Tak wygląda Polska w 66 lat po wojnie

Data: 2011-05-06 19:59:29
Autor: boukun

Data: 2011-05-06 12:56:00
Autor: Marek

Data: 2011-05-06 21:58:39
Autor: boukun

Czym i jak to nagrywales ?
-- -- -- -- --
Komórka...

boukun

Data: 2011-05-06 20:15:02
Autor: pluton
Tak wygląda Polska w 66 lat po wojnie
Zaorana i dziurawa...

Najpierw prl ja rujnowal, a potem ty okradales na zasilki...

Nullification

Data: 2011-05-06 20:14:48
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq1dij$qdr$1inews.gazeta.pl...
Zaorana i dziurawa...

Najpierw prl ja rujnowal, a potem ty okradales na zasilki...

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Buc jesteś. Myśmy w 40 lat wybudowali całą Polskę z ruin wojennych i sanacyjnego złodziejstwa, potem przszli dzisiajsi złodzieje i zaczęli ją na nowo rujnować...
Czego nie asfaltujesz ulic jak się należy buraku? I jakież to w Polsce są zasiłki? Chyba nie masz na myśli zarobków bankierów i szefów rad nadzorczych i diet polityków...

boukun

Data: 2011-05-06 20:32:38
Autor: pluton
Tak wygląda Polska w 66 lat po wojnie

> Najpierw prl ja rujnowal, a potem ty okradales na zasilki...

Buc jesteś. Myśmy w 40 lat wybudowali całą Polskę z ruin wojennych

Tak, ty zes kurwa wybudowal :)))

Nullification

Data: 2011-05-06 20:35:21
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iq1ejk$113$1inews.gazeta.pl...

> Najpierw prl ja rujnowal, a potem ty okradales na zasilki...

Buc jesteś. Myśmy w 40 lat wybudowali całą Polskę z ruin wojennych

> [...]

Ano, przez 8 lat budowałem i inwestowałem w zakłady mięsne. Swego czasu mieliśmy na przetwórni najnowsze maszyny, kutry, wilki, mieszałki, wszystko elektronicznie sterowane. Nawet jak mmnie zwolniono i pracowałem w firmie brata jako Izolarz, to właśnie mieliśmy kontrakt na izolacje centralnego ogrzewania na uboju w jeleniogórskiej rzeźni. Razem z bratem i naszą załogą izolowaliśmy rury wysoko na hali na uboju, a moi byli koledzy z uboju mnie podziwiali z dołu i zazdrościli...

Potem przyjeżdżam po latach z Niemiec..., rzeżni nie ma, pusty plac, zakład zaorany, jak wszystko w Polsce...
Kiedyś nakręcę klim z tym pustym placem...

boukun

Data: 2011-05-06 20:42:20
Autor: pluton
Tak wygląda Polska w 66 lat po wojnie

> Tak, ty zes kurwa wybudowal :)))

Ano, przez 8 lat budowałem i inwestowałem w zakłady mięsne.

Prawdziwy Bob budowniczy.

Nullification

Data: 2011-05-06 21:52:20
Autor: Tomasz Chmielewski
On 06.05.2011 20:35, boukun wrote:

Potem przyjeżdżam po latach z Niemiec..., rzeżni nie ma, pusty plac,

Dla Niemca pracowales??!!

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-06 21:55:54
Autor: boukun

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92j1rnF9raU1mid.uni-berlin.de...
On 06.05.2011 20:35, boukun wrote:

Potem przyjeżdżam po latach z Niemiec..., rzeżni nie ma, pusty plac,

Dla Niemca pracowales??!!
Tomasz Chmielewski

Dla siebie pracowałem, mam teraz domek, a w domku światło, woda i gaz...

A teraz wszyscy Polacy pracują niewolniczo dla Niemca, Żyda i reszty świata i to we własnym kraju..., oczywiście ci, którzy jeszcze nie chodzą po śmietnikach i nie zbierają złomu i puszek...

boukun

Data: 2011-05-06 22:18:28
Autor: Tomasz Chmielewski
On 06.05.2011 21:55, boukun wrote:

[...]

Cale lata w Niemczech siedziales i dla Niemca nie pracowales? To co ty tam wlasciwie robiles, jak nie dla Niemca? Puszki zbierales i oddawales na zlom w Polsce?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-06 22:38:55
Autor: boukun

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92j3cnFkicU1mid.uni-berlin.de...
[...]

Co to za prymitywna gadka? Dzisiaj 4 miliony Polaków wygnano na banicję zarobkową, żeby tylko bezrobocie w kraju ukryć... Na Żyda w kraju tylko głupi haruje...

boukun

Data: 2011-05-07 12:25:42
Autor: Tomasz Chmielewski
On 06.05.2011 22:38, boukun wrote:

[...]

Ahh, teraz rozumiem... Lepiej robic dla Niemca za granica Polski, niz dla Zyda w Polsce...

Jak wyglada prawidlowe rasowe stopniowanie?

Polak > Niemiec > Zyd?

A moze:

Polak > Zyd > Niemiec?

Moglbys nam nakreslic swoj poglad na ten temat?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 13:57:41
Autor: boukun

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92kl1bFalaU1mid.uni-berlin.de...
[...]

