki_Wojennej_w.html

Łocoście SOLIDURNOśCIOWCY walcyły, toteroski mocie...!!!

- cystom DEMOKRACYJEM, WOLNOć i KAPITULIZM...!!!

I WOLNY, JAKPINGPONG JEZEś....!!!

- SPADEJ ŁOBSRYWACU...!!!

Data: 2011-04-09 00:20:54
Autor: obserwator
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 obserwator wrote:

> [...]
> Łocoście SOLIDURNOśCIOWCY walcyły, toteroski mocie...!!!

- cystom DEMOKRACYJEM, WOLNOć i KAPITULIZM...!!!

post tego smierdziela niemieckiego zasrywajacego notorycznie grupe, potwierdza
tylko to co napisalem o powodach likwidacji polskich stoczni, na korzysc
szwabow. Ten smiedziel popiera wszytko, co szkodzi Polsce i polskiemu
spoleczenstwu. Tchorzliwa sprzedajna qu***a kryjaca sie za komputerem, to taki
papierek lakmusowy na tej grupie, ktory udaje glupka, a swoje robi.

Data: 2011-04-12 14:48:29
Autor: Krzysztof
Tak wlasnie rzadzi czerwona swolocz.

Sąd ogłosił upadłość Stoczni Marynarki Wojennej w Gdyni

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9398620,Sad_oglosil_upadlosc_Stoczni_Marynarki_Wojennej_w.html

Zgadza się - tak "rządziła" w stoczni, że upadła.

K.

Tak wlasnie rzadzi czerwona swolocz.