Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia

Data: 2011-11-14 15:02:49
Autor: obserwator
Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia

..ktory tylko pisac po polsku umie, ale Polakiem to jest wyjatkowo obrzydliwym.

*Niemiecki udzial w swiecie niepodleglosci - widziane z USA

Najbardziej interesujacym watkiem z warszawskich zamieszek z okazji polskiego
swieta niepodleglosci, jest udzial niemieckich antyfaszystow, skrajnie
lewicowych bojowkarzy. Jest udokumentoway ich udzial w zamieszkach, wiec sad powinien zgodnie z
prawem postepowac, osadzic ich w trybie przyspiesznym i skazac zgodnie z
polskim prawem.

Tymczasem sad rozpuscil niemiecka tluszcze do domow, cos na odczepnego gledzac
o  pozniejszej  rozprawie, nawet osadzajac Niemcow, podczas ich nieobecnosci
na sali rozpraw.

Nie wydaje mi sie, ze rzad niemiecki nie mogl ich zatrzymac w Niemczech, by
nie mogli wjechac do Polski. Przeciez rzad i policja niemiecka posiada wykaz osob i organizacji skrajnie
lewicowych. Jednak Niemcy nie zrobili tego, tylko ich wpuscili, by w stolicy
Polski grupy niemieckie zaklocaly uroczyste swietowanie rocznicy
niepodleglosci. Na tym polega niemiecka perfidia.

 Nawet Adolf Hitler nie wysylal bojowek Hitlerjugend, by napadaly na Polakow w Warszawie podczas narodowych swiat polskich. Natomiast dzisiejsze wladze niemieckie zrobily to z premedytacja, wlasnie w
tym dniu wysylajac swoich lewakow, by skutecznie rozbily polska manifestacje i
nastepnie kazac polskim wladzom wypuscic wszystkich swoich obywateli z
powrotem do Niemiec.

10 kwietnia 2010 dostalismy w pysk od Rosjan, ktorzy pokazali nam ponad
wszelka watpliwosc, kto naprawde rzadzi Polska i czyje interesy reprezentuje
rzad PO i PSL.*

http://slepamanka.salon24.pl/364071,niemiecki-udzial-w-swiecie-niepodlosci-widziane-z-usa

Data: 2011-11-14 16:30:33
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9raip$a0r$1inews.gazeta.pl...

.ktory tylko pisac po polsku umie, ale Polakiem to jest wyjatkowo obrzydliwym.

 Ty jesteś obrzydliwy podła kacapska swinio! To ty m.in. podżegałeś do zamieszek. http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-11-14 16:41:12
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 16:02:

[...]

Następnym razem oskarżyć ich należy, rząd Niemiec, o rozsyłanie złośliwych wirusów z serwerów znajdujących się na terenie Niemiec na polskie grupy dyskusyjne gdzie produkują się "politycy", w celu zakłócenia spokojnej i wyważonej wymiany opinii. Nie może bowiem być tak że jak tylko Polak zobaczy Niemca to pomyśli, "przyjechał do nas bo go w końcu wypuścił ten represyjny rząd ichni, więc niech zobaczy trochę świata" . :-)

Data: 2011-11-14 15:45:50
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

podejmij leczenie o ile jest to mozliwe. Podobno glupota jest jednak
nieuleczalna, sprzedajny smieciu.

Data: 2011-11-14 16:58:45
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 16:45:

[...]

No i już zaczęli rozsyłać. Proroki jakieś czy co? :-)
Niemcy to wolny kraj tak jak i Polska i rząd nie może nieprawomocnie skazanym ludziom zakazać czegokolwiek. Poczytaj sobie Konstytucję np Polski na początek. Stoi tam wyraźnie napisane, że nie można nakazać obywatelowi niczego czego mu prawo nie nakazuje. Prawo to dotyczy i tych czyje poglądy podzielamy i nam odpowiadają jak i tych co nie za bardzo.
Szarogęszenie się i bijatyka w Warszawie była wynikiem tego wg mnie, że różne ekstrema trafiły na podatny grunt wzajemnych uprzedzeń i fobii, co teraz z radością w komentarzach wykorzystują "politycy".

Data: 2011-11-14 16:04:27
Autor: obserwator
[...]

co ty bredzisz? Konstytucja Polski obowiazuje Niemcow?
Jak ci obija morde tacy terrorysci z Niemiec lub jacys bandyci z Rosji, to
moze zmadrzejesz. Fuj, co za podla gadzina z ciebie.