Pogląd jest krótki, Polska jest pod wewnętrzną okupacją... Okupanta trzeba osłabić i się wyzwolić, harując na niego się go tylko wzmacnia...

boukun

Data: 2011-05-07 14:04:21
Autor: Tomasz Chmielewski
On 07.05.2011 13:57, boukun wrote:

Moglbys nam nakreslic swoj poglad na ten temat?

Pogląd jest krótki, Polska jest pod wewnętrzną okupacją... Okupanta
trzeba osłabić i się wyzwolić, harując na niego się go tylko wzmacnia...

Piekne wyjasnienie, dlaczego, zamiast pracowac, lepiej siedziec na kanapie, ogladac telenowele caly dzien, narzekac na Zydow, Niemcow i Rosjan, i nazywac sie "Prawdziwym Polakiem".

Przypominam rowniez, ze cale lata siedziales w Niemczech, wzmacniajac wroga - masz choc za grosz uczciwosci i logiki w sobie?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-07 14:16:13
Autor: boukun

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92kqqaFn7bU1mid.uni-berlin.de...
[...]

Praca godziwa była w PRL, ta się skończyła, kraj okupant sprzedał, rozkradł, zaorał, postawił tylko niewolnicze blaszane łagry pracy. Czasy wolności się skończyły...

Przypominam rowniez, ze cale lata siedziales w Niemczech, wzmacniajac wroga - masz choc za grosz uczciwosci i logiki w sobie?

Błąd, pracowałem za ciężkie pieniądze tylko 7 lat, kolejne 10 byłem na zasiłku dla bezrobotnych i osłabiałem "wroga". Wyjechałem, jak zasiłki zmniejszyli w reformie HARTZ IV i nie opłacało się tam siedzieć...
Gdyby Niemiec odbuduje polski przemysł i zacznie płacić w Polsce tak jak płacił mi w Niemczech, 2.000 euro na rekę, zapewni jak się należy warunki do pracy, kantynę z posiłkami i osobna pakamerę do wypoczynku dla niepalących, to pójdę do takiej pracy...

boukun

Data: 2011-05-07 17:18:47
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iq3clm$gl8$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ty się lepiej lecz bo inaczej zawsze będziesz pod okupacją debilizmu.

--
stevep

Data: 2011-05-06 21:16:35
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-06 20:15, pluton pisze:
Zaorana i dziurawa...

Najpierw prl ja rujnowal, a potem ty okradales na zasilki...

To drugie nadal jest powszechne :)

Data: 2011-05-06 21:49:42
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iq1hel$5ue$2news.onet.pl...
W dniu 2011-05-06 20:15, pluton pisze:
Zaorana i dziurawa...

Najpierw prl ja rujnowal, a potem ty okradales na zasilki...

To drugie nadal jest powszechne :)

Jestem ciekaw, czy jak wprowadzą OC w OHP jak Jaruzelski, to czy jeszcze 5 lat Polskę i Polaków utrzymają w ryzach...

boukun

Data: 2011-05-06 22:23:01
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-06 21:49, boukun pisze:

[...]

Ciekaw jest kiedy się węzma za te zasiłkową plagę... Coś na wzór Anglii, gdzie Polak cwaniak jechał z dzieciakiem, by wyciągać kasę. ;-p

Data: 2011-05-06 22:36:50
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iq1lb7$m1j$2news.onet.pl...
[...]

Ale o czym ty pieprzysz? Kto ma się wziąć i za co? Złodzieje u władzy mają batem naród poganiać? O jakich zasiłkach wy pieprzycie?

boukun

Data: 2011-05-06 22:58:13
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-06 22:36, boukun pisze:

[...]

Kto, to wiadomo, a czy się wezmą, to zależy :> Polityczna głupota nie zna granic...

Data: 2011-05-07 12:15:41
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iq1nd7$ue2$1news.onet.pl...
[...]

Ja tam nie wiem kto? Masz na myśli syjonistów u władzy?

boukun

Data: 2011-05-06 21:40:01
Autor: AndrzejN
[...]

"Najpierw prl ja rujnowal"

Toć po 45 r. nic z przeszłości nie zostało! Wszystko, co Cię otacza, to własnie PRL, jeszcze do końca nie rozkradziony przez solidaruchów.
Te "obrzydłe blokowiska",  zamek królwewski Gierkowy, "ruski" (tak, jak trumna) PKiN z największą w W-wie Salą Kongresową, wszystkie warszawskie kościoły wskrzeszone z ruin.... o stoczniach, hutach, kopalniach,cukrowniach, tkackiej Łodzi to już nie wspomnę, bo współcześni wiedzą, choć nie całkiem kojarzą. Z Janowskiego się dalej śmieją... Energetyka bierze odwrót. Też pewnie padnie, jak stocznie. A gdyby nie komunistyczne szkolnictwo i elektryfikacja, pewnie Pluton by orał zagony, albo strzegł i strzygł barany.  Skąd "żeś"  takie hasła: *prl ja rujnowal* wykombinował? O czym  wiesz? Na czym sie znasz?  Soolidaruchy dały Ci mózg?

"Tak, ty zes kurwa wybudowal :)))"

Nullification

AN

Tak wygląda Polska w 66 lat po wojnie