Tak wygląda 46- letnia Bogini soul! :-)

Data: 2009-09-12 13:53:35
Autor: Antenka
Tak wygląda 46- letnia Bogini soul! :-)
Jak zawsze wspaniała, a swoim pięcio oktawową skalą głosu sięga
niebios :

http://www.youtube.com/watch?v=HxwuuK2dkH8&feature=popular

Data: 2009-09-12 18:33:33
Autor: Bruner
Tak wygląda 46- letnia Bogini soul! :-)

ja juz wole nasza Marusie, co kolwiek to zawsze nasze i nie czarne

http://www.youtube.com/watch?v=uSI061gJ4yo&feature=related

Data: 2009-09-13 01:44:17
Autor: mund
Tak wygląda 46- letnia Bogini soul! :-)
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:h8h7k2$lh5

Jola Rutowicz wymiata...
http://www.youtube.com/watch?v=S9_aNMvtab8

Data: 2009-09-13 02:01:06
Autor: Lorn
mund pisze:
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:h8h7k2$lh5

Jola Rutowicz wymiata...

Z powodzeniem mogłaby zastąpić Nelly R. :>

Data: 2009-09-12 23:32:42
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Jak zawsze wspaniała, a swoim pięcio oktawową skalą głosu sięga
niebios :

E tam bogini. Nie ma czarnych bogini..  Masz tu naszą boginkę. Naszą choć śpiewała przede wszystkim dla sowietów.  Była ulubienica sowieckich kosmonautów.

http://www.youtube.com/watch?v=6Fuc20fzd-k

Data: 2009-09-12 15:01:44
Autor: Antenka
On 12 Wrz, 23:32, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

E tam bogini. Nie ma czarnych bogini..  Masz tu naszą boginkę. Naszą
choć śpiewała przede wszystkim dla sowietów.  Była ulubienica sowieckich

Piękna, krystalicznie czysta barwa głosu. A ile oktaw miała? :)

Antenka

Data: 2009-09-13 00:07:54
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

No, raczej mniej od Whitney.. ;-)

Data: 2009-09-13 00:33:17
Autor: sweet.blue eyes
Tak wygląda 46- letnia Bogini soul! :-)

No, raczej mniej od Whitney.. ;-)

Dobranoc z Dżemem :-)  http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=lWECizUXROU

Antenka --

Data: 2009-09-13 00:51:54
Autor: jadrys
Tak wygląda 46- letnia Bogini soul! :-)
sweet.blue_eyes@wp.pl pisze:

No, raczej mniej od Whitney.. ;-)

Dobranoc z Dżemem :-)  Antenka

Dobranoc z Moody Bluesem. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=13uWfr_EY1o

Data: 2009-09-13 09:08:58
Autor: Slavinka
Antenka pisze:

> [...]

kosmonautów.

http://www.youtube.com/watch?v=6Fuc20fzd-k

Piękna, krystalicznie czysta barwa głosu. A ile oktaw miała? :)

Yma Sumac 8 oktaw, Violetta Villas więcej, obie zmanierowano...

Data: 2009-09-13 00:37:53
Autor: Antenka
Tak wygląda 46- letnia Bogini soul! :-)
Yma Sumac 8 oktaw, Violetta Villas więcej, obie zmanierowano...

Czy aby na pewno zmanierowano? Violetta Villas była sukcesywnie
niszczona, okradana. Kiedy wróciła z Hameryki to zaciągnięto przed nią
kurtynę milczenia. Czytałam książkę biograficzną o niej i kilka
artykułów. W tym czasie, kiedy właścicielka najwspanialszego głosu w
tym kraju żyła w cieniu, pupilką ówczesnej władzy była Irena Santor -
poprawna politycznie dziewczyna z "Mazowsza", pochodząca jakiejś małeś
wsi ( to nieistotne) , która ze swoim głosem nie dorastała Villasce do
pięt :-).  Violletka, jak to bywa u artystów, ostatnio zbzikowała z
tymi psami i kotami, ale będę jej bronić - mimo tych koronek, sukni a
la "księżniczka", ostrego makijażu, to bardzo wrażliwa i dobra
kobieta.

Antenka

Data: 2009-09-12 23:42:16
Autor: Piotr
Dnia Sat, 12 Sep 2009 23:32:42 +0200, jadrys napisał(a):

E tam bogini. Nie ma czarnych bogini..

Brzmi to jakoś rasistowsko-homofobicznie-antysemicko, jadrysiu.
Albo jeszcze gorzej...
Oczywista, że są czarne boginie, jest ich wiele, tylko rasizm nie
pozwolil im się ujawnić.
Piotr

Data: 2009-09-12 23:50:05
Autor: jadrys
Piotr pisze:
Dnia Sat, 12 Sep 2009 23:32:42 +0200, jadrys napisał(a):

E tam bogini. Nie ma czarnych bogini..

Brzmi to jakoś rasistowsko-homofobicznie-antysemicko, jadrysiu.
Albo jeszcze gorzej...

Może i brzmi tak jak mówisz, ale jest to prawdziwe.

Oczywista, że są czarne boginie, jest ich wiele, tylko rasizm nie
pozwolil im się ujawnić.
Piotr

To jak mamy je czcić? ;-)

Data: 2009-09-13 09:07:11
Autor: Slavinka
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Albo jeszcze gorzej...
Oczywista, że są czarne boginie, jest ich wiele, tylko rasizm nie

Czarna Madonna z Aleksadrii czyli egipska bogini Izyda ...

Data: 2009-09-13 09:05:19
Autor: Slavinka
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
Antenka pisze:
> [...]

E tam bogini. Nie ma czarnych bogini..  Masz tu naszą boginkę. Naszą
choć śpiewała przede wszystkim dla sowietów.  Była ulubienica sowieckich

Nie jesteś Polakiem? Bo to Niemka. na parę miesięcy przed śmiercią przeszła
do Kościoła Adwentystów.

Data: 2009-09-13 00:26:53
Autor: Lorn
Antenka pisze:
Jak zawsze wspaniała, a swoim pięcio oktawową skalą głosu sięga
niebios :

http://www.youtube.com/watch?v=HxwuuK2dkH8&feature=popular

To już ona po odwyku? :>

Tak wygląda 46- letnia Bogini soul! :-)