Data: 2011-11-14 17:13:11
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 17:04:

[...]

Myślisz, że prawa i wolności obywatelskie są zapisane tylko w polskiej Konstytucji? Napisałem żebyś ją przeczytał jako przykład. Ty jesteś też dobrym przykładem bandytyzmu grupowego. Nie obijasz oczywiście mordy, ale słownictwo jakim zwracasz się do innych czerpie swoje wzorce z budki z piwem. I Ty masz czelność po słowach "gadzina" pouczać innych jak się mają zachowywać?

Data: 2011-11-14 16:20:48
Autor: obserwator
Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Myślisz, że prawa i wolności obywatelskie są zapisane tylko w polskiej Konstytucji?

biedaku, co ja o tobie mysle, to juz napisalem. Jestes potencjalnym materialem
na kapusia i konfidenta,  o ile juz nim nie jestes.

Moralnosc i etyka w polaczeniu z ewidentna glupota, sa u ciebie powalajace.

Wlasciwie to ja ci robie wielka laske, ze w ogole z toba podejmuje jakas
dyskusje na grupie. Takim jak ty nie podaje sie nawet reki.

Data: 2011-11-14 17:55:01
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 17:20:

[...]

To fajne, że myślisz o mnie jak o Konstytucji. Myślenie jednak o tym, że mimo upływu już 22 lat od zmiany systemu, dalej zasadnicze znaczenie mają konfidencji i kapusie wiele mówi o Tobie, prawda. :-)

Data: 2011-11-14 17:15:48
Autor: obserwator
Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): Myślenie jednak o tym, że mimo
upływu już 22 lat od zmiany systemu, dalej zasadnicze znaczenie mają konfidencji i kapusie wiele mówi o Tobie, prawda. :-)

glupcze, pomysl chociaz przez moment i naucz sie wyciagac wnioski z tekstow
zamieszczanych na grupie przez roznych gownojedow.

Przeciez zamiescilem szereg tekstow o dzialanosci na polskich grupach
dezinformatorow. Pewnie zrobilem to dlatego, ze sam mam cos za uszami?

Puknij sie w ten pusty czerep. Polskie grupy o tematyce politycznej sa przeciez caly czas pod obserwacja sluzb, a one sie nie ujawniaja, tylko sledza
co pisza ich pozyteczni idioci. Zadymiarze ktorzy tu sie produkuja i np. mnie atakuja personalnie, to po co
tutaj sa jak myslisz? Pialem o dezinformacji postkomuszych masmediow. Po co to pisalem? Po to aby takich jak ty oszukac?

Pisalem tez o Suworowie, ktorzy te putinowskie metody cenzury w sieci zna bardzo dobrze.

Ty myslisz ze polityka, to taka sobie zabawa gowniarzy, ktorzy jak debile
wysmiewaja powazne i rzetelne informacje ?

Pomysl w czym bierzesz udzial, a nie piernicz glupot.

Data: 2011-11-14 18:26:25
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 18:15:

Przeciez zamiescilem szereg tekstow o dzialanosci na polskich grupach
dezinformatorow. Pewnie zrobilem to dlatego, ze sam mam cos za uszami?

Znormalniej wreszcie i zacznij liczyć. Policz mianowicie ilu jeszcze ludzi się wypowiada na psp.soc.polityka. Będzie tego na palce u rąk i nóg? Czemu należy zawdzięczać tak wielką reprezentację ludzi na grupie? Czy nie przypadkiem wypocinami faceta, który innych wyzywa jak mu fantazji starczy, a sam trzęsie się ze strachu że ktoś mógłby poznać jego imię i nazwisko? Przykład: w ostatnich zamieszkach w Warszawie niektóre osoby zasłaniały twarze żeby nie być rozpoznanymi wtedy gdy naruszały porządek publiczny. Czym Ty się różnisz od nich panie "obserwator"?

Puknij sie w ten pusty czerep. Polskie grupy o tematyce politycznej sa
przeciez caly czas pod obserwacja sluzb, a one sie nie ujawniaja, tylko
sledza co pisza ich pozyteczni idioci.

Obserwacja, dezinformacja, imaginacja. Hele różne i bomby próżniowe. Naprawdę masz nadzieję, że na grupie urodzi się jakaś myśl, która spotka się z zainteresowaniem różnych służb, bo chwiać będzie podstawami systemu? :-)

Data: 2011-11-14 17:39:07
Autor: obserwator
> [...]

> dezinformatorow. Pewnie zrobilem to dlatego, ze sam mam cos za uszami?

Znormalniej wreszcie i zacznij liczyć. Policz mianowicie ilu jeszcze ludzi

aha, to ty jestes normalny ? Jesli *znormalnieje* to bede zachowywal sie tak
jak ci co ich popierasz (pieprzykowski, pasciarz warzywny z GW, lepercham o
wielu nickach i podszywacz Grzegorz.Z ktory posluguje sie cala masa nickow na
tej grupie i nawet sam ze soba rozmawia, wielonikowiec hersk ktory wszedzie
widzi Jarusia i jego kota...o innych juz nie wspomne, bo szkoda klawiatury) ??

Ja juz dawno policzylem tutejsze klony, ale trudno ocenic ile osob te grupe
czyta i sie w ogole nie wypowiada, widzac co na tej grupie wyprawiacie.

Przykro mi, ale to ty chyba nie jestes normalny, albo tak naiwnie glupi.

Data: 2011-11-14 18:41:16
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

i podszywacz Grzegorz.Z ktory posluguje sie cala masa nickow na
tej grupie

Wężykiem Jasiu, wężykiem.

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-14 19:05:08
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 18:39:

[...]

Ja Ci tylko piszę, że Ty widzisz służby i wszelkie różne wtyczki tam gdzie jest ledwo kilkunastu ludzi. Czy Ty jesteś normalny? Wywiad i kontr-wywiad ma się zajmować widzeniem świata ledwo kilkunastu ludzi? Bez jaj panie "obserwator"? To by było wyjątkowo bezczelne marnowanie moich podatków. :-)

Data: 2011-11-14 18:19:39
Autor: obserwator
[...]

to teraz udowodnij kiedy cos takiego pisalem, *normalny* inaczej, ale bardzo
aktywny dyskutancie, ktory z wielka ochota weksluje kazdy kompromitujacy PO
tekst na tej grupie, a popiera bez zastrzezen kazde ordynarne klamstwo.

Przeczytales i zrozumiales to co ci napisal nawet Idzikowski, ktory ma inne
poglady polityczne od moich?

Data: 2011-11-14 19:27:22
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 19:19:

[...]

Proszę bardzo:
Puknij sie w ten pusty czerep. Polskie grupy o tematyce politycznej sa
przeciez caly czas pod obserwacja sluzb, a one sie nie ujawniaja, tylko
sledza co pisza ich pozyteczni idioci.

Czy masz jakieś wątpliwości? Czy trzeba Ci tłumaczyć nawet to co sam piszesz?
W razie wątpliwości: a) pl.soc.polityka jest grupą o tematyce politycznej b) na grupie jest coś około kilkunastu ludzi c) wg Ciebie grupa jest infiltrowana d) ja pisze że nienormalnym wydaje mi się myślenie, że jakiekolwiek służby chciałby zajmować się stanami umysłu kilkunastu ludzi . Pytanie: czy tak trudno o normalność? :-)

Data: 2011-11-14 18:40:02
Autor: obserwator
> [...]

> Puknij sie w ten pusty czerep. Polskie grupy o tematyce politycznej sa
> przeciez caly czas pod obserwacja sluzb, a one sie nie ujawniaja, tylko

I to ma byc odpowiedz na to twoje stwierdzienie, cytuje?

*Ja Ci tylko piszę, że Ty widzisz służby i wszelkie różne wtyczki tam gdzie jest ledwo kilkunastu ludzi.*

Ty wiesz lepiej ode mnie co ja widze, co ja mysle?

A ja po prostu widze, ze kolejny raz udajesz ze nie rozumiesz co pisza ci
ktorzy nie popieraja PO, ale z za to swietnie rozumiesz i bronisz kazda brednie ktora kompromituje PO. Chetnie tez dyskutujesz z kazdym pasciarzem
pelowskim  i rozumiesz kazdego trolla oraz podszywacza na tej grupie.

Teraz tez pokazujesz kolejny raz jakim jestes *normalnym* , aktywnym
dyskutantem na tej grupie.

Co do ciebie nie mam zludzen i co o twojej dzialanosci na tej grupie,
napisalem w tym watku.

A teraz spadaj, weslarzu bez honoru i ambicji.

Data: 2011-11-14 19:46:42
Autor: Marek Czaplicki
Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 19:40:

Proszę bardzo:
> [...]

I to ma byc odpowiedz na to twoje stwierdzienie, cytuje?

*Ja Ci tylko piszę, że Ty widzisz służby i wszelkie różne wtyczki tam gdzie

Tak to ma być odpowiedź. Co Ci jeszcze nie pasuje? Ja wiem, w świecie sterowanym przez prezesa wszyscy są podejrzani, a jak nie to to jest właśnie najbardziej podejrzane. :-)

Data: 2011-11-15 03:28:51
Autor: stevep
Dnia 14-11-2011 o 19:19:39  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Mamy ci poszukać tych wszystkich jaczejek i razwietek?

--
stevep

Data: 2011-11-15 03:27:34
Autor: stevep
Dnia 14-11-2011 o 18:26:25 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

No może trochę większy trzęsiportek.
--
stevep

Data: 2011-11-14 18:01:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9rh57$13f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli sądzisz, że kiedykolwiek nie będą mieli żadnego znaczenia konfidencji i kapusie, to jesteś naiwny jak dziecko.

Data: 2011-11-14 18:06:42
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 14 listopad 2011 18:01:

[...]

Prawda, że można dalej spotkać owe wykwity komuny. Szczególnie w firmach gdzie szef bardzo lubi nastawiać ucha. Zawsze jednak istnieje niebezpieczeństwo, że normalny człowiek będzie tego miał dość i zmieni po prostu firmę na normalną. :-)

Data: 2011-11-14 18:42:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9rhr3$36p$1inews.gazeta.pl...
[...]

:-)

Dalej nie pojmujesz! Naiwniaku! To nie komuna wymyśliła tajniaków i kapusi.
Od zarania dziejów ludzkości istnieją tajne i nietajne służby, istnieją także tajniaki i kapusie, którzy z tymi służbami współpracują. Bez tajniaków i kapusi żadna służba nie będzie skuteczna, a tajne służby muszą wiedzieć i słyszeć nawet jak trawa rośnie.
Mam podejrzenie graniczące z pewnościa, że obecnie w RP jest więcej tych swołoczy, niż za PRL.

Data: 2011-11-14 17:55:07
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

Dokladnie, ale zapomniales dodac, ze w dobie internetu, kiedy masmedia  sa
opanowane przez postkomune, tylko internet jest jeszcze jakim wolnym
przekaznikiem informacji.

Internet trudno sluzbom opanowac, wiec wpuszczaja do niego z cala premedytacja
zadymiarzy lub po prostu toleruja chamskie wyczyny pozytecznych, oglupionychj
przez te media pozytecznych idiotow, ktorzy robia na grupach zamet
uniemozliwiajacy wymiane pogladow.

Pisalem przeciez co na ten temat mysli Suworow, w koncu facet ktory zna
doskonale te sprawy z autopsji. Ale zamiast potraktowac jego wypowiedz powaznie i wyciagnac wnioski, to podejrzewa sie tych, ktorzy te fakty naglasnija o niecne zamiary, a idiotow lekcewazy i nawet sie z nimi dyskutuje
w ten sposob ich uwiarygadnia.

Kompletny brak logiki.

Data: 2011-11-15 03:25:35
Autor: stevep
Dnia 14-11-2011 o 17:13:11 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Nie tylko on, większość sympatyków PiS-u na psp to internetowi terroryści.

--
stevep

Data: 2011-11-15 03:23:45
Autor: stevep
Dnia 14-11-2011 o 16:45:50  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Nieuleczalna, czego jesteś wybitnym dowodem.

--
stevep

Data: 2011-11-14 18:23:44
Autor: kefirh
Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia
W dniu 2011-11-14 16:02,  obserwator pisze:
[...]
*Niemiecki udzial w swiecie niepodleglosci - widziane z USA
[...]

Niemieckie władze są tak samo "niepodległe" jak i polskie.

Obecnie (wg niemieckojęzycznych mediów) na terenie Zjednoczonych Niemiec grasuje skrajnie prawicowa (prawicowa jest do znudzenia powtarzane aż zapadnie w umysł) banda z Zwickau.
Nazywają się NSU co można przetłumaczyć jako Narodowosocjalistyczne Podziemie.

Czyżby niemiecki Woytschech Kischtschack?

k.

Data: 2011-11-14 17:31:46
Autor: obserwator
kefirh <kefirh@reuter.si> napisał(a):
> [...]

Nazywają się NSU co można przetłumaczyć jako Narodowosocjalistyczne Podziemie.

Czyżby niemiecki Woytschech Kischtschack?
\
nie bardzo rozumiem jaki to ma zwazek z tekstem ktory zamiescilem. Udzial terrorystow lewackich z Niemiec na zaproszenie Krytyki Politycznej, ktore
mialy wywolac krwawe zamieszki - jest przeciez bezdyskusyjny i
udokumentowany.(vide teksty ktore pojawily sie nawet na grupie od 11.11. br).

Mozesz dokladniej wytlumaczyc o co ci chodzi?

Data: 2011-11-14 18:44:40
Autor: kefirh
W dniu 2011-11-14 18:31,  obserwator pisze:
[...]

Siejesz chopie zamęt.
Zajmij się lepiej Krytykom Politycznom.
Patrz na łapy gospodarzowi, "polskiemu" hospodynowi.
Nie rozwiązuj swoich problemów w cudzej zagrodzie.

k.

Data: 2011-11-14 18:00:29
Autor: obserwator
> [...]

Zajmij się lepiej Krytykom Politycznom.
Patrz na łapy gospodarzowi, "polskiemu" hospodynowi.
Nie rozwiązuj swoich problemów w cudzej zagrodzie.

 jaki zamet? poprosilem cie o wytlumaczenie, bo zupelnie nie rozumiem tego co
napisales w kontekscie tego tekstu ktory wkleilem.

Krytyka Polityczna sie zajalem nie tylko ja. Nie czytasz grupy dokladnie?

Kolejny wiec raz, prosze wytlumacz o co ci chodzi.

Data: 2011-11-14 19:28:23
Autor: kefirh
W dniu 2011-11-14 19:00,  obserwator pisze:
[...]

Chciałem tylko nadmienić, że polityka prowadzona jest w skali globalnej.
Jakieś tam "zamieszki" na obrzeżach czy nawet w centrum to chyba kwestia kilku albo kilkunastu telefonów.

Nie siać nienawiści między narodami, szanować innych to tak jakbyś siebie sam uszanował.
Wczoraj ze nieudawanym szacunkiem i pokorą zabiłem trzy zwierzęta i zjadłem je.

O to mi chodzi.
Oczywiście nie musisz wszystkiego rozumieć.

kefirh

Data: 2011-11-14 18:50:47
Autor: obserwator
[...]

Polska to obrzeza? czego obrzeza? napisales zupelnie cos innego o jakiejs prawicowej, niemieckiej grupie. O te grupe cie wiec zapytalem, bo mnie to
zainteresowalo.
Nie siać nienawiści między narodami, szanować innych to tak jakbyś siebie sam uszanował.
Wczoraj ze nieudawanym szacunkiem i pokorą zabiłem trzy zwierzęta i zjadłem je.

Ale KTO sieje nienawisc? To polskie bojowki terrorystyczne pojawilu sie w
stolicy Niemiec w dniu swieta Niepodleglosci Niemcow i zaczely brutalnie bic
Niemcow?

O to mi chodzi.
Oczywiście nie musisz wszystkiego rozumieć.

Mysle, ze rozumiem w tej chili nieco wiecej jesli chodzi o twoj tekst, mimo ze
nie odpowiedziales na pytanie ktore ci postawilem.

Dawno mieszkasz w Niemczech ? Czujesz sie jako mieszkaniec jednego z miast na
Gornym Slasku, bardziej Niemcem anizeli Polakiem?

Obawiam sie ze Niemcy sa innego zdania:))

Data: 2011-11-14 20:30:00
Autor: kefirh
Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia
W dniu 2011-11-14 19:50,  obserwator pisze:
[...]
Dawno mieszkasz w Niemczech ? Czujesz sie jako mieszkaniec jednego z miast na
Gornym Slasku, bardziej Niemcem anizeli Polakiem?

Obawiam sie ze Niemcy sa innego zdania:))

;))
No, takie rozmowy mnie rajcują.

Krótka odpowiedz:
"Niemcy" są jak opiłki żelaza w polu magnetycznym,
"Polacy" jak dobrze przesuszona hubka, a Bogu ducha winny "obserwator" bawi się zapałkami.

kefirh

Data: 2011-11-14 19:58:17
Autor: matusm
[...]

a wszystko sprowadza sie jedynie do tego,ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-11-14 20:11:58
Autor: boukun
[...]

Następny głąb kapuściany, za hocki klocki  wariata kaczyńskiego chciałby obwinić bogu ducha winnych Rosjan....
A po kiego chuja tam leciał na wariata?

Jest polski dokument, jak na wariackich papierach ten lot organizowano...

Po drugie, ten potomek komunistów nie miał prawa tam lecieć...

boukun

Data: 2011-11-14 11:18:30
Autor: Marek
On Nov 14, 8:11 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl> napisał

> [...]

Jest polski dokument, jak na wariackich papierach ten lot organizowano...

Po drugie, ten potomek komunistów nie miał prawa tam lecieć...

Przestan juz pierdziec ty ruska kurwo...

Data: 2011-11-14 20:19:39
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:3e0e2d8a-190c-4310-bfeb-510ff04c3e0fl19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Po drugie, ten potomek komunistów nie miał prawa tam lecieć...

boukun

Przestan juz pierdziec ty ruska kurwo...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Następny żydek prowokator...

boukun

Data: 2011-11-14 19:23:07
Autor: obserwator
Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Następny żydek prowokator...

ales ty k...wa glupi.

Data: 2011-11-15 03:30:37
Autor: stevep
Dnia 14-11-2011 o 20:23:07  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Następny żydek prowokator...

ales ty k...wa glupi.

Aleście się dobrali, co za urodzaj na kretynów.

--
stevep

Data: 2011-11-14 19:21:57
Autor: obserwator
> [...]

Jest polski dokument, jak na wariackich papierach ten lot organizowano...

Po drugie, ten potomek komunistów nie miał prawa tam lecieć...

takis madry? a czy ty nadal nie rozumiesz, ze popierajac skrajne ugrupowania nacjonalistyczne dajesz do reki bron tym zydowskim lewakom z GW ?
 Dajesz im swietne argumenty, aby sprowadzili wlasnie taka antife z Niemiec,
ktora pozniej bije Polakow w dniu ich Swieta Narodowego, np, tylko za to ze,
niosa polskie flagi.

Co ty mozesz wiedzis o polityce, skoros sam nieuk i nie potrafisz logicznie
myslec.

Data: 2011-11-14 20:28:15
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9rpok$rn8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

niosa polskie flagi.

Co ty mozesz wiedzis o polityce, skoros sam nieuk i nie potrafisz logicznie

Skrajne ugrupowanie nacjonalistyczne, to PiS, ugrupowanie nacjonalistów żydowskich...

W Polsce nie są nic w stanie zmienić na lepsze, Polakom nie są w stanie nic dać. Byli, pokazali swój zamordyzm... i talmudyzm, co innego gadali, a co innego wdrażali, no i prezio podpisał traktat lezboński, o czy zapowadałem, że bęzi9e mówił nie, nie, nie, a sprzerda się jak tania...

boukun

Data: 2011-11-14 19:42:57
Autor: obserwator
[...]

 ci Polacy ktorych pobili ci z antify, powinni wlasnie takim jak ty podziekowac.

Przeczytaj sobie bubku, jaki program ideologiczny ma ta terrorystyczna
organizacja ktora zaprosil za posrednictwem Sierakowskiego & spolka, Blumstajn
i ci z GW.

Zreszta co ty sie w ogole wypowiadasz, skoro sam nie biorac udzialu w
wyborach, przyczyniles sie do tego, ze rzadza teraz ci dla ktorych ruskie i
niemieckie oraz izraelskie oraz cholera wie jeszcze jakie interesy sa priorytetem.

Zreszta po co ja to pisze, skoro sam jestes cholera wie kim.

Data: 2011-11-14 20:54:29
Autor: boukun

.
[...]

Buuaaahhhaaahhhaaa, w jakich wyborach? W czym tam było wybierać? Listy partyjne przez Sbecję poukładane, barany tylko przyklepały, co miały przyklepać...
Za rok będzie wojna, od wojny nie uciekniemy, trzeba będzie tak i tak pójść na całość. Z PiSiorami i kaczorami to szkoda straconych lat, szkoda następnego pokolenia, tego okrągłostołowego qure... juz dosyć...

boukun

Tak wyglada komentarz Polaka z USA , a nie jakiegos gnoja Basia